רשמים מביקור קצר בתערוכת HK AV Head-fi show


יאיר ל

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
12
נקודות
3
איני מרבה לכתוב בפורום בעיקר מהסיבה שאני לא מחשיב את עצמי כאודיופיל (שוחר אולי?) אך גם מטעמי תרבות הדיון, כך שאשמח שהתגובות יהיו רלבנטיות גם אם אין פה יותר מסקרנות גרידא.

התמזל מזלי להיות בהונג קונג לחופשה כשראיתי פרסומת לתערוכת האודיו שהיתה בין ה 9 ל 11 באוגוסט. הצלחתי לשרבב חצי יום שם כך שהרשמים שטחיים כי אין ספק שניתן היה לבלות שם יומיים לפחות.
זו התערוכה הראשונה שלי בחו"ל (ועל כן אין לי מושג ממש אם היא "ליגה" או לא, אבל לפי החברות המשתתפות נראה לי שכן) וראשית געגועיי לתערוכות בארץ שלצערי לא קורות יותר. הקהל היה גדול והיה קשה לקבל מקומות בחדרים

מה שהרשים אותי בתערוכה היה הכמויות הבלתי אפשריות של חברות כבלים ואוזניות מוניטור. ועל כן שאלה, האם הרף הטכנולוגי הוא כל כך נמוך שיש כל כך הרבה חברות בתחום? או שיש פה שוק עצום? איכשהוא הכלכלה לא נראית לי ויותר מזה חוזר על עקבותיי מלפני כמה שנים בפורום שניסיתי למצוא את דרכי, היצע כזה מאוד מבלבל והמחירים אינם זולים כדי לאפשר ניסוי וטעיה על מנת לקבל שיפור.

זו היתה הזדמנות ראשונה בשבילי לשמוע את אוזניות STAX שהרבה זמן רציתי לשמוע את הסוג הזה של אוזניות וזו היתה אכזבה עצומה. האוזניות (SR LK500 ) היו מחוברות גם כן להגברה של STAX אבל התוצאה היתה משום מה מאוד נמוכה, בס מאוד "בומי" על סף העיוות (ושוב איני מחשיב עצמי אודיופיל אבל ישנו רף מינימום), האם למישהו יש נסיון עם האוזניות האלה ולחוות דעה למה במוזיקת רוק רגילה התוצאה היתה כזו? האם זה מאפיין של STAX?
מצד שני שמעתי (והתאהבתי) בSUSVARA איני זוכר את ההגברה כי היו מספר מהן בהדגמה ונדמה לי שכל אחת היתה מחוברת להגברה אחרת אבל התוצאה היתה של "התרפקות" על המוזיקה. לצערי מחוץ לתחום הכלכלי שלי. ושוב אלה הן פלאנאר וזה לא הסתדר לי מול ה STAX.
אגב, בבית אני מאזין לאוזניות OLLO שקניתי בעקבות התערוכה מלפני כמה שנים שמחוברות למחשב/טלפון דרך audioquest dragonfly red.

בחדרים שהייתי, המרשים ביותר בעיני היה של מג'יקו עם הגברה של דאגוסטינו ומקול transrotor (שגרם לאישתי לומר שגם אם היה לנו את כל הכסף שבעולם זה לא היה נכנס לבית...), אחריו החדר של YG acoustics. חדרים שלצערי לא הזדמן לי לראות היו של hegel ו kef (שנראים לי בסקלת המחירים השפויים יותר) ושל NAGRA (שוב ברמת החלליות).
האם מישהו נוסף היה בתערוכה ואיך הוא התרשם ממנה?

בנוסף נתון שסקרן אותי (ואשתי) והוא נוכחות נשים, גם בפורום לא חושב שנתקלתי בנשים וגם בתערוכות בארץ הן היו מיעוט. גם בהונג קונג כמעט כולם היו גברים, כנראה שהתחום הזה נופל באותה סקאלה של שעונים - סופר יקר ולגברים בלבד.

אגב יש לי שני CD/SACD שחולקו בתערוכה, משחרר אחד למי שמעונין

יום טוב,
יאיר
 

תמונות מצורפות

  • 20240902_171452_1.jpg
    20240902_171452_1.jpg
    KB 131.1 · צפיות: 60

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור