שטראוס - המלצות


אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
שלום רב לחובבי הקלאסי.

הקשבתי היום לקומפילציה הזו

ונהנתי מאוד. אשמח לקבל המלצות ליצירות מסוג זה של שטראוס בביצועים טובים ואודיופילים.

תודה רבה, אורי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
גם אודיופילי וגם ביצוע טוב וגם לא יקר וגם לא קשה להשגה -- ריינר Vienna ב-RCA Living Stereo:

R-5831655-1403972873-2628.jpeg.jpg


עמיר
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
יוהאן שטראוס האב כתב את מארש ראדצקי המסיים את כל הקונצרטים של ראש השנה של וינה

אין דבר יותר מסמל את וינה ושטראוס האב והבנים ומלחינים מתקופתו יוזף לרנר למשל
מוינה הקלאסית באימפריה האוסטרו הונגרית

מאז ילדותי שטראוס היה תבוע בDNA שלי כאשר אולי בגיל 4/5 אמי לקחה אותי לראות סרט
עם וולסים של שטראוס - ועד היום אני זוכר סצנה בורחים על הגגות אפה ומתי הסרט לא יודע מקווה שאמצא יום אחד
חזרה לשטראוס
קונצרט ראש השנה מתקיים בכל שנה בוינה בשעה 11.15 בבוקר ב1 לינואר

הקונצרט הראשון היה בשנות השלושים ועד היום
בשנות השבעים כבר התחיל וילי בוסקובסקי הכנר הראשון של הפילהרמונית וינה לנצח על קונצרטים אלו
עד 1979 כאשר הקונצרט הוקלט עי DECCA דיגיטל לראשונה
ושודר ברחבי העולם
אז שראיתי זאת ההייתי לפני צבא ראיתי בטלויזיה הירדנית ובשבלי עם הצבעים הנהדרים של ORC הטלויזיה הצבעונית 26" הראשונה שלנו זו היתה חוייה עולמית עבורי

מאז 1980 עד 1986 ניצח לורין מאזל ויחזור 1994 19961999 2005
1987 אבן דרך בקונצרטים אלו מנצח קראייאן -קונצרט מיוחד במינו ראיתי בטלויזיה הירדנית -מדהים !!!
1988 אבדו ויחזור ב1991
1989 עוד דור הנפילים קרלוס קלייבר נותן קונצרט לא מעולם הזה שיחזור על זה עוד פעם 1992
1990 זובין מהטה נותן קונצרט עם המון מוסיקה של שטראוס לא מוכרת כי פולקה אנידי -חזר 1995
1998 2007 2015
1993 ריקארדו מוטי ויחזור גם ב1997 2000 2004
2001 ניקולאוס הרנורקור שנפטר ממש שבוע שעבר בגיל 86 חזר 2003
ועוד מנצחים כמו דנאל ברנבויים 2009/2014-טעמי משעמם ביותר -גורג פרט מנצח צרפתי ממעולה 20089/2010
מריסנס יאנסונס 2006 /2016 /2012
פרנץ פטר וורסט 2011/2013

ויש לי את כמעט כולם שאני אוסף באדיקות ויתרתי על ברנבויים וררסט ואחרים
את הרוב יש לי מ1979 ועד היום להוציא את 2009/2014/2013/2012

המלצות שלי
הם קראייאן מ1987
קלייבר 1989-1992
זובין מהטה המעולה 1990-1995-1998-2007-2015
וילי בוסקובסקי 1979
לורין מאזל 1982 1994 1996/1999

IMG_2027.JPG
IMG_2028.JPG
IMG_2030.JPG
IMG_2031.JPG
IMG_2032.JPG
IMG_2034.JPG
IMG_2036.JPG
IMG_2037.JPG
IMG_2040.JPG
 

תמונות מצורפות

  • IMG_2027.JPG
    IMG_2027.JPG
    KB 201.7 · צפיות: 507
  • IMG_2028.JPG
    IMG_2028.JPG
    KB 76.5 · צפיות: 455
  • IMG_2030.JPG
    IMG_2030.JPG
    KB 102.5 · צפיות: 508
  • IMG_2031.JPG
    IMG_2031.JPG
    KB 109.6 · צפיות: 504
  • IMG_2032.JPG
    IMG_2032.JPG
    KB 80.4 · צפיות: 460
  • IMG_2034.JPG
    IMG_2034.JPG
    KB 99.8 · צפיות: 517
  • IMG_2036.JPG
    IMG_2036.JPG
    KB 90.1 · צפיות: 490
  • IMG_2037.JPG
    IMG_2037.JPG
    KB 86.8 · צפיות: 447
  • IMG_2040.JPG
    IMG_2040.JPG
    KB 91.4 · צפיות: 500
נערך לאחרונה ב:

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
מנצח שטראוס מעולה היה פרנף פריצאי אפילו הקליט עם DGG בסוף שנות ה60
כמובן יוגין אורמנדי קראייאן בשנות ה60 ותחילת שנות 80 בדיגיטל-פריץ ריינר שהוזכר למעלה
יוזף שטולץ מלחין וינאי - היה אחד מהמבצעים של שטראוס -כמובן וילי בוסקבסקי הקליט הרבה עבור EMI בשנות השמונים ובשנות השבעים שישים עבור דקה .

IMG_2042.JPG
 

תמונות מצורפות

  • IMG_2042.JPG
    IMG_2042.JPG
    KB 92.7 · צפיות: 487

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
יוהאן שטראוס האב כתב את מארש רדינסקי המסיים את כל הקונצרטים של ראש השנה של וינה
...
המלצות שלי
הם קראייאן מ1987
קלייבר 1989-1992
זובין מהטה המעולה 1990-1995-1998-2007-2015
וילי בוסקובסקי 1979
לורין מאזל 1982 1994 1996/1999
ראדצקי (Radetzky), לא רדינסקי.

מכל ההמלצות אני מצטרף רק לקאראיאן 87, בעיקר בזכות ואלס "קולות האביב" עם Kathleen Battle, אם כי זו לא הקלטה "אודיופילית".

עמיר
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
IMG_2040.JPG
ראדצקי (Radetzky), לא רדינסקי.

מכל ההמלצות אני מצטרף רק לקאראיאן 87, בעיקר בזכות ואלס "קולות האביב" עם Kathleen Battle, אם כי זו לא הקלטה "אודיופילית".

עמיר
טעות קולמוס {תוקן}
כן זה ממש זה הדיסק נשמע מעולה -יצא רימסטר חדש אז Z2 של JVC יפן בלבד .שאז אמרו עליו אם אני זוכר נכון ?
סופר דופר
יצא מהדורה נוספת שאין לי עם וואלס הקיסר בתוספת בDGG 2008 אולי?
קראתי זה טיפה יותר טוב מהוצאה של DGG עצמם ב1987
 

תמונות מצורפות

  • IMG_2040.JPG
    IMG_2040.JPG
    KB 91.4 · צפיות: 949
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
צפה בקובץ המצורף 27197
טעות קולמוס {תוקן}
כן זה ממש זה הדיסק נשמע מעולה -יצא רימסטר חדש אז Z2 של JVC יפן בלבד.
עוד טעות קולמוס :) -- K2, לא Z2

זה יצא ביפן ב-K2HD של חברת Universal (חברת האם של DG).
unihdi044.jpg

עם ואלס "הקיסר" כ"בונוס".

בוא נגיד ששמעתי K2HD הרבה יותר טובים מזה. ההקלטה לא ממש מצטיינת, וגם הנגינה המאוד-מהוקצעת קצת יבשה מדי לטעמי.

עמיר
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
וואוו.. כמה ידע.
תמשיכו!
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
עוד טעות קולמוס :) -- K2, לא Z2

זה יצא ביפן ב-K2HD של חברת Universal (חברת האם של DG).
unihdi044.jpg

עם ואלס "הקיסר" כ"בונוס".

בוא נגיד ששמעתי K2HD הרבה יותר טובים מזה. ההקלטה לא ממש מצטיינת, וגם הנגינה המאוד-מהוקצעת קצת יבשה מדי לטעמי.

עמיר

תודה על התיקון אבל זכרתי משהו הכל מזיכרון :אצבע מורמת

הקלטה לא רחבה מספיק וגם לא צלולה מספיק או עמוקה אין הרבה עומק לבמה אבל בכל זאת
אותו מהנדס גונטר הרמנס -{שוב טעות קולמוס אולי } הוציא שנה לאחר מכן הקלטה טובה יותר לאבדו
וגם בשנת 1991 קונצרטים של השנה החדשה

{מהנדסים אחרים של DGG הוציאו לברנשטיין אבדו אוזוה יופי של הקלטות.
דוגמה אחת סימפוניית האלפים עם הפילהרמונית וינה ומנצח הגרמני קריסטיין טיטלמן DGG SACD }
מעניין שקרל בהם הוא {מהנדס}הוציא הקלטות מעולות של סימפוניות של בטהובן באותו אולם אומנם ריק וזה משמעותי 1970/1974
CBS לפני רכישתה עי סוני הקליטה ב1989 יופי של הקלטה לקלייבר.
אולי לא אודיופילית אבל מהנה ביותר .

הכל במקור אי אפשר ליצור מאין אם זה לא במקור -הרימסטרינג עדיין הוא משמעותי כאן
K2 הוא טוב בהרבה מהמקור של DGG כנראה קראתי על כך בגרמופון לפני המון שנים נמצא אצלי אפה שהוא אם אמצא במקרה העלה צילום אולי זה עדיין ישנו
 

רונן ש

חבר משקיען
הודעות
814
מעורבות
270
נקודות
63
היה סרט קולנוע אחד, אחד בלבד, שבו היתה מוזיקה גם של יוהאן שטראוס וגם של ריכארד שטראוס.
מישהו זוכר?
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
היה סרט קולנוע אחד, אחד בלבד, שבו היתה מוזיקה גם של יוהאן שטראוס וגם של ריכארד שטראוס.
מישהו זוכר?

זוכר את העלילה ??? 2001 סרט עתידני משנת 1968 יש לו אותו בבלו רי .

בסרט אודיסאה בחלל 2001 של סטנלי קובריק
הפתיחה היתה כה אמר זרתוסטרא - המפורסמת של ריכרד שטראוס
ובהמשך יוהאן שטראוס הדנובה הכחולה
האם לזה אתה מתכוון ???
 

רונן ש

חבר משקיען
הודעות
814
מעורבות
270
נקודות
63
שיחקת אותה.

כן, 2001 אודיסאה בחלל
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
שיחקת אותה.

כן, 2001 אודיסאה בחלל
נחש איך גיליתי את זה ??? עוד ללא וידאו אז או בכלל ראיתי או ידעתי על הסרט 2001
בשנת ה1988 קניתי דיסק של טלרק TIME WARP TELARC CD-80106

אגב כצילום שלו מופיע למעלה בצילומים עם המכשיר במרכז
ואז אני שומע את הדיסק וקורא כי בטרק 2 היה כה אמר זרתוטסטרא
ובטרק 10-11 הדנובה הכחולה יוהאן שטראוס ובסיום ריכרד שטראוס
ואז קראתי על הסרט מהחוברת של הדיסק

לימים אבדתי את הדיסק ומצאתי את השלישיה הזו המצולמת למעלה
IMG_1998.JPG
 

תמונות מצורפות

  • IMG_1998.JPG
    IMG_1998.JPG
    KB 65.4 · צפיות: 493

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
אותו מהנדס גונטר הרמנס -{שוב טעות קולמוס אולי } הוציא שנה לאחר מכן הקלטה טובה יותר לאבדו
וגם בשנת 1991 קונצרטים של השנה החדשה

{מהנדסים אחרים של DGG הוציאו לברנשטיין אבדו אוזוה יופי של הקלטות.
או שהטעמים שלנו שונים מהותית, או שאנחנו מקשיבים לדברים אחרים לחלוטין, או שהמערכות שלנו גורמות להקלטות אחרות להצטיין או להיפך, אבל הדברים שאתה משבח נשמעים לאוזני בינוניים עד ממש גרועים.

למשל, אחד הדברים שתמיד הכי תיסכלו אותי בקשר לקאראיאן זה עד כמה בינוני/גרוע הקליטו אותו, במיוחד ב-DG, אבל גם ב-EMI, ובשניהם לפעמים עם המפיק הקלוץ Michel Glotz, שאפילו אמר באיזשהו ראיון שהוא עשה עם ההקלטות מה שבא לו. כל זאת בעוד שמנצחים שהם עקרונית "נחותים" ממנו, כמו Fremaux, Berglund ואפילו Previn, קיבלו הקלטות מופת, בטח ב-EMI, עם צוותים כמו Bishop/Parker, Frazer/Eltham, Mottley/Boyling וכאלה.

הקלטות טובות ממש של קאראיאן זכורות לי רק עם צוותים של Decca, בעיקר בשיתוף עם RCA Living Stereo, כמו בכרמן ובטוסקה.

אני לא זוכר אפילו הקלטה טובה אחת של Günter Hermanns -- אולי כי אף הקלטה שלו לא משכה את תשומת לבי במידה שתצדיק לבדוק מי הייה צוות ההקלטה, או שסתם שכחתי ממנו, או שלא שמתי לב.

בעצם הרבה מההקלטות של DG (אז DGG) משנות ה-50 עד ה-90 היו כמעט תמיד עם multimiking בעייתי, רובן מבורדקות למדי מבחינת imaging, ולחלקן באס לא פרופורציוני ו/או צרחנות במיתרים. בחלק מהמקרים חלק מהבעייתיות נעשתה חמורה פחות במעבר לדיסקים, וחלק מהדיסקים גרועים אפילו יותר.

והקלטות קולומבייה שאתה מתלהב מהן? אני לא מבין על מה אתה מדבר ומה יש להתלהב מהן :(

קניתי במיוחד כמה מהתקליטים שהזכרת.

למשל אורמאנדי בקודאי -- איפה תוף הבאס שם ואיפה תוף הבאס בהקלטות של Telarc? לא רק לא באותה כיתה, לא באותו בית-ספר.

כנ"ל, איפה השחרזאדה של ברנשטיין (6 עיניים) מול זו של ריינר? לא רק לא באותו ביצפר, לא באותה מדינה.

יש לקולומבייה פה ושם הקלטות טובות. למשל הפאסטוראלית של בטהובן עם ואלטר די טובה, אבל לא אלה שזכור לי שהזכרת.

לא יודע מה לומר, מעבר לזה שכנראה שעל טעם וריח אין מה להתווכח.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
או שהטעמים שלנו שונים מהותית, או שאנחנו מקשיבים לדברים אחרים לחלוטין, או שהמערכות שלנו גורמות להקלטות אחרות להצטיין או להיפך, אבל הדברים שאתה משבח נשמעים לאוזני בינוניים עד ממש גרועים.

למשל, אחד הדברים שתמיד הכי תיסכלו אותי בקשר לקאראיאן זה עד כמה בינוני/גרוע הקליטו אותו, במיוחד ב-DG, אבל גם ב-EMI, ובשניהם לפעמים עם המפיק הקלוץ Michel Glotz, שאפילו אמר באיזשהו ראיון שהוא עשה עם ההקלטות מה שבא לו. כל זאת בעוד שמנצחים שהם עקרונית "נחותים" ממנו, כמו Fremaux, Berglund ואפילו Previn, קיבלו הקלטות מופת, בטח ב-EMI, עם צוותים כמו Bishop/Parker, Frazer/Eltham, Mottley/Boyling וכאלה.

הקלטות טובות ממש של קאראיאן זכורות לי רק עם צוותים של Decca, בעיקר בשיתוף עם RCA Living Stereo, כמו בכרמן ובטוסקה.

אני לא זוכר אפילו הקלטה טובה אחת של Günter Hermanns, ובעצם הרבה מההקלטות של DG (אז DGG) משנות ה-50 עד ה-90 היו כמעט תמיד עם multimiking בעייתי, רובן מבורדקות למדי מבחינת imaging, ולחלקן באס לא פרופורציוני ו/או צרחנות במיתרים. בחלק מהמקרים חלק מהבעייתיות נעשתה חמורה פחות במעבר לדיסקים, וחלק מהדיסקים גרועים אפילו יותר.

והקלטות קולומבייה שאתה מתלהב מהן? אני לא מבין על מה אתה מדבר ומה יש להתלהב מהן :(

קניתי במיוחד כמה מהתקליטים שהזכרת.

למשל אורמאנדי בקודאי -- איפה תוף הבאס שם ואיפה תוף הבאס בהקלטות של Telarc? לא רק לא באותה כיתה, לא באותו בית-ספר.

כנ"ל, איפה השחרזאדה של ברנשטיין (6 עיניים) מול זו של ריינר? לא רק לא באותו ביצפר, לא באותה מדינה.

יש לקולומבייה פה ושם הקלטות טובות. למשל הפאסטוראלית של בטהובן עם ואלטר די טובה, אבל לא אלה שזכור לי שהזכרת.

לא יודע מה לומר, מעבר לזה שכנראה שעל טעם וריח אין מה להתווכח.

עמיר

כן ממש אנחנו כנראה שומעים קצת אחרת אבל.....
כל מה שהזכרת הוא ממש נגעת בלב הבעיה של הקלטות קראייאן DGG /EMI
בדקה כרמן לצערי אין לי עדיין אבל טוסקה יצאה במספר הוצאות ויש לי את הראשונה
קצת חד אבל עם כזו פריסה של כלים מורחבת ועומק במה מעולה
אני כולל את הקלטה של אותלו שגם נערכה בשנים האלה 59/60
שהוקלט באותו אולם שנשרף ב1992 בערך.
נכון בEMI קרייאן לא היו הקלטות מופת טכניות .
Bishop/Parker, Frazer/Eltham צוותים מעולים במיוחד קריסטופר פארקר-מאד אוהב את העבודה שלו עוד מ1955
אני כבר מפחד להפנות אותך למקורות אחרים אבל
קראייאן בהקלטה של תזמורת פריז שהוקלט באולם SELLE WAGRM PARIS
PAUL VAVASSEUER המהנדס כל מה שיצא תחת ידו
תפס את האיקוסטיקה של האולם מעולה ועומק ראוול לה וואלס +אלדורדה דה גרציוזו
שונה מכל הקלטה של EMI

מוזר וצר לי - נראה לי כי אולי הטעתי אותך ???
אבל במה שהיה לי הייתי מדגים את הבאס המעולה עם המערכת שלי אז ורמקול שלא אומר את שמו ;) אתה כבר יודע....
איזה הבאס וטרומבונים חגיגה לאוזניים שלי זה היה .
אגב הטרומבונים איך נשמעים ????
איזה הוצאה יש לך בתקליט של הרי יאנוש של אורמנדי ???

יש לי מספר הקלטות של גונתר עם קראייאן טובת כמו סימפוניות מוצרט מס 29/39 שהוקלטו בשנת 1987
בתאריכים שונים אבל הצליל פתוח רחב עמוק
או פליאס ומליסנדה של סיבליוס נשמע לי טוב מאד הקלטה 1981/2 ברלין פלהרמוני
או שהוציא הקלטות גרועות כמו סימפוניות של בטהובן בחלק מהסידרה 1977 וחלק מ1984/5
או שהוציא הקלטה מעולה של הסימפונית בוסטון עם ברנשטיין בסימפוניית פאוסט של ליסט בוסטון 1977/8
עם הרבה הרבה אולם אולי קצת חד לטעמך ????
או החטיפה מארמון של מוצרט עם תיזמורת דרזדן אם אני לא טועה -ונישואי פיגרו גירסת הרמן פרי .

IMG_1222.JPG
או הקלטות אלו חדש חדש עדיין לא פתחתי רימ סטרינד 24/96
כל הקלטות הן של DGG DECCA

רוצה צליל טוב קונצרטו לתיזמורת של ברטוק עם פריץ ריינר תזמורת שיקאגו RCA
לטעמי היה לי SACD ועכשו יש לי רק בגירסת CD
הרבה הבדל לא היה למען האמת אצלי בשני מכשירים
SA11S1
SCD-1
האם אתה מכיר בטח יש לך ?
 

תמונות מצורפות

  • IMG_1222.JPG
    IMG_1222.JPG
    KB 70.7 · צפיות: 383
נערך לאחרונה ב:

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
רוצה חוייה מוסיקאלית {ואודיופילית }מקונצרט חי ....

טוב רק לטעמי כמובן נשמע טוב לי ואולי לך גם ?
הסימפוניה השישית {+ 1} של בטהובן עם פאבלו קזאלס עם תיזמורת אדינבורו
הקלטה חיה הוקלט עי בד גרהם 1968/9
SONY SMK45891
כמו שידור טוב של רדיו של פעם המון פרטים עומק רוחב במה יופי של ביצוע מעמיק ונוגע בנשמתי בכל פעם מחדש
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
כל מה שהזכרת הוא ממש נגעת בלב הבעיה של הקלטות קראייאן DGG /EMI
בדקה כרמן לצערי אין לי עדיין אבל טוסקה יצאה במספר הוצאות ויש לי את הראשונה
קצת חד אבל עם כזו פריסה של כלים מורחבת ועומק במה מעולה
אני לא יודע איזו הדפסה ראשונה יש לך, אבל אם היא ב-Decca, אז היא כנראה לא הראשונה.
שתי ההקלטות יצאו בסידרת Soria המפוארת של RCA, למרות שהוקלטו ע"י צוות של Decca, במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות באותן שנים.
Picture.aspx

230363535837.jpg


קראייאן בהקלטה של תזמורת פריז שהוקלט באולם SELLE WAGRM PARIS
PAUL VAVASSEUER המהנדס כל מה שיצא תחת ידו
תפס את האיקוסטיקה של האולם מעולה ועומק ראוול לה וואלס +אלדורדה דה גרציוזו
שונה מכל הקלטה של EMI
הנה, זה דוגמה למהנדס שהקלטות שלו משכו את תשומת לבי במידה שמאוד הצדיקה לבדוק מי הייה צוות ההקלטה, כדי להימנע מהן -- הוא ממש חירבן המון הקלטות של ביצועי מופת.

הוא הטכנאי הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם.

מוזר צר לי אבל במה שהיה לי הייתי מדגים את הבאס המעולה עם המערכת שלי אז ורמקול שלא אומר את שמו ;) אתה כבר יודע
איז הבאס וטרומבונים
אגב הטרומבונים איך נשמעים ????
לא זוכר, מבחינתי לא ממש מעניין אם שומעים טרומבונים טוב אבל הסך-הכל לא מזהיר.

איזה הוצאה יש לך בתקליט של הרי יאנוש של אורמנדי ???
ההדפסות הכי מוקדמות שמצאתי. מצב התקליטים טוב. הצילום הוא מעכשיו, של התקליטים שלי, לא ממקור חיצוני.
HJ.jpg

PaS.jpg


עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
רוצה צליל טוב קונצרטו לתיזמורת של ברטוק עם פריץ ריינר תזמורת שיקאגו RCA
לטעמי היה לי SACD ועכשו יש לי רק בגירסת CD
הרבה הבדל לא היה למען האמת אצלי בשני מכשירים
SA11S1
SCD-1
האם אתה מכיר בטח יש לך ?
יש לי, כמובן, גם ב-SACD וגם reissue LP של Analogue Productions
(Quality Record Pressing)

וייש הרבה מאותה סדרה שנשמעים עד יותר טוב, כולל השחרזאדה האמורה עם ריינר.

עמיר
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
ההוצאה שלי מתיחסת לCD לא לתקליט
בתקליטים לא היה לי לא זה ולא זה
רק הוצאה של שנות השמונים גרועה מגרמניה דווקא נקיה אבל צליל גרוע ביותר לטעמי -נמכר ממזמן

טוב לא נורא על המהנדס הצרפתי - נמצא אחר טוב יותר והוא לדעתך ?? פארקר ???
יש לי את מיקדו של סליבלן עם מלקום סרגנט פה ושם שומעים כי לא הוקלט כיחדה אחת מ1955/56
אבל מהנה ביותר .
או הקלטות כמו מנדלסון חלום ליל קיץ שהעניק לפרווין הקלטה טובה -מה דעתך
או פר גינט עם מרינר ? גם EMI

בהרי יאנוש הטופ לטעמי הוא גם הגירסה המלאה אם יוסטינוב וגם הסויטה עם קרטש או דוראטי
גם במרקורי כמעט אבל דקה מעולה
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
יש לי, כמובן, גם ב-SACD וגם reissue LP של Analogue Productions
(Quality Record Pressing)

וייש הרבה מאותה סדרה שנשמעים עד יותר טוב, כולל השחרזאדה האמורה עם ריינר.

עמיר

עכשו דיברת !!!!
גם ביצוע יוצא מן הכלל מעולה שבמעולים
וגם הקלטה ליפול ממנה במיוחד פרק 2 עם התוף הקטן בצד ימין של הבמה הקולט כל כך נוכחות
או פרק 4/5 חגיגה לאוזניים
ביצוע מסטר של יהודי הונגרי שפו (ורד)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור