קצת עזרה לפורום החביב הזה !


AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
אתה בטוח שזה החדר? אולי החשמל, אולי העמדה, אולי הגברה חלשה? ויש עוד הרבה חשודים…
מממ... החשמל משפיע בשברי dB, החדר יכול להשפיע בקלות מעל 10db.

העמדה שונה אולי תגרום להדהודים בתדרים אחרים, אבל הם יהיו.

הגברה חלשה לא תאפשר להפיק ווליום גבוה יותר, אבל זה לכשעצמו לא גורם להיעדר שליטה.
צריך מגבר עם שליטה טובה בבאס, שזה מאפיין אחר שאינו קשור לחוזק ולהספק, אבל אם התופעה חמורה, כנראה שזה לא זה.

אני חושש שאין כל כך הרבה חשודים :)

ברוב המקרים של באס לא טוב, החדר(בהנחה שזה חדר סביר) אינו הגורם העיקרי.
להיפך, החדר הוא כמעט תמיד הגורם העיקרי והמשמעותי ביותר לבעיות באס. כמעט ואין חדרים שאין בהם בעיות באס. תמיד יש גלים עומדים באורכי גל הנגזרים ממימדי החדר (אורך, רוחב, גובה), ויש חדרים מהדהדים מאוד. במיוחד אם מימד אחד דומה לאחר או שיש להם מכנה משותף (מספר שלם ששניהם כפולה שלו).

בתדרים הנמוכים, זו לא המערכת שקובעת איך שומעים, אלא בעיקר החדר.
 

anatoli

אוהב את התחום
הודעות
152
מעורבות
29
נקודות
28
דווקא בבאס החדר הוא מאוד דומיננטי, בקומבינציה של איפה הרמקול ואיפה המאזין בתוך החדר המדובר, בגלל מימדי החדר ביחס לאורך גל.
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,087
מעורבות
358
נקודות
83
אתה בטוח שזה החדר? אולי החשמל, אולי העמדה, אולי הגברה חלשה? ויש עוד הרבה חשודים…
ברוב המקרים של באס לא טוב, החדר(בהנחה שזה חדר סביר) אינו הגורם העיקרי.
במקרה שלי כן,
אפשר לחיות עם זה.

זה לא שחסר באס או שיש יותר מידיי,
אלה מן הדהוד וצליל עומד/תקוע כששומעיפ בווליום גבוהה .. מן "uuuuuuuuhh" כזה
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,437
מעורבות
710
נקודות
113
אוסוולד הזה יש לי אליו חיבה מראש כי הוא מייצר הורנים ומאמין שהורנים זה ה.... למרות שהוא יכול להשמע יהיר. טרחתי ושמעתי, ואני יכול להבין ברמה הפילוסופית מה הוא מתכוון, ונדמה לי שהוא קולע לדעת רבים כאן בפורום, ייתכן שיותר בחתך גיל מסויים. אני התחברתי בעיקר למלחמתו באלגוריתם, תחביב הרדיו שלי מעניק לי אפשרות להנות מטעם אנושי של עורכים מוזיקליים שמתחשבים גם בשעת היום ובמצב רוח שקשור,,ולעיתים עצם השמעת שיר מסויים שמותאם לשעת היום או להקשר ריגשי אחר ( יכול להיות אפילו מצב רוח לאומי) מצליחות להאיר פינה באיזה שיר מוכר שלא בדיוק הבנו את משמעותו עד תום, והנה, נפל התו ופתאום הוא מתחבר.

בקשר לשרשור עצמי, לא חושב שיש תוחלת בסיירת אודיו. כן חושב שצריך ללכת אחרי מישהו שיודע לעשות סדר בבלאגן, אחד על אחד ותוך כדי למידה מדוקדקת של הרצונות.

שבוע מבורך שיהיה לנו.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
אני יכול להבין ברמה הפילוסופית מה הוא מתכוון, ונדמה לי שהוא קולע לדעת הרבנ כאן בפורום, ייתכן שיותר בחתך גיל מסויים.
הוא הביע כל מיני דעות לא כל כך קשורות. באיזה מהן הוא קולע לדיעות הרוב בפורום?

אני התחברתי בעיקר למלחמתו באלגוריתם,
למה יש כאן להתחבר? הוא הזכיר אלגוריתמים באופן ספציפי רק בהקשר של ההמלצות האוטומטיות שפלטפורמת הסטרימינג נותנות ואומר שהן מגבילות ואינן מאפשרות קפיצות קוואנטיות, אבל בין אם זה מכון ובין אם לא, לא חייבים להיות מוגבלים או מופעלים ע"י ההמלצות האלה. כפי שכתבתי:
אבל יותר מהותי הוא העניין שהוא מספר איך הוא התחיל מתקליטים, וכשמצא חן בעיניו משהו, הוא התחיל לחקור, לפי הלייבל והמבצעים וכו', מה עוד הוא רוצה לשמוע, ולטענתו, סטרימינג לא מאפשר את הקפיצה הקוואנטית מדבר למה שיפשרו לו התקליטים והחנויות הישנות. זה אולי נכון אם ורק אם הוא הולך רק לפי ההמלצות שהאתר מציע לו באופן אלגוריתמי. אבל אם הוא לא מגביל את עצמו רק לזה, זה פשוט לא נכון, אלא ההיפך הוא הנכון. בחנויות פיזיות, הוא היה מוגבל לתקליטים הפיזיים שהיו בחנות או הגיעו אליה בהמשך, באופן אקראי או אפילו לפי הזמנתו המפורשת, אבל זה תהליך איטי ו*מאוד* מוגבל. בסטרימינג הוא יכול מיידית לקפוץ לאיזה כיוון שהוא רוצה בכל רגע, ולהגיע למקומות רחוקים בהרבה. אולי מה שחסר לו זה מה שכתוב על האריזה של תקליטים ודיסקים, מה שקיים בחלק מהאלבומים בחלק מאתרי הסטרימינג, אבל דברים מסוג זה הוא יכול לאתר בעזרת Discogs (איזה עוד הקלטות יש עם אותם מבצעים) וכמובן גוגל, ויקיפדיה, אמאזון ועוד, הרבה מעבר למה שכתוב במקרה על עטיפת תקליט זה או אחר.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,437
מעורבות
710
נקודות
113
למה יש כאן להתחבר? הוא הזכיר אלגוריתמים באופן ספציפי רק בהקשר של ההמלצות האוטומטיות שפלטפורמת הסטרימינג נותנות ואומר שהן מגבילות ואינן מאפשרות קפיצות קוואנטיות, אבל בין אם זה מכון ובין אם לא, לא חייבים להיות מוגבלים או מופעלים ע"י ההמלצות האלה.
לזה בדיוק התחברתי. כי על זה הוא דיבר. לא חייבים זה נכון. אבל לטענתו האופציות לבחירה הולכות ומצטמצמות והתוכנות בחירת השירים משתלטות, דור חדש נוצר על סמך זה. אני נתתי את הדוגמא של רדיו ועורך מוזיקלי כדוגמא לאלטרנטיבה ישנה וטובה. אף אחד לא חייב כלום אגב.
הוא הביע כל מיני דעות לא כל כך קשורות. באיזה מהן הוא קולע לדיעות הרוב בפורום?
אכן לא התחברתי עמיר להגיגיו לגבי המחיר המופרז של הברוקולי, וגם להגיג הלא קשור,שהוא צירף לגבי עלויות תשומות הבנייה. כן התחברתי להגיג שלו לגבי טעם באודיו ובמוסיקה שמתוכנת לפי קבצים מקומפרסים ואוזניות ניידים למינם. להגיג לגבי אנינות שמתפתחת על ידי האזנה למוסיקה בכלי האזנה מתאימים. לעובדה שכל בחור מחוצקן בן 18- 22 קונה פטיפון מחבר למגבר אנדרוגינוס במקרה הטוב ורמקולים בני 50 שנמצאו בטלים בבוידעם של הסבא, ואו במקרה השכיח יותר רמקולים מדפיים מחשביים תוצרת שרוליקאודיו וחושב ש " אין על הסאונד של וינייל...אין!" והוא חושב לתומו שמספיק תקליט וזהו. זה ולא אחרת.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
אודיופיליה אמיתית היא התאמת הציוד לחלל ההאזנה ולא לחלל מדומיין.
מממ... לא. זה יישום מעשי ונבון של אהבת סאונד טוב, אבל לא כל האודיופילים הם חכמים גדולים.

לזה בדיוק התחברתי. כי על זה הוא דיבר. לא חייבים זה נכון. אבל לטענתו האופציות לבחירה הולכות ומצטמצמות והתוכנות בחירת השירים משתלטות, דור חדש נוצר על סמך זה. אני נתתי את הדוגמא של רדיו ועורך מוזיקלי כדוגמא לאלטרנטיבה ישנה וטובה. אף אחד לא חייב כלום אגב.
אבל זה לא נכון, האופציות לבחירה לא מצטמצמות, אלא התרחבו באופן אסטרונומי.

מה שהוא עושה נקרא "אידיאליזציה של העבר". הרי לא כל אחד היה עושה תחקירים מעמיקים של עטיפות התקליטים ומגיע בעזרת זה לקפיצות קוואנטיות כל יום.

אנשים קנו לפי מה שהמוכר בחנות המליץ להם, בהתחלה סתם באוויר, ואחרי היכרות איתם לפי הטעם שלהם, או לפי המלצות של חברים -- זה בדיוק כמו ההמלצות האלגוריתמיות של עכשיו, רק בקטן ומוגבל למה שיש בחנות ולהיקף ידיעותיהם של המוכר והחברים ומה שיש להם בבית -- או שהם קנו לפי עטיפות שמצאו חן בעיניהם, או משהו ששמעו במקרה בחנות, וכו'. אין שום הבדל עקרוני, רק הבדל מעשי, ומאוד לטובה.


אכן לא התחברתי עמיר להגיגיו לגבי המחיר המופרז של הברוקולי, וגם להגיג הלא קשור,שהוא צירף לגבי עלויות תשומות הבנייה. כן התחברתי להגיג שלו לגבי טעם באודיו ובמוסיקה שמתוכנת לפי קבצים מקומפרסים ואוזניות ניידים למינם. להגיג לגבי אנינות שמתפתחת על ידי האזנה למוסיקה בכלי האזנה מתאימים. לעובדה שכל בחור מחוצקן בן 18- 22 קונה פטיפון מחבר למגבר אנדרוגינוס במקרה הטוב ורמקולים בני 50 שנמצאו בטלים בבוידעם של הסבא, ואו במקרה השכיח יותר רמקולים מדפיים מחשביים תוצרת שרוליקאודיו וחושב ש " אין על הסאונד של וינייל...אין!" והוא חושב לתומו שמספיק תקליט וזהו. זה ולא אחרת.
שוב אידיאליזציות של העבר, ומאותה נקודת ראות צרה של אודיופיל. הרי הרוב המוחלט בהחלט של האנשים לא הלכו לכיוונים של היי-אנד, ובכלל לא שמעו על זה ועל האפשרויות המצומצמות שהיו אז. הרי "כולם" (כמעט) קנו פטיפון עלוב נפש, עם ראש קרמי ו-VTF שחורט בתקליטים, ומחט ספיר שהיתה נגמרת מהר ולא היו מחליפים אותה בזמן, חיברו למגבר מצ'וקמק עם 10% עיוות, כזה שבונים לבד או קונים בחנות כמו Radio Shack, וחיברו לרמקול מצ'וקמק ועלוב נפש שהיה אז, לרוב בכלל רק מונו, וחושב ש " אין על הסאונד של וינייל...אין!", כי הוא השווה את זה ל-shellac שהיה אפילו יותר גרוע מזה, כשבפועל היתה קיימת האופציה של טייפ סלילים, והחל מאמצע שנות ה-50 אפילו בסטריאו.

זה לא שהיה יותר טוב ויותר אפשרויות פעם. היה עלוב פעם, למעט המיעוט של היי-אנד של אז. אלה עם האוזניות הפשוטות מהנייד עם הקבצים המקומפרסים המושמצים שומעים הרבה יותר טוב ממה שהרוב המוחלט שמעו פעם. ובכלל ההשמצות של קומפרסיות ושל נירמול עוצמות כאילו הם הזוועה האיומה ביותר בעולם הן רק מנקודת המבט של אודיופילים. בפועל, למי שאינו אודיופיל, אלה שיפורים באיכות החיים -- לא צריך להגביר ולהנמיך כל הזמן, לא צריך להיות בפחד שמא הקטע הבא יפוצץ לך את האוזנים, עד כדי נזק לשמיעה, או שבכלל אל תשמע אותו, במיוחד כששומעים מוזיקה בכל מקום -- באוזניות או באוטו -- לא רק בישיבה סטאטית מול מערכת.

זה לא שכולם מטומטמים ורק האודיופילים יודעים מה זה טוב. במקרה הטוב, האודיופילים יודעים מה טוב בשבילם, והרבה פעמים גם מבלבלים אותם עם שטויות מכל הסוגים ובכל הרמות, אבל הם לא יודעים, או יודעים ומזלזלים ומתנשאים, מה טוב עבור "כולם", וקומפרסיה ונירמול, למעט אם הם קיצוניים מדי, הם דבר מצויין, וטוב שמיישמים אותם.

אנחנו מעדיפים בלי קומפרסיות ונירמול, אבל על כל אחד מאיתנו יש לא רק אלף, או עשרת אלפים, אלא בסדרי גודל יותר, אנשים שעבורם קומפרסיה ונירמול זה טוב. אפילו אני מעדיף קומפרסיה ברמה של התאמה להאזנה ביתית, ששום דבר לא ייבלע ברעש הסביבתי ושום דבר לא יפוצץ את האוזניים.

חובבי הוויניל מצטרפים להשמצות, אבל גם הם נהנים למרות הקומפרסיה ואולי אפילו בגללה -- אולי קומפרסיה עדינה היא אחד ההבדלים בין ויניל לדיגיטל שתורמים לאהבת הוויניל, וגם קומפרסיית הוויניל היא בדיוק בשיעור המתאים להאזנה ביתית.

בקיצור, אידיאליזציות של העבר הוורוד והשמצות של ההווה המשופר, מנקודת מבט מצומצמת של אודיופיל מתנשא עם צורת חשיבה קונספירטיביות והתנגדות לחברות גדולות.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,437
מעורבות
710
נקודות
113
מממ... לא. זה יישום מעשי ונבון של אהבת סאונד טוב, אבל לא כל האודיופילים הם חכמים גדולים.
אז מה עמיר, נלך לפי אידאליים של אנשים לא חכמים? תמהני. כמו שנגיד שאנינות היא זיקוק הטעם אבל רוב האנשים לא מעוניינים בזה. אז נפסיק את הגדרת האנינות?
אגב, יישום מעשי ונבון של אהבת סאונד טוב זו אחלה הגדרה. קניתי. בחינם , כן?
אבל זה לא נכון, האופציות לבחירה לא מצטמצמות, אלא התרחבו באופן אסטרונומי.

מה שהוא עושה נקרא "אידיאליזציה של העבר". הרי לא כל אחד היה עושה תחקירים מעמיקים של עטיפות התקליטים ומגיע בעזרת זה לקפיצות קוואנטיות כל יום.
האופציות לבחירה התרחבו אין ספק. והיום ההיפיי מאוד התקרב למה שהיה פעם ההיי אנד. גם החשיפה למוסיקה התרחבה. אבל, הוא מדבר על איכות מוסיקה ולא על כמות. מצד שני, הבחור כפילוסופיה טוען, בסרטונים אחרים, שסאונד טוב מחייב היענות לכללי הפיסיקה של גלי האודיו ושם לגודל הרמקול יש משמעות. יש אמת בדבריו, וניתן באמצעים טובים לצמצם את הפער או להתאים את הרמקול לחלל האזנה. אני חושב שהמקור ( ממיר, פטיפון, קבצים, דיסק וכולי) הוא המקום שבו הפער הוא הבולט והמודרניזציה של הצליל הביאה כמה בשורות לא הכי מלבבות. לעניות דעתי הלא מחייבת.
בקיצור, אידיאליזציות של העבר הוורוד והשמצות של ההווה המשופר, מנקודת מבט מצומצמת של אודיופיל מתנשא עם צורת חשיבה קונספירטיביות והתנגדות לחברות גדולות
הוא קצת יהיר אין ספק. זכותו. הוא אגב , ואני אולי מחדש למישהו, בעלי חברת אודיו מקור היהירות שמתמקדת בהורנים ונגזרותיהם. אני אוהב את העיצובים שלהם. למרות שאין ספק שהרבה מהתחום נפל קורבן למעצבות פנים ועקרי בית משועממים שמחפשים שגל האודיו יתאים לציור במסדרון ולאסתטיקה הגיאומטרית של שולחן הסלון האיטלקי מאיסטנבול. צמצום התיבות והאלמנטים והרצון שהכל יהיה מינימליסטי לא תמיד תורמים.

אידיאליזציה של העבר כולנו חוטאים בזה. השאלה היא האם במהלך הטכנולוגיה לא איבדנו את הטעם למהנדסים כמו שאיבדנו את המוסר לעורכי דין..?
 
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: omi

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
876
מעורבות
158
נקודות
43
במקרה שלי כן,
אפשר לחיות עם זה.

זה לא שחסר באס או שיש יותר מידיי,
אלה מן הדהוד וצליל עומד/תקוע כששומעיפ בווליום גבוהה .. מן "uuuuuuuuhh" כזה
אני משער שלקחת בח-ן, גורמים שונים, בהצבת המערכת במרחב -
גודל החדר
על איזה ציר הרמקולים עומדים
גובה התקרה
מרחק הישיבה מהרמקולים
המרחק בין הרמקולים
המרחק של הרמקולים מהקיר האחורי ומהקיר הצדדי
המרחק של המאזין מהקיר האחורי
האם יש /אין חלל נקי בין הרמקולים
ומעבר לכך-
האם "מדדת" את החדר,כשאתה יודע שיש בעיה של גלים עומדים/"גיבנת" בבס/החזרים
בקיצר-
הרבה פרמטרים להשגת ה"נירוונה"...
לדעתי, הפתרון האידיאלי עבורך, נמצא במדידת החדר ובמציאת פתרון פאסיבי, שיגרום לבעיה הנ"ל, לא להישמע בצורה ,שתפריע לך.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,437
מעורבות
710
נקודות
113
כן...abhor... ועם הארץ!
יחד עם זאת, יש להבדיל בין המסר לבין השליח..ייתכן שיש אמת בדבריו גם אם הוא " טיפוס". כמו שמה לעשות רוגר ווטרס יש לו את המניות שלו במוסיקה , ביזארי ואנטישמי ככל שיהיה.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
אני משער שלקחת בח-ן, גורמים שונים, בהצבת המערכת במרחב -
גודל החדר
על איזה ציר הרמקולים עומדים
גובה התקרה
מרחק הישיבה מהרמקולים
המרחק בין הרמקולים
המרחק של הרמקולים מהקיר האחורי ומהקיר הצדדי
המרחק של המאזין מהקיר האחורי
האם יש /אין חלל נקי בין הרמקולים
ומעבר לכך-
האם "מדדת" את החדר,כשאתה יודע שיש בעיה של גלים עומדים/"גיבנת" בבס/החזרים
בקיצר-
הרבה פרמטרים להשגת ה"נירוונה"...
לדעתי, הפתרון האידיאלי עבורך, נמצא במדידת החדר ובמציאת פתרון פאסיבי, שיגרום לבעיה הנ"ל, לא להישמע בצורה ,שתפריע לך.
במקרה שלי כן,
אפשר לחיות עם זה.

זה לא שחסר באס או שיש יותר מידיי,

מה מידות החדר ?
החדר סגור או פתוח ?
אלה מן הדהוד וצליל עומד/תקוע כששומעיפ בווליום גבוהה .. מן "uuuuuuuuhh"
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,087
מעורבות
358
נקודות
83
מה מידות החדר ?
החדר סגור או פתוח ?
25 מ"ר
סגור
 

נערך לאחרונה ב:

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
אוקי ( חלק קידמי של הרמקול )
מה מרחק רמקול מקיר קידמי = מהדרייברים (חלק קידמי של הרמקול ) לקיר שמאחוריו ?
מה המרחק שלך מהחלק הקידמי של הרמקול

מה גובה תקרה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
אז מה עמיר, נלך לפי אידאליים של אנשים לא חכמים? תמהני. כמו שנגיד שאנינות היא זיקוק הטעם אבל רוב האנשים לא מעוניינים בזה. אז נפסיק את הגדרת האנינות?
בוא נבדיל בין מה שאנחנו נלך לפיו, שזה במסלול של אודיופיליה, לבין מה שרוב העולם הולך לפיו. הוא לא ייחס את דבריו לאודיופילם, אלא לכל מי שאוהב לשמוע מוזיקה, שזה כולל בעיקר (כמעט רק) לא אודיופילים.

ובמסגרת דבריו, הוא הציג את העבר באור ורוד חזק ואת ההווה, שהוא בעצם עדיף בהרבה מכל אספקט שלא למעט הגיל שלנו, הוא צבע בשחור כהה וסמיך, עם הרבה התנשאות וקוסנפירציות.


אגב, יישום מעשי ונבון של אהבת סאונד טוב זו אחלה הגדרה. קניתי. בחינם , כן?
זה תיאור של מה שאתה אמרת. וו לא הגדרה קבילה מבחינתי לאודיופיליה, והמילה "אמיתית" מיותרת בהקשר זה.

מבחינתי אודיופיליה היא אהבת סאונד טוב ממערכת אודיו, כשהטוב מוגדר על פי טעמו של המאזין.
זה כולל אנשים שאין להם גרוש על התחת, ואין להם מערכת, אבל הם אוהבים סאונד טוב מבחינתם, והיו שמחים לקנות מערכת אם היו יכולים.


האופציות לבחירה התרחבו אין ספק. והיום ההיפיי מאוד התקרב למה שהיה פעם ההיי אנד. גם החשיפה למוסיקה התרחבה. אבל, הוא מדבר על איכות מוסיקה ולא על כמות.
מי הוא שיקבע מה זו מוזיקה טובה?

מצד שני, הבחור כפילוסופיה טוען, בסרטונים אחרים, שסאונד טוב מחייב היענות לכללי הפיסיקה של גלי האודיו ושם לגודל הרמקול יש משמעות.
סאונד טוב מבחינתו. מבחינת רוב העולם העכשווי, סאונד של אוזניות זה מצויין, וכל חוקי המוזיקה כבר בפנים, כשהגודל מוכתב ע"י גודל האוזניים של המאזין.

יש אמת בדבריו, וניתן באמצעים טובים לצמצם את הפער או להתאים את הרמקול לחלל האזנה. אני חושב שהמקור ( ממיר, פטיפון, קבצים, דיסק וכולי) הוא המקום שבו הפער הוא הבולט והמודרניזציה של הצליל הביאה כמה בשורות לא הכי מלבבות. לעניות דעתי הלא מחייבת.
אולי יש אמת בדבריו, אבל לא בהקשר ובצורה שהוא מציג אותם כאן.

אני לא מבין מה הבעייה עם מקורות. הם השתפרו ללא הכר מכל זווית אפשרית.


אידיאליזציה של העבר כולנו חוטאים בזה. השאלה היא האם במהלך הטכנולוגיה לא איבדנו את הטעם למהנדסים כמו שאיבדנו את המוסר לעורכי דין..?
לא, לא כולנו חוטאים בה. ממש לא. לדעתי באודיו העבר היה גרוע בהרבה מההווה בכל זווית אפשרית. ולא איבדנו שום דבר. להיפך.
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,087
מעורבות
358
נקודות
83
אוקי ( חלק קידמי של הרמקול )

מה מרחק רמקול מקיר קידמי = מהדרייברים (חלק קידמי של הרמקול ) לקיר שמאחוריו ?
מה המרחק שלך מהחלק הקידמי של הרמקול

מה גובה תקרה
מרחק רמקול מהדרייברים מקיר קידמי - 75 ס"מ
מרחק שלי מהרמקול - 2.5 מטר
גובה תקרה - 2.6 מטר
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור