- הודעות
- 3,298
- מעורבות
- 1,260
- נקודות
- 113
בחודשים האחרונים חטפתי שוב מקרה קשה של שדרגת. ממש ברמה קשה. אפילו מצאתי עצמי עם מחשבות על מקור והגברה חדשים. מקרה קשה כבר אמרתי.
בכל אופן בין הטלפונים הראשונים אני מרים לגבי סאונדקווסט. יבואן האלקטרוניקה והכבילה שברשותי. גבי מהיבואנים האלו שמלווים אותך נאמנה שנים. עם גבי לא עושים סטוץ. כבר לפני כמה שנים למדתי שלשדרג ״בתוך הבית״ אצל גבי זה עניין שהוא אבן יסוד בהתנהלות ובשירות והסיכוי לא לצאת בעננים הוא קלוש עד אפסי.
חשבנו ודיברנו על כל מיני דברים ואפשרויות וגבי כהרגלו לא שולף מהשרוול, הוא מכיר אותי ואת המערכת שלי וכיצד אני עושה מהלכים גדולים אז גבי כמו גבי, ״טוב הבנתי אותך. תן לי כמה ימים לחשוב וחוזר אליך״. מת על הקטע הזה שלו כי תמיד בתום שיחות כאלו אחרי יומיים הוא חוזר עם רעיונות, הצעות וטובנות כל כך מקצועיות ותפורות כל אחת בדיוק עבורי. כל שנותר לי זה חשיבה כלכלית קצרה. אין מה לחשוב על התוכן כי הוא תמהיל מחושב, חכם ותפור עלי פיקס. כל אחת מהאפשרויות פיצוץ. נקודה. הוא באמת חושב בכמה ימים האלו בין השיחות שלנו.
לבסוף נפלה החלטה של מהלך ראשון על שדרוג בתחום הכבילה של Nordost שברשותי והוספת עוד כמה כבלים חדשים למקור דיגיטלי חדש שנרכש לאחרונה. (לא מגבי עצמו אך ההברקה הייתה שלו. תותח).
סגרנו חבילת עסיסית של Nordost ואחרי שבועיים!!! מגיע המשלוח מארה״ב. לא פחות מחמישה ארגזים של כבלים חדשים ביניהם כבלי רמקול מדגם בכיר יותר מהקודם שגבי לקח בשמחה והעניק זיכוי מכבד.
אין כמו הריגוש של חדש, למרות שכבילה חדשה תמיד מעיקה עלי כי עכשיו צריך הרצה ועם היצרן הזה זה 300+ בקלות.
אממה, מגיע הביתה וחוטף סטירה של באסה, טעיתי באפיון של מחברי הכבלי רמקולים ואי אפשר לחבר. אפילו לא הוצאתי מהקופסה. פתחתי, הבנתי את הברוך וסגרתי. מתקשר לגבי עם קול נמוך מים המלח, מספר לו על הטרגדיה ושותק לשמוע את התגובה.
״אין בעיה אחי, מזמין לך חדש עכשיו. את הכבלים שאצלך שים בצד ותחזיר לי עוד שבוע כשיגיעו החדשים. חייב לסיים מתחיל פגישה. יאללה ביי. תרגע, לא קרה כלום. עליי. דואג לך, יאללה ביי.״
גבי טקטק הזמנה חדשה על חשבונו על טעות לא שלו והנחית אצלי כבלים חדשים מארה״ב תוך שבוע מניתוק שיחת טלפון.
שליפת שירות כזו משאירה אותי ללא מילים אך עם לא מעט מילים. מילים חמות של הערכה ומקצועיות ולקיחת היחס האישי לרמה אחרת.
גבי, כבר הודתי אבל אודה שוב ושכולם ישמעו מה זה שירות עליון! מגיע לך.
בכל אופן בין הטלפונים הראשונים אני מרים לגבי סאונדקווסט. יבואן האלקטרוניקה והכבילה שברשותי. גבי מהיבואנים האלו שמלווים אותך נאמנה שנים. עם גבי לא עושים סטוץ. כבר לפני כמה שנים למדתי שלשדרג ״בתוך הבית״ אצל גבי זה עניין שהוא אבן יסוד בהתנהלות ובשירות והסיכוי לא לצאת בעננים הוא קלוש עד אפסי.
חשבנו ודיברנו על כל מיני דברים ואפשרויות וגבי כהרגלו לא שולף מהשרוול, הוא מכיר אותי ואת המערכת שלי וכיצד אני עושה מהלכים גדולים אז גבי כמו גבי, ״טוב הבנתי אותך. תן לי כמה ימים לחשוב וחוזר אליך״. מת על הקטע הזה שלו כי תמיד בתום שיחות כאלו אחרי יומיים הוא חוזר עם רעיונות, הצעות וטובנות כל כך מקצועיות ותפורות כל אחת בדיוק עבורי. כל שנותר לי זה חשיבה כלכלית קצרה. אין מה לחשוב על התוכן כי הוא תמהיל מחושב, חכם ותפור עלי פיקס. כל אחת מהאפשרויות פיצוץ. נקודה. הוא באמת חושב בכמה ימים האלו בין השיחות שלנו.
לבסוף נפלה החלטה של מהלך ראשון על שדרוג בתחום הכבילה של Nordost שברשותי והוספת עוד כמה כבלים חדשים למקור דיגיטלי חדש שנרכש לאחרונה. (לא מגבי עצמו אך ההברקה הייתה שלו. תותח).
סגרנו חבילת עסיסית של Nordost ואחרי שבועיים!!! מגיע המשלוח מארה״ב. לא פחות מחמישה ארגזים של כבלים חדשים ביניהם כבלי רמקול מדגם בכיר יותר מהקודם שגבי לקח בשמחה והעניק זיכוי מכבד.
אין כמו הריגוש של חדש, למרות שכבילה חדשה תמיד מעיקה עלי כי עכשיו צריך הרצה ועם היצרן הזה זה 300+ בקלות.
אממה, מגיע הביתה וחוטף סטירה של באסה, טעיתי באפיון של מחברי הכבלי רמקולים ואי אפשר לחבר. אפילו לא הוצאתי מהקופסה. פתחתי, הבנתי את הברוך וסגרתי. מתקשר לגבי עם קול נמוך מים המלח, מספר לו על הטרגדיה ושותק לשמוע את התגובה.
״אין בעיה אחי, מזמין לך חדש עכשיו. את הכבלים שאצלך שים בצד ותחזיר לי עוד שבוע כשיגיעו החדשים. חייב לסיים מתחיל פגישה. יאללה ביי. תרגע, לא קרה כלום. עליי. דואג לך, יאללה ביי.״
גבי טקטק הזמנה חדשה על חשבונו על טעות לא שלו והנחית אצלי כבלים חדשים מארה״ב תוך שבוע מניתוק שיחת טלפון.
שליפת שירות כזו משאירה אותי ללא מילים אך עם לא מעט מילים. מילים חמות של הערכה ומקצועיות ולקיחת היחס האישי לרמה אחרת.
גבי, כבר הודתי אבל אודה שוב ושכולם ישמעו מה זה שירות עליון! מגיע לך.
נערך לאחרונה ב: