AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,906
- מעורבות
- 2,930
- נקודות
- 113
הירחון גראמופון פירסם רשימה של 250 הקלטות שהן כביכול הגדולות ביותר בכל הזמנים.
אם הרשימה הזו הייתה חתומה על ידי מבקרי הגראמופון עצמם, הייתי יוצא כנגדה בחריפות, ומשתמש בה כדוגמה עד כמה המבקרים תקועים בעבר, איזה הטיות יש להם וכו'.
מה שנראה לי מעניין ברשימה הוא שהיא חתומה על ידי מבצעים עדכניים ועכשוויים, שחלקם ממש בחזית הביצועים המרעננים והחדשים, כמו למשל Bavouzet, Hamelin, Ibragimova, Petrenko ו-Sudbin, ושזה מה שהם חושבים, ושחלקם מעריך הקלטות היסטוריות של מבצעי העבר, והקלטות מודרניות הן במיעוט. אולי, בין השאר, כי הם לא יכלו להציע את הביצועים שלהם עצמם.
עם זאת, ייתכן עד סביר שמי שערך את הנתונים הגולמיים, שכנראה היו מפוצלים ללא הרבה חזרות ותמימות דעים בין הבוחרים, הייה אחד (או יותר) מהמבקרים התקועים בעבר ובעלי ההטיות האלה.
כמוכן מצאתי עניין בהקדמה שלפני הרשימה עצמה, הקדמה שחתומה על ידי אחד המבקרים שאני ממש לא מעריך, Rob Cowan, שהוא מהתקועים בעבר ובעלי ההטיות במפורש, ובה מובע הצורך שהמבקר חש להצדיק את זה שהוא מבקר בלי להיות מוזיקאי מבצע בעצמו.
עמיר
אם הרשימה הזו הייתה חתומה על ידי מבקרי הגראמופון עצמם, הייתי יוצא כנגדה בחריפות, ומשתמש בה כדוגמה עד כמה המבקרים תקועים בעבר, איזה הטיות יש להם וכו'.
מה שנראה לי מעניין ברשימה הוא שהיא חתומה על ידי מבצעים עדכניים ועכשוויים, שחלקם ממש בחזית הביצועים המרעננים והחדשים, כמו למשל Bavouzet, Hamelin, Ibragimova, Petrenko ו-Sudbin, ושזה מה שהם חושבים, ושחלקם מעריך הקלטות היסטוריות של מבצעי העבר, והקלטות מודרניות הן במיעוט. אולי, בין השאר, כי הם לא יכלו להציע את הביצועים שלהם עצמם.
עם זאת, ייתכן עד סביר שמי שערך את הנתונים הגולמיים, שכנראה היו מפוצלים ללא הרבה חזרות ותמימות דעים בין הבוחרים, הייה אחד (או יותר) מהמבקרים התקועים בעבר ובעלי ההטיות האלה.
כמוכן מצאתי עניין בהקדמה שלפני הרשימה עצמה, הקדמה שחתומה על ידי אחד המבקרים שאני ממש לא מעריך, Rob Cowan, שהוא מהתקועים בעבר ובעלי ההטיות במפורש, ובה מובע הצורך שהמבקר חש להצדיק את זה שהוא מבקר בלי להיות מוזיקאי מבצע בעצמו.
עמיר