טוב אתה יודע שאני מזמן לא עובד עם CD PLAYER TRANSPORT,
אז את הבעיה של אינטרפולציה או לא, C1C2 או לא, אין לי,
וכמו שאמרת, היום אין ממש את הבעיות האלה עם דיסקים במצב טוב, גם עם נגן CD פשוט.
חבל שהוא עשה *** של עבודה במאמר הזה, ואי אפשר ללמוד ממנו דבר.
לגבי בעית התזמון, לפי מה שידוע לי משאלות לגדולים ממני, כל עוד אנחנו מתעסקים עם המרות ל16/44 ממקור ברמה גבוהה יותר,הבעיה כבר בCD, ויש מעט מאוד שניתן לעשות.
לגבי "פילטרים שונים שמשנים פזה, זה מייד משפיע על פוקוס/במה".
יש (לי) כל כך הרבה בעיות של זה מהרמקולים והחדר, שאף פעם לא התעמקתי בלשחק עם זה בצד של הפלייבק , לא ממליץ להתעמק בזה, אני אסביר:
בהקלטה, יש המון מקום למשחק והתחשבות בזה, כלומר, שימוש בזה בכדי ליצור תחושה של במה ועומק, עוד בהצבת מיקרופונים, וניתן גם אחרי, וזה נעשה שנים על שנים.
-אז מה קורה ואיפה הבעיה שלנו כמאזינים בפלייבק ?
שכל הקסם הזה שנעשה בהקלטה, יופיע לפניך רק כשהתגובה מבחינת פאזה ואמפליטודה היא זהה או דומה בין הרמקולים.