tomertsin
מושעה
- הודעות
- 12,603
- מעורבות
- 2,203
- נקודות
- 113
אתר החברה: http://www.voxativ.com/en/home/
ביקורת משובחת במגזין הגרמני סטראו: http://www.astrasuite.com/pdf-voxativ/voxativ-ampegio-due-review-audio-0314Englisch-web-lr.pdf
תומר
לא נראה לי ששטראוס ושות' יחמיאו לרמקול הנ"ל, אפשר להתחיל מזה:הכל טוב יפה
אבל הם חייבים להחליף את השיר הזה שהם משמיעים כל הזמן במערכות שונות
נטחן ברמות....
תאמין לי 12 שנה עסקתי במכירות אם הייתי שוקל ליבא משהואdaz, בחרת בדוגמא יפה.
האמרלדים למינהם (תמורה מדהימה לכסף) נעים סביב 5000 $- 10,000 $
שזה 5%-10% ממחיר ה - Voxativ המדוברים.
התחביב שלנו מחורפן לגמרי.
כשמשהוא קובע מחיר רכיב הוא יכול לרשום עליו איזה תג מחיר שהוא רוצהרק השופרים של הרמקולים עולים 36,000 דולר.
תומר
עולם הצעירים לא בעיניין הזה אז כל עוד הדור הנוכחי חי יש להם פרנסה בדור הבא הבועה מתפוצצת.לא מסכים איתך דוד.
התחום הזה של הסטריאו ברמות האלו תמיד ישאר ככה.
המחירים רק ימשיכו לעלות.
ההשוואה למסכי טלוויזיה היא לא נכונה. טילוויזיה זה מוצר להמונים. מערכת סטריאו היי-אנד זה ממש לא מוצר להמונים.
ראה דגומה נוספת,
טלפון סללורי, פעם רק אנשים בעלי ממון. היום גם לילדים באפריקה יש אייפון.
אז כן, בדיוק כמו פרארי, המחירים רק יעלו ושום בועה לא תתפוצץ. כי בדיוק כמו פרארי, זה לא לכל אחד ותמיד יהיה מי שיכול להרשות לעצמו. כל עוד יש מי שיקנה יש מי שיציע.
אחי אני לא אחד בדיוק שיש לו בעיה כלכליתמה שאני מנסה לוהסביר לך זה שהתעשיה הזאת לא תתפוצץ. לא בדור הזה, לא בדור שלנו ולא בדור אחריו.
כמו כל תעשיה של מוצרי יוקרה תמיד יהיו כאלו שיוכלו לרכוש ותמיד יהיו את אלו שימכרו.
אנשים עשירים תמיד היו ותמיד יהיו, כך גם מוכרים / יצרנים של מוצרים יקרים.
זה שאת קהל הרוכשים שבישבילם רמקול ב-$100,000 הוא חלום רטוב רחוק זה מעצבן כי אין ברמקול הזה רכיבים בסכום כזה זה כבר סיפור אחר. וזאת תכלס בעיה של אותו קהל. הוא רוצה, לא יכול להרשות לעצמו והוא מתוסכל מתג המחיר אל מול מה שמקבלים. כדוגמת רמקול ב-$100,000 עם יחידה בודדת. תהיה משובחת ככל שתהיה.
את אותו רוכש מיליונר היחידה הבודדת כלל לא מעניינת אותו.
אתן לך דוגמה,
לפני כמה שנים בניתי בית ללקוח בעלות מוטרפת של 150 מליון שקל.
בחדר מוזיקה / קולנוע הייתה השקעה של 1.5 מליון שקל בציוד.
הדילר נתן 2 חלופות מומלצות והלקוח בחר בשיחה של 5 דקות בעמידה באתר.
כבלים.... לא משנה מה הסבירו לו וכמה דברנו, כבלים תוקצבו ב-5000ש"ח לכל הציוד.
למה? ככה. ברור לך שלא בגלל יכולת. כי זה פשוט לא עניין אותו. אז זרק 5000ש"ח באוויר ואמר תסתדרו ויצא מהחדר. סוף פסוק. והנושא לא עלה שוב.
ככה זה העולם הזה ברמות מחיר הללו. היחס הישיר לתמורה בכלל לא רלוונטי.
אין כאן שום בועה שתתפוצץ. יש מוצר מיוחד, יש לו מחיר מיוחד ויש לו קהל מיוחד. זה הכל.
מאוד מאוד פשוט.
תסכול של ההמונים תמיד היה ותמיד יהיה.
הבעיה היא שאנשים לוקחים את זה אישית. מי שלוקח אישית זה בדיוק האנשים שהמוצרים האלו לא יועדו אליהם.