רכשתי טלויזיה LED של שארפ 52 אינץ'
עד השלב של אספקת המוצר הכל היה תקין.
מהשלב שרטפון נכנסו לתמונה לצורך התקנת הטלויזיה על הקיר עברתי חוויה מתקנת עד כמה שירות יכול להיות גרוע , החל מהקודקוד ברטפון ועד למתקינים עצמם.
ראשית, האם לא קובעים טווח שעות של התקנה אלא, עד 13:00 או מ 13:00 אולם טווח שועת מצומצם יותר הלקוח מקבל בבוקר ההתקנה. באם השעות לא מתאימות הפתרון שלהשירות הוא תיאום ליום אחר שוב באותו אופן.
יתרה מכך גם המתקינים עצמם לוקים בחסר בכל הקשור לשירות ואמינות במה שעושים.
לאחר תיאום הגעה של חצי שעה ביקשו שאקדים ואמרתי כי אני יוצא לכיוון הבית אולם עקב עיכוב בתנועה לא עלה ביידי להקדים. בעוד אני בדרך חייג המתקין ושאל היכן אני ומסרתי כי אני בדרך ועכב בעיות תנועה אגיע בעוד כ 10 דקות.כאשר הגעתי מצאתי מכתב מתחת לסף דלתי ובו הודעה כי הואיל ולא הייתי בבית הטכנאי עזב וכי עליי לתאם התקנה נוספת. הגעתי בדיוק במועד המקורי אולם הואיל ולא הצלחתי להקדים הטכנאי עזב.
פשוט שירות "למופת"!!!!
הואיל וזה השירות אני שוקל באם לבטל את העיסקה.
אני ממליץ בחום לא לקנות טלויזיה של שארפ לא בגלל המוצר אלא בגלל השירות הנלווה לטלויזיה.
עד השלב של אספקת המוצר הכל היה תקין.
מהשלב שרטפון נכנסו לתמונה לצורך התקנת הטלויזיה על הקיר עברתי חוויה מתקנת עד כמה שירות יכול להיות גרוע , החל מהקודקוד ברטפון ועד למתקינים עצמם.
ראשית, האם לא קובעים טווח שעות של התקנה אלא, עד 13:00 או מ 13:00 אולם טווח שועת מצומצם יותר הלקוח מקבל בבוקר ההתקנה. באם השעות לא מתאימות הפתרון שלהשירות הוא תיאום ליום אחר שוב באותו אופן.
יתרה מכך גם המתקינים עצמם לוקים בחסר בכל הקשור לשירות ואמינות במה שעושים.
לאחר תיאום הגעה של חצי שעה ביקשו שאקדים ואמרתי כי אני יוצא לכיוון הבית אולם עקב עיכוב בתנועה לא עלה ביידי להקדים. בעוד אני בדרך חייג המתקין ושאל היכן אני ומסרתי כי אני בדרך ועכב בעיות תנועה אגיע בעוד כ 10 דקות.כאשר הגעתי מצאתי מכתב מתחת לסף דלתי ובו הודעה כי הואיל ולא הייתי בבית הטכנאי עזב וכי עליי לתאם התקנה נוספת. הגעתי בדיוק במועד המקורי אולם הואיל ולא הצלחתי להקדים הטכנאי עזב.
פשוט שירות "למופת"!!!!
הואיל וזה השירות אני שוקל באם לבטל את העיסקה.
אני ממליץ בחום לא לקנות טלויזיה של שארפ לא בגלל המוצר אלא בגלל השירות הנלווה לטלויזיה.