אם מתכוונים למנגנון החלקת תנועה, אז מדובר בעיקרון דומה, אבל עם הבדל:
על פי העיקרון, מעבד הוידאו של המסך מייצר תמונת ביניים בין כל שני פריימים עוקבים, למשל, אם מישהו בועט כדור מצד ימין של המסך לצד שמאל, המסך ייצר תמונות ביניים שכל אחת מהם היא ה"ממוצע" (בלשון עממית) של שני הפריימים העוקבים, כך שמתקבלת תנועה חלקה יותר לעיון.
200Hz מייצר יותר תמונות ביניים מ- 100Hz ולכן אמור להיות חלק יותר, אבל הקפיצה הגדולה היא בין מסך 100Hz לכזה שאין לו את המנגנון, מעבר ל- 200Hz הוא כבר פחות דרמטי.
יש יצרנים, שבמנגנון 200Hz משתמשים בהבהוב של התאורה האחורית במסך, במקום לייצר יותר תמונות ביניים.