.


SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
.
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
ממש לא מעניין אם הוא עשה מה ש"הבטיח", אבל לדעתי, שוחט צודק לחלוטין לגבי בולז, לא כמנצח, אלא כמלחין והוגה-דיעות מוסיקלי מוביל שהשפיע -- מאוד לרעה, לדעתי -- על אינספור אחרים.

לדעתי, יחד עם שנברג, ואולי יותר, בולז הייה אחד האנשים שגרמו למוסיקה הכי הרבה נזק אי פעם בהיסטוריה, והובילו אותה לכיווני אוואנגארד שנראים לי מקוממים, ממש הרס וחורבן ואדמה חרוכה. "מוסיקה" שבה מלודיה ו"רגש" ודומיהם הן מילים גסות ובלתי רצויות.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
ממש לא מעניין אם הוא עשה מה ש"הבטיח", אבל לדעתי, שוחט צודק לחלוטין לגבי בולז, לא כמנצח, אלא כמלחין והוגה-דיעות מוסיקלי מוביל שהשפיע -- מאוד לרעה, לדעתי -- על אינספור אחרים.

לדעתי, יחד עם שנברג, ואולי יותר, בולז הייה אחד האנשים שגרמו למוסיקה הכי הרבה נזק אי פעם בהיסטוריה, והובילו אותה לכיווני אוואנגארד שנראים לי מקוממים, ממש הרס וחורבן ואדמה חרוכה. "מוסיקה" שבה מלודיה ו"רגש" ודומיהם הן מילים גסות ובלתי רצויות.

עמיר
כנראה זו הסיבה שאני לא יכול לשמוע
אפילו תו אחד ממוסיקה חדישה .
שלצערי לא יכול להבין או לאהוב אותה לא נשמעת לי טוב באוזניים ומאד מעצבנת אותי
לפעמיים היה בקונצרטים קטע מוסיקה חדישה - וי בשבילי היה סיוט לא מבין אפילו מלחינים כמו אדם
שסימון ראטל משמיע לפני מאהלר או מלחינים אחרים בתוכניות של הפילהרמונית ברלין

טוב לפחות אני לא לבד בעניין
אבל יתכן כי יש אנשים מה שרואים היום כאוונגרג וחדיש מחר היה קלאסיקה - אני בספק
כמו הקונצרטים של מלחינים שהיו בתקופות שונות לצד הגדולים - ובקושי זוכרים כל שכן לשרוק או לשיר
אותם
לגמרי לא לבד :(
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור