קצת זהב לחובבי הטרנסים


Guy30

אוהב את התחום
הודעות
274
מעורבות
0
נקודות
16
בואו נתחיל עם יציאה עולמית של אחד ההרכבים המשפיעים-
Above & Beyond
יצא בתחילת החודש הדיסק החדש Group Therapy


Sun In Your Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=OlDtqaksjg8

מ
מליץ מאוד לשמוע במקום שקט ורגוע..



את הקטע הבא יצר אחד האומנים הכישרוניים שיצא לי להאזין להם-
Ferry Corsten
עם סינגל שפשוט עושה דברים מדהימים, אלה תחושות שאפשר לחוש רק במוזיקה
http://www.youtube.com/watch?v=-DUYk1OpZlk

M
ade Of Love



ונעבור לעוד קטע ענק שגיליתי לא מזמן של ההרכב הישראלי LOUD

Loose Senses
http://www.youtube.com/watch?v=dZRKPLENYTg

מעיף ביותר


ולעוד אומן ענקי Deadmau5
עם יצירה אלוהית-
Right This Second
http://www.youtube.com/watch?v=A67GQgoiinM

אני מעדיף לחסוך במילים.


עוד להיט אדיר שעושה המון רעש בזמן האחרון בעולם הטרנס-
http://www.youtube.com/watch?v=rBmfDJvamQY

Apollo Road של היוצר ATB, בשיתוף פעולה עם DASH BERLIN



זה מספיק להפעם.
המון הנאה :)



 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
גדול. פשוט גדול.

כל הכבוד על הפוסט!!!
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
מאוד מאוד צ'יזי לטעמי
קצת מוזיקת מועדונים מגניבה יותר-
[h=3]9.10.09 // Daniel Wang[/h]



ההפקות של וואנג משתבחות בסאונד מוקפד ונוצץ ויופי הרמוני ומלודי מכושף ששואב מן העבר ומהעתיד בו זמנית, ובתור תקליטן הוא יחיד ומיוחד במינו כשבניגוד לרוב התקליטנים המושפעים מדיסקו וניו דיסקו ומשתמשים ברה-אדיטים שחותכים החוצה חתיכות שלמות של המוזיקה המקורית בכדי להצניע את המלודיה וההרמוניה הדרמטית שאייפנה את קטעי הדיסקו הישנים, וואנג לוקח את המוזיקה הזו חזרה למקורות ומנגן מה שהיה למעשה מוזיקת ריקודים לקהילת הגייז, כשהפוקוס העיקרי הוא השיר והמלודיה וחוש הדרמה שהיה מרים בזמנו את הרחבות של הגאראז', הסיינטס ועוד.

משנת 2003 מתגורר וואנג בברלין,משם הוא יוצא לגיגים על במות ברחבי העולם בכדי לתקלט את התמהיל המיוחד שלו של האוס, איטלו ודיסקו קלאסיקס. גם בברלין כמובן אימצו אותו בחום גם סצינות ההאוס והדיסקו וגם סצינת הגייז, והוא אורח קבע בליין הגייז המצליח ה- "פט שופ ברז" המתרחש בברגהיין קנטין.

הקשר של וואנג ושל המוזיקה שהוא מתקלט לסצינות הגייז הן בקליפורניה והן בברלין תמיד היה הדוק, וגם בארץ אנחנו ממשיכים עם הגישה ולליין אפ מצטרף רזידנט הפאג אביחי פרטוק שיודע דבר או שניים על השילוב בין דיסקו האוס וגייז, יחד איתו ינגנו גם יוגו ועידן גבריאל שמכיר את וואנג מהתקופה ששניהם גרו בניו יורק, ויארח על העמדה – ירון טראקס.

דברים יפים שוואנג עושה כשהוא נמצא עם עצמו בסטודיו:

'Like some dream I cant stop dreaming'
(שמופיע בדיסק הפאבריק של ג'יימס מרפי וזכה לאחרונה לרמיקס של להקת הרקולס אנד לאב אפייר על הלייבל די.אף.איי)
מתברר שהיה ניו דיסקו כבר ב1993
http://www.youtube.com/watch?v=niPmUnYqews

הבחור התמחה בבייסליינים
http://www.youtube.com/watch?v=fl1Jga4NobE

וזה מה שהוא עושה בברלין:
http://www.youtube.com/watch?v=KyvHRszSXks

GOTTA GET UP
http://www.youtube.com/watch?v=wVwgEg77W2A

http://www.youtube.com/watch?v=u_sW8hvgocY

וואנג מנגן על הת'רמין שלו! (וגם הולך לעשות פיפי באמצע ההופעה  )
http://www.youtube.com/watch?v=zU-zVPR9wUw
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
עוד דוגמה

[h=3]19.03.10 \\ MAURICE FULTON[/h]

fulton_block_club.jpg

לג'נדס, יום שישי, ה19 למרץ:
שובו של הג'די - מוריס פולטון בבלוק!!!


כמו שכבר הבנתם, אנחנו מחזירים רק את הטובים ביותר,
והפעם מדובר באומן נדיר ומסתורי שרבים מחשיבים אותו כדיג'יי הטוב ביותר שניגן בארץ בשנים האחרונות.

זה היה לפני כמעט 7 חודשים, בערב שישי חם של סוף אוגוסט, כשפולטון הגיע לארץ בטיסה מאוחרת של 12 בלילה, על כתפו מוטלת חולצה ארוכה שהוא לא הסכים להיפרד ממנה אפילו לרגע, וכל מה שהוא נושא איתו הוא תיק יד קטן ובתוכו תיקיית דיסקים פשוטה ואוזניה זעירה של ווקמן. במונית משדה התעופה, בדרך למועדון, הוא הסביר לנו שהוא בכלל לא רואה את עצמו כתקליטן ושהוא מופיע לעיתים מאוד נדירות. הדאגה שהחלה להתעורר בליבנו לא נרגעה כשהדבר הראשון שהוא עשה כשנכנס למועדון היה לגשת לתאורן ולבקש ממנו לכבות כמה שיותר אורות, ובשום פנים ואופן לא להאיר את עמדת הדיג'יי.
הוא עלה לעמדה, עם האוזניה הקטנה, תיקית הדיסקים הפשוטה, והחולצה האישית שבאופן מפתיע מצאה את עצמה מוטלת על ראשו ומסתירה את פניו, כמו מצנפת של כוהן דת מאיזו כת מסתורית. האורות כבו, המועדון השתתק לשניה מתוחה ואז החלו לבקוע מהרמקולים צלילים מעולם אחר. חצי שעה אח"כ לא היה בנאדם אחד על הרחבה שלא נראה בהלם מוחלט.

קשה להגדיר את מה שפולטון עושה, הדרך טובה ביותר לתאר את הסט שלו באותו ערב בלתי נשכח של סוף אוגוסט, היא שילוב עתידני של ביטים חלליים, אלקטרוניקה עמוקה ומהפנטת וקלאסיקות נדירות ולא מוכרות של טכנו, האוס, דיסקו ואלקטרו-פאנק על גבול הפסיכדלי. זה היה משהו שלא שמענו כמוהו עד אותו לילה, והתקליטנים שהסתובבו המומים ברחבה לא הבינו איך הם לא מצליחים לזהות אפילו קטע אחד. עבר, עתיד והווה התערבלו בסאונד תלת מימדי ובשלב מסויים כבר אי אפשר היה לדעת האם המוזיקה שאנחנו שומעים היא קלאסיקות משנות ה70, אסיד האוס של שנות ה80 או טכנו חללי שעתיד להתפרסם רק ב2015..

אמנם כמעט בלתי אפשרי היה לתעד את אותו ערב בתמונות ובקליפים בגלל הדרישה העיקשת של פולטון לחושך ובקשתו לא לצלם, אבל הקליפ הקצר הבא בכל זאת הצליח לתפוס משהו מהקסם: http://www.youtube.com/watch?v=Bffv0nz3W9Y

ואם בא לכם לעוף עוד קצת, אז הנה עוד כמה טעימות מהסאונד המהפנט של פולטון:
רמיקס לשאטו פלייט - http://www.youtube.com/watch?v=97RJJsAEV8I
פארדון מיי פרידום - http://www.youtube.com/watch?v=8p_vNayIyUI
מון אין דאלאס - http://www.youtube.com/watch?v=P6gDGt3Qk9s
רמיקס לסימיאן מובייל דיסקו - http://www.youtube.com/watch?v=ZzyV01-HdVw
אליס סמית' - http://www.youtube.com/watch?v=r79K6mZt44I&feature=related

ב6 בבוקר הוא ניתק את האוזניה, קיפל את תיקית הדיסקים, הוריד את המצנפת מהראש ועלה על מונית בדרך לשדה התעופה כדי לתפוס את הטיסה חזרה, משאיר על הרחבה כמה מאות אנשים ששואלים את עצמם: מה לעזאזל קרה פה??

אחרי כמות בלתי פוסקת של בקשות מאנשים שהיו בפעם הראשונה ומאנשים שפספסו אבל שמעו על מה שקרה באותו ערב בבלוק, הצלחנו סוף סוף לתאם שידור חוזר!

לעוד פרטים על מוריס פולטון, לינקים לעוד הפקות שלו ולסטים מדהימים,
דף האירוע הקודם: http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=120219990669
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
מציג את הרשומות החדשות ביותר עם התווית KARAIZMA. הצג רשומות ישנות יותר
מציג את הרשומות החדשות ביותר עם התווית KARAIZMA. הצג רשומות ישנות יותר




[h=3]02.10.09 // KARIZMA[/h]



יום שישי ה2 לאוקטובר, ערב סוכות בבלוק:
LEGENDS: THE NEXT GENERATION
------------------------------
(Yaron Trax (The Block
(Amir Egozy & Nadav Ravid (Botanika
(DJ Hectic (Tabac
Hosting the future house visionary:
----------------------------
DJ KARIZMA
KOHESIVE PRODUCTIONS
BALTIMORE

----------------------------
מה משותף לדיג'יים של האוס, טכנו, דאבסטפ, בולטימור קלאב,
היפ הופ, ברוקן ביט ו-יו.קיי. פאנקי? לכולם יש קריזמה.

תקליטים של קריזמה.

אחרי חמש מסיבות לג'נדס שהביאו לישראל אגדות האוס ודיסקו מדור המייסדים האמריקאי, הבלוק פותח בסדרה נוספת שתתקיים במקביל ללג'נדס ושתתמקד בדור הבא של המפיקים והתקליטנים בתחום.

הראשון יהיה איש החזון מבולטימור, אחד מהמפיקים והתקליטנים המשפיעים ביותר בסצינת המוזיקה האלקטרונית העכשווית בעולם, וירטואוז טכני ויוצר מבריק – דיג'יי קריזמה.

קריזמה התפרסם בשנות ה-90, כחבר בקבוצת ההפקה המפורסמת "הבייסמנט בויז" (ביחד עם דיג'יי ספן ומוריס פולטון), קבוצה שאחראית על מספר גדול של קלאסיקות האוס משנות ה90 וה2000, וביחד עם כוכבים מודרניים כמו דניס פרר, הוא נחשב לדור שני בשושלת ההאוס האמריקאית של מאסטרס אט וורק, טוד טרי ושאר תקליטני ומפיקי אולד סקול. הדור הזה מתאפיין בהכרה ובקיאות גדולה בהאוס ושורשיו, דיסקו, ג'ז, גוספל וסול אבל גם בפתיחות למתרחש בעולם במקביל אליהם ומחוץ לארה"ב ולכן השפעתם חזקה גם בסצינות האירופאיות של ההאוס והטכנו.

אבל השפעתו של קריזמה לא נעצרת רק כאן. כמו קני דופ, ספינה, מוריס פולטון ועוד מפיקים גדולים אמריקאיים, גם קריזמה צמח מההיפ הופ והגיע משם להאוס. הביטים השבורים של ההיפ הופ חלחלו להפקות ההאוס שלו, נותנים להן גוון ריתמי מיוחד ואופייני רק לו, סוג של סווינג-באונס-ובאמפ שהפכו לסגנון בפני עצמו שמצד אחד ניסח את צליל הבולטימור קלאב (ז'אנר שהוא שילוב של האוס, ברייקביט ומיאמי בייס ושהתפרסם בזכות תקליטנים כמו דיפלו) ומהצד השני יצר תבנית שעליה בנוי באופן כמעט בלעדי ז'אנר ה-יו-קיי פאנקי, השגעון העכשווי שסוחף את המוזיקה האורבנית באנגליה ושקריזמה נחשב לאב הרוחני שלו.

ההשפעה של קריזמה על סצינת המוזיקה העולמית היא חוצת גבולות: מג'יילס פיטרסון, ג'אזנובה, בנג'י בי, דרך קרי צ'נדלר, דניס פרר, פרנסואה קיי, בלייז, ועד אפילו תקליטני דאבסטפ כמו קוד-9 ואחרים, כולם שואבים השראה מהריתמיקה המיוחדת שלו.

קריזמה הוא דיג'יי פנומן עם טכניקה ייחודית ומדהימה שהיא עוד גילום טכני של המקצבים המיוחדים שלו (אסור לפספס את הקליפים למטה!) ועם וותק של שנים ארוכות על העמדה (התחיל לתקלט בבולטימור כשהיה בן 14) ובתור מפיק כמות הריליסים החשובים שלו היא עצומה, ומספר הרמיקסים שלו גם כן עצום כשהוא משתף פעולה עם אומנים גדולים כמו:

Everything But The Girl, Lenny Kravitz, Ann Nesby, Ron Carroll, Roy Ayers, Bob Sinclar, Kathy Brown and Ministers de la Fun

ועכשיו, במקום להכביר במילים, נעבור לצלילים ולתמונות..

ראיון עם קריזמה, בו הוא מסביר את מקור השם, את הרקע שלו בהיפ הופ והאהבה שלו להאוס, והקשר שלו לבולטימור קלאב ברייקס כשברקע כמה קצבים מעיפים שנשמעים כאילו הגיעו מכוכב אחר, עם הבאונס המפורסם שלו:
http://www.youtube.com/watch?v=nDZm5WjgBfM

עוד קצת ביטים מהחלל החיצון:
http://www.youtube.com/watch?v=4WROLtxx8-A

http://www.youtube.com/watch?v=X2ieHGXZEiM

כמה דוגמאות לטכניקה המיוחדת של קריזמה כדיג'יי:

מעיף את הקהל בסאות'פורט כשקרי צ'נדלר האגדי מהנהן ברקע (שימו לב מה הבנאדם עושה עם כפתור הקיו של הקומפקט דיסק):
http://www.youtube.com/watch?v=tAZfngMWeho

ועוד כמה רגעים מטורפים:
http://www.youtube.com/watch?v=7PDHkqKWcPw
http://www.youtube.com/watch?v=dFUm3lGTH4Q
http://www.youtube.com/watch?v=91jyQuf1vOU

הצד היותר סולפול של קריזמה במסיבת הג'אמבורי השנתית בפרוספקט פארק, ברוקלין, אלה מסיבות אותנטיות ומשפחתיות של קהילת ההאוס השחורה של ניו יורק..
http://www.youtube.com/watch?v=HwEVBT0gevA
http://www.youtube.com/watch?v=4lJVR4spOns

עוד הפקות ורמקיסים:

קריזמה ברמיקס נפלא למרווין גיי
קטע יפיפה
Endless Dance
ביחד עם קרי צ'נדלר
ועם אורסולה ראקר
גוספל וויב
זה מה שקריזמה עשה לדניס פרר
DEEP

עוד ראיון במיניסטרי אוף סאונד בלונדון, בו קריזמה מסביר על הקצב המיוחד
שאופייני לו ולסאונד של בולטימור ועל הטכניקה המיוחדת שלו כתקליטן
כשברקע הקצב העוצמתי והמהפנט שלו:
http://www.youtube.com/watch?v=VMLspjqP_xs

סרט קצר על האלבום החדש

השקת האלבום החדש שלו בחנות הלונדונית בי.אם סוהו

ראיון משעשע עם קריזמה שמסביר מתי אתה יודע שאתה דיג'יי:
http://www.youtube.com/watch?v=fBhDlD_kkU4

המייספייס של קריזמה בו אפשר לשמוע חלקים מהאלבום החדש:
http://www.myspace.com/kohesiveproductions
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
עוד דוגמה

28.08.09 \\ MAURICE FULTON

MAURICE FULTON
(DFA/Tirk/Baltimore USA/Sheffield UK)
-----------------------------------------------------------------------
LEGENDS 28.08.09
Yaron Trax (The Block) // Shlomi Zidan (Zinger)
Jay Blatch & Yaron Cohen (Sleaze Society/Futuristix)
MAURICE FULTON (DFA/Tirk/Baltimore USA/Sheffield UK)
Host: Soulcat
-----------------------------------------------------------------------
פתיחת דלתות ב12:00, מחיר: 80 ש"ח עד השעה 1.00, 90 ש"ח אחרי.
אם עד עכשיו האגדות שנחתו בבלוק היו תקליטנים ומפיקים ששייכים לדור המייסדים של מוזיקת ההאוס, כמו מודימן, תיאו פאריש, דני קריביט וקני דופ, מוריס פולטון הוא אגדה מסוג אחר – אגדת דיסקו ו"לפט-פילד האוס" ובייחוד – תקליטן רחבה אגדי.
מתחילת הקריירה שלו, שאף פולטון להרחיב את הגבולות, למתוח את החבל כמעט עד לנקודת הקריעה ולהפתיע את הקהל בכל פעם מחדש. אחרי שהתחיל בתור תקליטן היפ-הופ תחת השם דיג'יי סקראץ' בבולטימור בשנת 1982, הגיע פולטון לניו יורק שם נחשף להתפוצצות הדיסקו וההאוס של אמצע וסוף שנות ה80 במועדונים כמו הזאנזיבר האגדי של טוני האמפריז והפאראדייס גאראז' של לארי לאבן. בהמשך הצטרף לקבוצת ההפקה המפורסמת ה"בייסמנט בויז", איתם יצר חלק מהקלאסיקות הגדולות ביותר של מוזיקת ההאוס של שנות ה90 ביחד עם דיוות כמו קריסטל ווטרס ואולטרה-נטה. אך על אף שהוכיח יותר מפעם או פעמיים שהוא מסוגל לייצר להיט רחבות מאסיבי (כמו בדוגמא של ג'יפסי וומן של קריסל ווטרס), בחר פולטון ללכת בדרך שונה מרוב מפיקי ההאוס האפרו אמריקאים של אותה תקופה. הוא מצא את עצמו עוזב את אמריקה ונודד בין ארצות ויבשות שונות – פינלנד, אוסטרליה, אירופה, עד שהגיע לביתו העכשווי בשפילד, אנגליה, כשכל אותו הזמן הוא מקפיד להישאר במרחק בטוח מאור הזרקורים ומשם להפיק ולרקוח מאות רמיקסים תחת עשרות שמות בדויים, שאת ההשפעה העצומה שלהם אפשר לראות רק ממרחק של שנים.
יתכן שהחשיפה לתרבויות השונות במסעותיו, היא זו שגרמה לפולטון לשלוח את ידו להפקה של מוזיקה מגוונת כל כך במספר כה רב של ז'אנרים: הוא היה מהראשונים לקחת חלק בתחייה של הדיסקו ובמוטציות העכשוויות שלו, כשערבב אותו עם פאנק (עם פ' דגושה), עם ניו וייב, אלקטרו והאוס ובעצם עם כל דבר שנחת לו מתחת ליד, ויצר סאונד חדש פוסט-דיסקואידי שנשמע תמיד צעד אחד מלפנים. הוא נחשב לאחד מיוצרי הלפט-פילד האוס וטכנו המרכזיים ביותר בימינו, כמו שניתן להתרשם מאלבומו תחת השם "סייקלופס", שם הוא מערבב היסטוריה של שלושים שנות מוזיקה אלקטרונית אל תוך יצירה בעלת עשרות ראשים שונים אך נשמה אחת. ואם כל זה לא מספיק, מעבר להיותו דמות משמעותית בהיסטוריה של מוזיקת ההאוס והדיסקו, פולטון הוא גם דמות מרכזית ומשפיעה בגל האלקטרו_קלאש ובחיבור של פאנק אל תוך מוזיקת מועדונים עם ההרכב "מו" ביחד עם אשתו, הזמרת היפנית מוטסואמי קאנאמורי.
בנוסף לשבירת גבולות הז'אנרים שהוא ידוע בו, מצליח פולטון לעשות עוד דבר שמעט יוצרים הצליחו בו: לטשטש גם את גבולות הזמן בין עבר, הווה ועתיד. הוא גורם לזמרות מודרניות להישמע כמו דיוות דיסקו של שנות ה70, כשמאחוריהן הפקה שנשמעת מודרנית ומהפכנית ובעת ובעונה אחת היסטורית וקלאסית, והוא מתקלט סטים שמשלבים את החומרים המקוריים שלו שהם אלקטרוניים, מחוספסים ומודרניים ביחד עם קלאסיקות וקטעים נדירים מהעבר הרחוק והקרוב.
גם אחרי קרוב לשלושה עשורים על העמדה ו20 שנה של יצירה, עושה רושם שפולטון לא נח לרגע והוא ממשיך לשחרר שרשרת של רמיקסים מהוללים שכולנו מכירים מהרחבה (גם אם לא ידענו שהם שלו) למוזיקאים כמו אנני, הוט צ'יפ, צ'יקן ליפס, קרייזי פי ועוד רבים אחרים, וגם מפיק אלבומים נפלאים כמו אלבום הבכורה של קאת'י דיימונד המדהימה שנשמע כמו דיסקו האוס קלאסי סופר מלודי אבל עם טוויסט מחוספס של 2008.
אבל יותר מהכל – מוריס פולטון הוא תקליטן מדהים, מהטובים ביותר ששמענו אי פעם, תקליטן מהסוג שנקרא "דיג'יי של דיג'ייס": מושא להערצה בעיני מספר רב של תקליטנים בינלאומיים, שהסטים שלו עיצבו דור שלם של מפיקים, כמו קרייזי פי האנגלים שהופיעו בבלוק במסיבת יום העצמאות האחרונה וסיפרו לנו בעיניים בורקות על המסע הקסום אליו לוקח פולטון את הקהל שלו כשהוא מתקלט.
מי שיאזין לחלק מהסטים שנמצאים באינטרנט (לינקים למטה), יבין: התקלוט של פולטון הוא חוויה ספיריטואלית, מהפנטת וכובשת, חוויה שמורכבת מקלאסיקות דיסקו, סול, פאנק והאוס נשכחות, חוויה של גרוב מתוק וממכר שלא מרפה וממוזיקליות מתפרצת וצבעונית של ווקאלים מרגשים, בייסליינים שמנים ופאנקיים, כינורות שמימיים וסינטיסייזרים אנלוגיים חמים ומבעבעים. סטים ארוכים ומפתיעים שמתחילים ממקום אחד ומגיעים למקום אחר בלי ששמת לב.. תתכוננו לחוויה של פעם בחיים!
מספר מוגבל של כרטיסים מוזלים ב70 ש"ח בלבד במכירה מוקדמת (אפשר גם בכרטיס אשראי) במקומות הבאים:
מועדון הבלוק 03-5379963
אורית - 0542261711
שי - 0544532123
חומוס אבו דאבי – קינג ג'ורג' 81
זינגר - מזא"ה 49
שימו לב: לא יהיו רשימות! מי שרוצה להבטיח כרטיס במחיר המוזל שיגיע לאחד מנקודות המכירה או שירים טלפון לאחד מהמספרים למעלה.
-----------------------------------------------------------------------
ועכשיו קצת חומר לאזניים:
סט מהפנט של פולטון בתוכנית הרדיו המפורסמת של טים סוויני – "ביטס אין ספייס":
http://media.beatsinspace.net/audio/bis-06-09-09-part1.m3u
התוכנית
האחרונה מהפודקאסט האגדי של פולטון, שם הוא מנגן באופן קבוע את ההפקות החדשות שלו שעדיין לא פורסמו
http://www.podcastdirectory.com/podshows/4778339
והנה
כל מאגר הפודקאסטים האחרונים, כמות המוזיקה שהבנאדם הזה יוצר מדהימה!
http://www.podcastdirectory.com/podcasts/3260
עוד
סט נפלא מ"ביטס אין ספייס":
http://media.beatsinspace.net/audio/bis-10-18-05-part1.m3u
סט
קלאסיקות של הלופט והפאראדייס גאראז' ברדבול מיוזיק אקדמי:
http://redbullmusicacademyradio.com/shows/1526/
עוד
סט של קלאסיקות יפיפה:
http://redbullmusicacademyradio.com/shows/1371/
כמה
טעימות מההפקות של פולטון:
הלהיט של קאטי דיימונדס, הזמרת החמה של 2009, שמכשף רחבות ריקודים במועדונים ברחבי העולם בשנה האחרונה, מתוך אלבום הבכורה שלה בהפקתו של מוריס פולטון:
http://www.youtube.com/watch?v=kDcU6SLXnYs
עוד
קטע מהאלבום של מיס דיימונד:
http://www.youtube.com/watch?v=h6L7TCSPt74
שמונה-עשרה
שנים אחורה: הקלאסיקה של קריסטל וואטרס והתופים והקלידים של פולטון כשהיה חלק מקבוצת ההפקה המהוללת ה"בייסמנט בויז":
http://www.youtube.com/watch?v=XaIGPlfH_rs&feature=fvst
הפקה
גאונית של פולטון לאשתו, הזמרת היפנית מוטסואמי קאנאמורי, במסגרת להקת האלקטרו-קלאש שלהם "מו":
http://www.youtube.com/watch?v=i_5mhO3PeA0
פולטון
מצליח שוב לקחת זמרות מודרניות ולגרום להן להישמע כמו דיוות דיסקו של שנות ה70 כשמאחוריהן הפקה שמצליחה להישמע כמו הדבר המודרני ביותר והקלאסי ביותר בו זמנית:
http://www.youtube.com/watch?v=mN3UTqHDwPE
הקצב
של פולטון, תנסו לשמוע את זה במערכת של הבלוק ולהישאר סטטיים:
http://www.youtube.com/watch?v=e6q8v4_teQU
רמיקס
לקרייזי פי הנהדרים:
http://www.youtube.com/watch?v=bz5bvESEcjY
תמיד
רציתם לדעת מה זה "לפט-פילד האוס" ולא העזתם לשאול?
הקטע מתחיל בלופים שבורים של תופים, ונדמה ששום דבר מיוחד לא עומד לקרות, אבל שימו לב מה קורה בערך ב4:07 לתוך הקטע...
http://www.youtube.com/watch?v=DUr0G9N2B_g
עוד
פרטים על ההפקות והרמיקסים של פולטון:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:0jfoxqqhld6e~T1
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
מציג את הרשומות החדשות ביותר עם התווית TONY HUMPHRIES. הצג רשומות ישנות יותר מציג את הרשומות החדשות ביותר עם התווית TONY HUMPHRIES. הצג רשומות ישנות יותר
18.09.09 // TONY HUMPHRIES

LEGENDS NEW YEAR SPECIAL!
TONY HUMPHRIES (USA)
18.9.09




7 HOUR SOUL THERAPY WITH THE LEGENDARY:
==============================
/// TONY HUMPHRIES! ///
(Tony Records, Club Zanzibar :: New Jersey)
==============================
יום שישי, ערב ראש השנה, 18/9 במועדון הבלוק:
פתיחת דלתות בחצות בדיוק. מחיר: 100 ש"ח בקופה.
כיבוד וקוקטייל חגיגי (חינם) לכבוד החג עד 12:30
ואז.. טוני האמפריז: סט סולו של 7 שעות!!
מספר *מוגבל* של כרטיסים מוזלים (80 ש"ח) במכירה מוקדמת במקומות הבאים:
(אפשר גם בטלפון על ידי כרטיס אשראי)
הבלוק - דוד חכמי 35 ת"א, טלפון 03-5379963
אורית: 0542261711. שי: 0544532123
כרטיסים אונליין באתר http://misterticket.co.il/
שסק - לילינבלום 17 // קרמבו – שינקין 18 // זינגר - מזא"ה 49 // חומוס אבו דאבי – קינג ג'ורג' 81
===========================================================
לג'נדס ראש השנה 2009, מועדון הבלוק מביא לכם את הדבר האמיתי: אגדת ההאוס והגאראז' הגדולה ביותר שהיה לנו את הכבוד לארח, התקליטן, בעל הלייבל והמפיק המיתולוגי טוני האמפריז, הסנדק הבלתי מעורער של הגאראז' האמריקאי, שמככב בסצינה הניו-יורקית במשך שלושה וחצי עשורים, נוחת בפעם הראשונה בישראל לסט סולו של 7 שעות!
טוני האמפריז הוא אחד הדי.ג'ייז היחידים בהיסטוריה שיכולים לזקוף לזכותם את צמיחתה של הסצינה בארה"ב ובעולם כולו ואחד מהנדירים שאפשר לומר עליהם שהשאירו חותם בל יימחה על תעשית המוזיקה העולמית. את התפתחות הקריירה של האמפריז כדי.ג'יי ניתן להקביל להתפתחותו של סגנון ההאוס, ובנוסף הוא זוכה להערכה על תרומתו המכרעת להתפתחות הגאראג' (הידוע גם כג'רזי-סאונד), לצד פטרון הז'אנר, לארי לוואן. בזכות עבודתו במועדון האגדי ה"זנזיבר" בניוארק, ניו-ג'רזי, היה האמפריז בשלבים רבים של הקריירה שלו שווה ללוואן במעמדו כדי.ג'יי בכיר בניו-יורק, ועד היום הוא נחשב לאחד מארבעת הדיג'ייז האמריקאיים החשובים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה ביחד עם לוואן, דיוויד מנקוזו ופרנקי נקלס.
במשך 35 שנה נושא האמפריז את לפיד מוזיקת האנדרגראונד האמריקאית, לאורך שנות ה80 כרזידנט הראשי של מועדון ה"זנזיבר", בשנות ה90 כרזידנט מועדון הענק הלונדוני ה"מיניסטרי אוף סאונד" ומועדון ה"וינל" הניו יורקי, ובשנות ה2000 כרזידנט מקדש ההאוס הניו יורקי ה"סיאלו" ופסטיבל "סאות'פורת" ואחד מהתקליטנים המבוקשים והגדולים ביותר בפסטיבלים ומועדונים ברחבי העולם. הסאונד של האמפריז הוא חם, סקסי ומלא בנשמה, אותנטי ושחור, מוזיקת גטו עם השפעות חזקות של גוספל, אר-אנד-בי, פאנק וסול באנרגיה גבוהה, גולמית ומחוספסת, נתמכת בבייסליינים עמוקים ועוצמתיים וגרוב יציב ובלתי מרפה.
האמפריז יגיע לבלוק בערב ראש השנה, למסיבה שתיפתח בחצות בדיוק עם קוקטייל חגיגי וכיבוד לכבוד החג (חינם לכל המקדימים) וב00:30 על השעון (!) יעלה האגדה מניו ג'רזי לסט סולו של 7 שעות שיגמר רק בשעות הבוקר המאוחרות. בפעם הראשונה אי פעם בישראל ינגן תקליטן בסדר גודל בינלאומי סט שיתחיל עם הצלילים הראשונים שינוגנו באותו ערב ויגמר רק כשאחרון הרוקדים ילך!
האמפריז נולד בברוקלין בסוף שנות ה-50. הוא החל לאסוף תקליטים בהיותו בן עשר בלבד ובזמן לימודיו בקולג' עבד כדי.ג'יי במועדון, אולם רק בתחילת שנות ה-80, כאשר מערכת העיתון ה-“ניו-יורק דיילי” בה עבד כעורך הייתה בשביתה, התפנה האמפריז לעסוק בקריירה המוסיקלית שלו בצורה אינטנסיבית יותר. הוא החל לעבוד בחנות תקליטים, ובמקביל שידר בתחנת הרדיו הניו-יורקית “קיס אפ.אם”. בשנת 82' קיבל את הרזידנסי הגדול הראשון שלו, ב"זנזיבר" המיתולוגי, מועדון האנדרגראונד דיסקו והאוס של ניו ג'רזי שפעל במקביל למועדונים האגדיים של ניו יורק הפאראדייס גאראז' והלופט. טוני היה הרזידנט הראשי של הזנזיבר במשך 8 שנים בהן שמר על גחלת הדיסקו וההאוס כשהוא יוצר למעשה ז'אנר חדש שקיבל את הכינוי "ג'רזי סאונד" והשפיע עמוקות על דור שלם של תקליטנים מעריצים שהיו מבקרים את המועדון באופן קבוע, ביניהם לואי וגה, דני טנגליה, ג'ואי בלטרם, סווין פישר ועוד רבים אחרים, שמרבים להתייחס להאמפריז כדיג'יי ששינה את חייהם ואת הקריירה שלהם. כשהפאראדייס גאראז' נסגר לקראת סוף שנות ה80 היה זה האמפריז ששמר על סאונד האנדרגראונד האמריקאי בחיים לאורך סוף שנות ה80 ותחילת ה90. בתחילת 1993 עבר טוני לאירופה לאחר שחתם על חוזה עם המועדון הלונדוני הענק ה"מיניסטרי אוף סאונד", שם שימש כרזידנט דיג'יי וכמפיק הראשי ללייבל הבית של המועדון. עד היום נחשב האמפריז לאחד מהדי.ג'ייז הפופולריים ביותר בבריטניה והשפעתו ניכרת על מוסיקאים בריטיים רבים, ביניהם ג'ואי נגרו, אשלי בידל ובייסמנט ג'אקס.
בנוסף לעבודתו כדי.ג'יי, מפיק האמפריז קטעים מקוריים ורמיקסים, וכבר העניק את מגע הקסם הגראז'י שלו ליצירותיהם של אמנים כמו צ'אקה קאן, דונה סאמר, קווין לאטיפה, ג'אנגל בראדרז, ג'אנט ג'קסון, די-לייט והשוגרקיובס. לצד כל אלו ולצד אלבומי סט שהוציא בחברת "סטריקלי רית'ם", פאבריק וצ'ויס, מוציא האמפריז גם מוזיקה מקורית תחת השם
Tony Humphries Project.
סטים, קליפים, הפקות ורמקיסים להנאתכם (יש פה כל כך הרבה פנינים שפשוט אסור לפספס!)ן
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
קליפים מתקלוטים ברחבי העולם: זה מה שקורה כשטוני איז אין דה האוס
רגע קסם בפסטיבל סאות'פורט:
http://www.youtube.com/watch?v=LrHzxPowr2k
טוני מטיל קלאסיקת דיסקו כבדה אל תוך המיקס בסאות'פורט
http://www.youtube.com/watch?v=cZe1vqgId8Q
באנגליה:
טוני האמפריז מגיע למועדון "האנד". שימו לב לג'ואי נגרו רוקד על הרחבה
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1984145
סול הבן ב"מיניסטרי אוף סאונד"! איזו מוזיקה וואו ללקק את האצבעות. הקול של ג'יל סקוט ממכר.. :)
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1269525
בפאריס:
@ Djoons
http://www.youtube.com/watch?v=PpERDCGNnU0
@ Djoons 2
http://www.youtube.com/watch?v=JZ0b5BzmGkY
איטליה: עושה רושם שכייף להם
http://vids.myspace.com/index.cfm?f...searchid=25ca877f-4ade-4ada-b8bb-58b3446550e0
תקליטנים כמו לואי וגה, ג'ואי בלטרם, טנגליה, פרנסואה קיי, קריביט, פולטון (כשהיה פה וראה את הפוסטר של טוני), ועוד ועוד ועוד מתרגשים כמו ילדים קטנים כשהם מדברים על טוני. הנה דוגמא: הסיאלו בניו יורק, מסיבה מהשנה שעברה - הקליפ לא באיכות משהו אבל תקשיבו איך לואי וגה וקווין הדג' מבלייז נותנים כבוד לאחד והיחיד
THE GODFATHER
http://www.youtube.com/watch?v=M4Eovrp0yAA
וקווין פותח במילים "התקליטן שלימד אותי ואת לואי ולימד והשפיע על עוד כל כך הרבה תקליטנים ברחבי העולם"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
סטים!!! האינטרנט מלאה במאות סטים של האמפריז, הנה כמה טעימות:
Catchin' Up 124:
מנה חמה של יו.אס גאראז' - ג'רזי סאונד: סט מהפנט וחושני של האמפריז מלפני כמה שבועות, שימו לב לטכניקה המושלמת, למוזיקליות לרוך ולרגישות ותרשו לעצמכם להיאבד בבריכה של חום ושל גרוב ממכר. ומי שרוצה להיזכר במסיבה של קני דופ: דקה 36 לתוך הסט בערך תזכיר לכם את אחד מהרגעים המיוחדים של המסיבה ההיא
http://www.tonyrecords.net/common/netshows/tonycatchinup.ram
Magic Sessions:
מנה עיקרית: סט נפלא של האמפריז - ככה צריך להישמע דיפ האוס. בשני חלקים:
http://www.tonyrecords.net/common/netshows/magicsessions05part1th.ram
http://www.tonyrecords.net/common/netshows/magicsessions05part2th.ram
80's Classics Show:
סט קלאסיקות מגניב ביותר של האוס מוקדם מסוף שנות נ80
http://www.tonyrecords.net/common/netshows/80sclassicsth.ram
R&B Show:
ולקינוח: סט אר אנ בי ברמיקסים של האוס:
מי שאוהב את הקולות של: ג'יל סקוט האלוהית, אריקה באדו, אשר, אנג'י סטון, מלכת הסול פאטי לאבל ועוד.. מוזיקה כדי לחמם את הלב
http://www.tonyrecords.net/common/netshows/tonyrnbshow.ram
עוד הרבה סטים למי שמעוניין:
http://www.tonyrecords.net/djs.html
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:הפקות ורמיקסים של האמפריז
צלילה לתוך הסאונד החם והאותנטי של ניו ג'רזי
Feel The Light
http://www.youtube.com/watch?v=1KN8LMGwIso&feature=related
Tony Tony Humphries Hump Groove
זהירות זה ממכר
http://www.youtube.com/watch?v=RdpiTHbNcy0&feature=related
מישהו זוכר שפעם מוזיקה היתה כל כך חמה וקסומה? סאונד כזה אפשר היה לשמוע אפילו במסיבות אסיד של שנות ה90 המוקדמות ביותר
Deskee - Dance, Dance
http://www.youtube.com/watch?v=neDpNymrrNc
אחד מהרגעים המכוננים של מוזיקת ההאוס, הרמיקס האלמותי של טוני האמפריז לצ'אקה קאן. קלאסיקה. וברקע מיקס של תמונות וקליפים לקראת המסיבה
http://www.dailymotion.com/relevanc...ac8yf_tony-humphries-18092009-the-block_music
דיפ סקסי האוס
Lou2
http://www.youtube.com/watch?v=ygUzoZ6utYc
Ma foom bey
http://www.youtube.com/watch?v=ApVKCus05EQ
Sugarcubes - Hit (Bjork)
http://www.youtube.com/watch?v=bT_TiuUkUt0
גוספל אין דה האוס Lift Every Voice
http://www.youtube.com/watch?v=gzdo5Fpx9aY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
הקדשות: מספר עצום של מפיקים ותקליטנים מעריצים הקדישו קטעים לטוני האמפריז. כמה דוגמאות יפיפיות:
אחד מהמנוני הזנזיבר וקלאסיקות ההאוס של כל הזמנים - רוג'ר סאנצ'ז, עדיין בתקופה הטובה שלו, מקדיש את הקטע המהפנט הזה לטוני האמפריז
LUV DANCIN
http://www.youtube.com/watch?v=xiNsu6BCRu8
תשמעו מה רומנטוני המעולה עשה לכבודו, זה גדול
Tony Humphries In The Mix
http://www.youtube.com/watch?v=yVS_Siw1kAk
עוד גרסה. הקצב הזה כל כך חם שקשה להפסיק
http://www.youtube.com/watch?v=czz3FybKXck
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
שונות:
רשימת רזידנסיז בארצות השונות מ1975 ועד היום, זה נראה קצת כמו טבלה של מדליות אולימפיות, ולמטה (דרך "קלאב היסטורי") יש גם לינקים לכל מאות הגיגים שלו בכל מדינה ומדינה, בחור מסודר
:)
http://www.tonyrecords.net/index.php?pag=residents
חלק מסרט דוקומנטרי על הג'רזי סאונד ועל הזנזיבר מתחילת שנות ה90. תמונות נדירות של מסיבות במועדון המיתולוגי של ניו ג'רזי:
http://www.youtube.com/watch?v=xbNbNy96fZ8
מתוך "חודש היסטוריה שחורה": ביוגרפיה קצרה של האמפריז
http://www.youtube.com/watch?v=O2oOPz4vjww
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
עוד דוגמה

[h=3]23.10.09 \\ TYREE COOPER[/h]


כנראה שהכל החל באוסף תקליטי האר-אנד-בי של אמו, תקליטים שטיירי קופר היה מקשיב להם באדיקות בילדותו. בהמשך, בתור נער צעיר בצד הדרומי של שיקאגו גילה טיירי את אהבתו למוזיקת נשמה משנות ה60. הצעד הראשון היה להצטרף ללהקה בתור נגן חליל כשהיה בן 13.

שנתיים לאחר שסיים את הקולג' כבר היה קופר אחד מהדיג'ייז הפופולאריים והעסוקים ביותר בשיקאגו. באותו זמן שכנע אותו וינס לורנס מלהקת הגאראז'-פאנק "ג'סיז באנד" (הלהקה של ג'סי סונדרס) להקליט את הקטעים המקוריים שלו ולהפוך למפיק מוזיקלי.

מאותו רגע היתה זו רק שאלה של זמן עד שחתם על חוזה הקלטות עם לייבל האנדרגראונד של שיקאגו "די.ג'יי. אינטרנשיונל" – זה היה בשנת 1986 והסינגל הראשון הפך בן-לילה ללהיט אנדרגראונד במועדוני שיקאגו:

1986 - I fear the night


מיד אחריו הגיעו עוד להיטים שרבים מהם הפכו לקלאסיקות של שיקאגו האוס מוקדם ושנחשבים היום כחלק מאבני הבסיס של סגנונות כמו האסיד האוס וההיפ האוס.

1987 - Acid Over

more soulful mix

1988 - Hard Core Hip-House

1988 - Video Crash

1988 House Express


ב1989 חבר טיירי קופר לדיג'יי "פאסט אדי" סמית' בכדי ליצור גרסה חדשה של האוס בשילוב עם היפ הופ, מה שהפך אח"כ לז'אנר שנקרא היפ-האוס. המוזיקה הזו היתה מהפכנית באותן שנים והיא יצרה סערה ומחלוקת בסצינת ההיפ הופ, בעוד כיום – 20 שנה אח"כ – ווקלאס של ראפ בשילוב עם קצבי האוס נחשבים לדבר מקובל ומוכר בסצינת המוזיקה האלקטרונית העולמית.

הריליס שהתחיל את הכל ושנחשב עד היום לאחד מתקליטי ההיפ האוס החשובים בהיסטוריה..

1989- Turn Up The Base

1989 - Move your body

והנה סרט דוקומנטרי נדיר מאותה שנה (1989) על סצינת ההיפ האוס החדשה של טיירי, אדי, קייסי פלייט ועוד, אלה היו זמנים תמימים יותר:

http://www.youtube.com/watch?v=X2zNvBNTnHg

במקביל לסגנון החדש שפיתח, המשיך טיירי להפיק גם המנוני שיקאגו האוס ווקאלי ומרגש כמו-
1989 – Tonight !

כמו גם שילובים קסומים של הרמוניה ועומק של האוס קלאסי בשילוב עם אלמנטים של אסיד (מכונת הפלאים של רולנד - הטי.בי.303) , מוזיקה שחוצה את הגבולות בין דיפ האוס, אסיד ואפילו טראנס מוקדם של תחילת שנות ה90:

1989 - House music is my life

גם למדונה יש טעם טוב במוזיקה – הקטע המדהים הבא הופיע בסרט המפורסם שלה "במיטה עם מדונה" כשכוכבת הפופ ולהקת הרקדנים שלה נראים רוקדים לצלילי המוזיקה של טיירי על המיטה בבית המלון..

1990 - Mix masters In The Mix


וכך נשמע האסיד האוס/טכנו של טיירי באמצע שנות ה90:

1995 - Of Love Mystery

http://www.youtube.com/watch?v=9FF4KHosfJ8

טיירי קופר נחשב כיום לאחד מהאומנים המשפיעים ביותר בסצינת ההאוס הבין לאומית. בהמשך שנות ה90 ואח"כ בשנות ה2000 המשיך להפיק קטעים נפלאים ולתקלט ברחבות בשיקאגו, ברלין (כיום הוא מחלק את זמנו במגורים בין שיקאגו לברלין) ועוד מועדונים ברחבי בעולם. ב2002 הקים את הלייבל שלו "סופה-דופה רקורדינגז" שתומך במוזיקה שהסאונד שלה מעודכן למאה ה21 אבל העיקרון מאחוריה נשאר אותו עיקרון של מוזיקת האוס אמיתית – שילוב של נשמה, גרוב עמוק וחם, אלמנטים של אסיד ונגיעות של היפ האוס כמו בקטע היפיפה הבא..

2005 Tyree Cooper - LOVE




ביום שישי ה23 לאוקטובר יגיע טיירי קופר לעמדת הדיג'יי בבלוק לסט שיקאגו, דיפ, אסיד והיפ-האוס על אחת ממערכות הסאונד הטובות ביותר בעולם כיום..

עוד יופיעו באותו ערב: שימי סוניק (סוליקו) שינגן את הגרסה שלו להיפ-האוס בסט שיכלול רה-אדיטים מקוריים מהפרויקט האחרון שלו שמשלב בין האוס לאקפלות היפ-הופ בהשמעת בכורה! (אסור לפספס ולכן כדאי להגיע מוקדם – הסט שלו יתחיל בחצות!)

וגם התקליטן היווני המסקרן – פוטיס דנוס בהופעה ראשונה בבלוק. תקליטן האוס שניגן כרזידנט במועדונים רבים במיקונוס עם הדיגיי'ז הגדולים ביותר בז'אנר כמו לואי וגה, קני דופ, דני קריביט ועוד..

יספק תמיכה רוחנית על העמדה – ירון טראקס הבעלים ואחד מתקליטני ההאוס הוותיקים ביותר בעיר.

פתיחת דלתות: 00:00

מחיר: 60 ₪/80 ₪

לרשימת ההנחות (הפעם יש רשימה!):

office@block-club.com

עוד טיפה מאת טיירי קופר. מתקלט בערב קלאסיקות שיקאגו (כן, גם בבלוק יהיה לו מיקרופון!) -

Look Back night

http://www.youtube.com/watch?v=jBGa9OgToCk

http://www.youtube.com/watch?v=njkzTwPx0Zk

טיירי עם עוד כמה חברים טובים מחבורת האולד סקול שיקאגו האוס:

http://www.youtube.com/watch?v=yMmIG3CoWzY
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
מציג את הרשומות החדשות ביותר עם התווית תיאו פאריש. הצג רשומות ישנות יותר
מציג את הרשומות החדשות ביותר עם התווית תיאו פאריש. הצג רשומות ישנות יותר




[h=3]THEO PARRISH // 19.6.09[/h]


יום שישי, ה19.6 במועדון הבלוק:
המסיבה הראשונה בסדרת מסיבות הלג'נדס של הבלוק

LEGENDS I :
THEO PARRISH

(SOUND SIGNATURE, DETROIT)
X לעמוד אירוע בפייסבוק לחצו כאן X

XXX
אין הרבה תקליטנים ומפיקים בעולם שיכולים להיכנס באמת תחת ההגדרה "אגדה" - מוזיקאים שהשפיעו עמוקות על התפתחות המוזיקה האלקטרונית, שהסאונד שלהם ייחודי רק להם ושהיצירה שלהם עמדה במבחן הזמן ונכנסה לפנתיאון כקלאסיקה מודרנית.

שבעה חודשים לאחר המסיבה הבלתי נשכחת עם מודימן בבלוק, מסיבה שכל מי שהיה בה הגדיר אותה כלא פחות מאשר "אירוע מכונן" ושזכתה לתואר "מסיבת השנה" של 2008 במגזין טיים-אאוט, מגיע חברו הטוב של מודימן, בטיסה ישירה מדטרויט, ביחד עם ארבעה קייסים של תקליטי ויניל (תארו לעצמכם את הכסף שהיינו צריכים לשלם על אובר-וויט), אחד מהבוקינג הגדולים ביותר שנחתו אי פעם בתל אביב, אגדה אפילו בדטרויט עיר האגדות ואחד מהמפיקים האלקטרוניים המסתוריים והמוערכים ביותר בעולם כולו - תיאו פאריש.

ביחד עם מודימן, מייצג פאריש את ה"גל השלישי" של מפיקי טכנו מדטרויט, אשר הצליחו ליצור סאונד חדש ומקורי שמגובה בפילוסופיה מוזיקלית וחברתית בלתי מתפשרת וחריפה. כמו מודימן, גם תיאו פאריש מפיק מוזיקה עמוקה וחמה במיוחד, וגם התדמית הציבורית שלו היא חידה אפופת מסתורין - למה כל כך קשה להשיג את התקליטים שלו? למה הוא התעקש כל כך הרבה זמן להימנע מלפתוח עמוד במייספייס? למה הוא חושב שתקליטי ויניל הם הדרך היחידה לשמוע ולהשמיע מוזיקה? מה העמדה שלו בנוגע למוצא ה"שחור" של הטכנו וההאוס?

חלק מהתשובות נמצאות במוזיקה של פאריש ובעבר שלו כתלמיד לפיסול בבית הספר לאמנות בקנזס. אולי זאת הסיבה שהוא מעדיף לקרוא למוזיקה שלו Sound Sculptures (פסלי צליל), במקום למתג אותה כהאוס, טכנו או ג'אז. הקטעים שלו הם בדרך כלל היפנוטיים ומונוטוניים, ארוכים ועמוקים, אבל תמיד משמרים גרוב מתוק ולא צפוי. האצבעות שלו לא נחות לרגע על המיקסר, מזיזות את הכפתורים של האקולייזר ימינה ושמאלה, מנמיכות תדרים ומדגישות אחרים, כך שהקטעים נמצאים בתהליך בלתי פוסק של מטמורפוזה מוזיקלית.

תיאו פאריש מלא בניגודים שלא יכולים להתיישב זה עם זה בשום מקום אחר. הוא יוצר טכנו שיוצא כנגד אלמנטים בקדמה הטכנולוגית, הוא עושה מוזיקה מונוטונית שמצליחה לא לשעמם לרגע, הוא ממשיך את המסורת של מיילס דיוויס, קולטריין ואורנט קולמן, בלי לעשות מזה עניין גדול, הסאונד שלו גולמי, אורגני ומלוכלך אבל תמיד אסתטי מסתורי ומרגש, הוא יוצר מוזיקה מדהימה ובלתי מתפשרת שאת חלקה בכלל לא ניתן להשיג כי היא מודפסת רק בויניל ובמהדורות מוגבלות.

פאריש, שנולד בוושינגטון, גדל בשיקאגו וחי כיום בדטרויט, החל לתקלט ולהפיק קטעים מקוריים בשנת 1986, בהשפעת הרדיו של ואומני האלקטרוניקה הגדולים של שיקאגו כמו רון הארדי, לארי הרד, ליל לואיס, פראנקי נקלס ועוד, כשהוא מפליא לשלב בין האלקטרוניקה המודרנית לבין המורשת המוזיקלית האפרו-אמריקאית ממנה צמח - מיילס דיוויס, סטיבי וונדר, ג'ימי הנדריקס, נינה סימון, ג'ורג' גרשווין, בוב מארלי, כמו גם דודו, מוזיקאי הג'אז דקסטר סימס. משנות ה90 המוקדמות ועד היום, הוציא פאריש אין ספור קטעי טכנו והאוס מינימליסטיים ומלאי נשמה בלייבלים כמו KDF (הלייבל של מודימן), Peacefrog, Ugly Edits ובלייבל העצמאי שלו - Sound Signtanure.

אבל הכבוד לו זוכה פאריש בסצינת המוזיקה האלקטרונית העולמית הוא לא רק ליכולותיו כמפיק אלא גם כתקליטן וירטואוז ומקורי. הסטים האקלקטיים והארוכים שלו, שמשתרעים על פני עשורים של מוזיקה ומשלבים בין טכנו, האוס, סול, ג'אז, דיסקו ופאנק, הפכו לאגדה בפני עצמה וידועים לא פחות מהריליסים שלו. (כשטרבור ג'קסון מפלייגרופ שמע שתיאו פאריש מגיע עוד שבועיים לבלוק הוא אמר לנו שתיאו הוא התקליטן מספר אחת בעולם לדעתו ושהוא רוצה לדחות את הטיסה שלו חזרה ללונדון כדי להיות במסיבה!)

ביום שישי ה19 ביוני, מגובה על העמדה בנבחרת מקומית של תקליטנים מעריצים ועל הרחבה בנבחרת נרגשת ולא פחות מרשימה של תקליטנים נוספים, מפיקים, עיתונאים, מוזיקאים ובליינים אוהבי מוזיקה, נוחת תיאו פאריש במועדון עם הסאונד הטוב ביותר במזרח התיכון לסט חד פעמי ומרגש, בתור היבוא הראשון והמכובד בסדרת מסיבות הלג'נדס של הבלוק.

---------------------------------------------------------------
l THEO PARRISH (SOUND SIGNATURE, DETROIT) l
---------------------------------------------------------------
l Yaron Trax (The Block) - Nadav Ravid (Botanika) l
l Lenique (Traumpunkt) - Anna & Soussana (Pacotek) l
---------------------------------------------------------------
l 2nd art room: Vj Asya - DJ Cherkasky (traumpunkt) l
---------------------------------------------------------------

הנה כמה טעימות מהיוצר והתקליטן המרתק הזה:

ראיון ומוזיקה:

תיאו מסתובב ברחובות דטרויט, מקליט צלילים לשימוש באולפן:


תיאו ברדבול מיוזיק אקדמי, ראיון מלא:


ועוד קצת לינקים:
תיאו על העמדה, מהפנט את הקהל
מנה של אסיד-האוס
ככה משתמשים באייסולייטור
כמה רגעים של קסם
תיאו מנגן את הקטע שלו "סינטטיק פלם"
הדרך היחידה לשמוע מוזיקה?

פתיחת דלתות: 23:30
מחיר: 70 ש"ח עד 00:30
80-90 אחרי
HAPPY HOUR על הבר ב1:00

קצת על מסיבות הלג'נדס:
מועדון הבלוק נבנה בהשראת המועדונים המיתולוגיים של ניו יורק בשנות ה70 וה80 - הלופט, הפאראדייס גאראז' והסטודיו 54. באותם מועדונים מפורסמים שעד היום נחשבים למועדונים הטובים ביותר שהיו מאז ומעולם, נוצרה והתפתחה מוזיקה ההאוס האמריקאית המקורית שהיא שילוב של אנדרגראונד-דיסקו, מוזיקת נשמה ואלקטרוניקה אירופאית. ההתרחשות המוזיקלית והקהילתית של אותן שנים בארה"ב היא אבן הפינה לכל הסצינה האלקטרונית והז'אנרים השונים כמו שאנחנו מכירים אותם כיום: טכנו, דיפ האוס, אלקטרו, ניו דיסקו, גאראז', ברוקן ביטס וכו'. האנשים שיצרו וטיפחו את הז'אנר החדש הזה בשנות ה70, ה80 וה90 הם ברובם מפיקים ותקליטנים מניו-יורק, שיקאגו ודטרויט, שבזכות השפעתם הגדולה על המהפכה המוזיקלית הגדולה ביותר של המאה ה20, נחשבים כיום לאגדות של המוזיקה המודרנית.

בקיץ 2009 מתחיל הבלוק בסדרת מסיבות שתיקרא LEGENDS (אגדות), כשבמסגרתה יגיעו אחד אחרי השני אותם תקליטנים אגדיים, שברובם עדיין לא היו בארץ ובחלקם כבר היו, אבל לא במקומות שאיפשרו להם לנגן את המוזיקה שלהם כמו שהיא צריכה להיות מנוגנת.

מערכת הסאונד של הבלוק, שנחשבת כיום לאחת מבין מערכות הסאונד הטובות ביות בעולם כולו (לדברי רבים מהתקליטנים הבינלאומיים שניגנו בבלוק – כמו מודימן, הולי גוסט, קוד9, טרבור ג'קסון ועוד), נבנתה בדיוק בשביל מסיבות כאלו
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
News:מועדון הבלוק גאה להציג:
Friday 1 July:
★LEGENDS featuring - LARRY HEARD aka MISTER FINGERS :: (CHICAGO)
Local DJs: Ofri Goffer, Yaron Trax, Amichay Matyas
The Block Club, Salame 157, Tel-Aviv, Doors Open: 23:00.
מועדון הבלוק, דרך שלמה 157 ת"א, פתיחת דלתות: 23:00.

האורח הראשון של מועדון הבלוק החדש הוא האב הרוחני הנערץ של כמעט כל תקליטן טכנו או האוס בעולם. התקליטים שהוציא משנות השמונים ועד ימינו הם מההכרחיים והמרגשים ביותר שנשמעו אי פעם על רחבת ריקודים, הוא אחראי על
Can You Feel It
קלאסיקת פארדייס גארג' שיצרה את הז'אנר שאנחנו קוראים לו היום דיפ האוס
Washing Machine
הקטע שצית את בריטניה בלהבת האסיד האוס ו-
The Sun Can't Compare
ההמנון האופורי הגדול של שנות ה2000.
מועדון הבלוק נרגש לארח שוב את לארי הרד, "מיסטר פינגרס", סנדק הדיפ האוס משיקאגו.

כשרואים אותו פנים מול פנים, קשה להאמין שמדובר באחד מהמוזיקאים המשפיעים ביותר של דורנו. הצניעות והאצילות של דמותו המבוישת של לארי הארד כובשות את כל מי שזוכה לפגוש בו אך גם מסתירות מאחוריהן אינטליגנציה חדה והבנה עמוקה של רחבת הריקודים על כל רבדיה - המוזיקלי, הקצבי והקהילתי.

הרד, שמופיע במיטב מועדוני תבל, מהפנורמה-בר הברלינאי, דרך הפאבריק הלונדוני ועד למועדוני האנדרגראונד הקסומים והחבויים של יפן, היחיד מבין חלוצי ההאוס של שיקאגו שעדיין פורה גם היום (השמועה אומרת שיש לו עוד אלפי קטעים שלא התפרסמו מעולם, שמורים בסטודיו), יגיע בפעם השניה לתל אביב לעוד סט עמוק של של דיפ ואסיד האוס, טכנו, ג'אז וסול, שמכים הישר בבטן, ברגליים ובלב.

5 רצועות שאומרות הכל...
Mr. Fingers - Can You Feel It (Trax Records, 1986)
http://www.youtube.com/watch?v=cNvf0zlwe7k
Mr. Fingers - Stars (Alleviated Records, 1987)
http://www.youtube.com/watch?v=-FkVaoe_BSE
Mr. Fingers - Ammnesia (Jack Trax Records, 1989)
http://www.youtube.com/watch?v=xzh1msMIpt0
Larry Heard Pres. Mr White - The Sun Can't Compare (Alleviated Records, 2006)
http://www.youtube.com/watch?v=tdIQTEYXDP4
Larry Heard - Mercurian Funk (Alleviated Records, 2008) http://www.youtube.com/watch?v=N-bi3f3ofS8

כבר לא יכולים לחכות יותר, נתראה על הרחבה

Love from The Block :)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור