שניצל
חבר משקיען
- הודעות
- 8,362
- מעורבות
- 1,769
- נקודות
- 113
קראתי לאחרונה שהמון אנשים נמנעים לכתוב פה בגלל כתיבתו של שניצל ,בגלל שסובל מ" סינדרום נפוליאון בונפרטה " אולי הם צודקים ולכן אני נמנע מלכתוב חדשות לבקרים,
אבל יש נקודה מעניינת שקשה לי להתעלם ממנה ,
אבל יש נקודה מעניינת שקשה לי להתעלם ממנה ,
יש לי רמקול עם 8 וופרים 10 אינצ עם תנועה ארוכה לבאס ,בנוסף יש שידרוג חחדש לקרוס עם קבלים גדולים ואיכותיים יותר שנשלח לי מהיצרן , בקיצור אני מקבל באס אימתני ששום סאב לא יכול לעשות , אמנם לקח זמן רב לברייק ,ועדיין בעיצומו , אבל אני רציתי לכתוב לכם -שיש הבדל עצום בין באס חזק לגל עומד - לא צריך להבהל מבאס חזק שהאמת מופיע אך ורק ברמקולים פול ריינג אמיתיים( ולא מדובר ברמקול 130 סמ עם וופר אחד), בכדי לקבל את האנרגיה שאני מדבר עליה צריך קצת יותר , גל עומד הוא בומי ומעצבן לעומת בס אולטימטיבי חזק , מה
שחשוב שהבס יהיה עטוף במיד וגבוהים מתאימים למצב התחתון ,ואז נוצרת מעטפת שלמה של דינמיקה וגודל שלא נמצא ברמקול שמגיע לביצים , כמובן שהעניין צריך להיות משודך למגבר מתאים ועוד כל מיני דברים שקטונתי מלפרט ,
בעיברית קלה מה שאני רוצה לומר לכם לא לפחד מבאס חזק כל עוד הוא עטוף במיד וגבוהים נכונים , זה בסופו יוצר דינמיקה שקשה לקבל במערכת חלושה , לא יודע מה יותר חשוב , הדינמיקה או הטונליות שצריכה להיות סבירה כמובן , גל עומד זה לא לעניין וצריך שהחדר יוכל להתמודד עם ההפצצה ,אבל מי שטיפה משתדל משתדל עם קצת אהבה יוכל להתגבר על זה די בקלות , האמת שהצליל שאני מקבל אולי איננו קונבנציולי , כלומר שורה ראשונה בעוצמה לא רגילה ואני בטוח שהיה מבהיל חלק גדול מכם , אבל הנקודה היא להבחין בין גל עומד לבאס עמוק ואולטימטיבי, בנוסף שידרגתי לטויטרים דיימונד שמצליחים להתמודד כם הבס הנמוך וקבבלים עצומים בבס ,וגם קצת אקוסטיקה פסיבית , עעדיין עובד על זה , יש לי בנוסף מערכת מוזיקלית מאוד קומפלט , אבל עם כל הכבוד למוזקליות , אין להשוות לדינמיקה המטורפת ברמקול הגדות ,
שחשוב שהבס יהיה עטוף במיד וגבוהים מתאימים למצב התחתון ,ואז נוצרת מעטפת שלמה של דינמיקה וגודל שלא נמצא ברמקול שמגיע לביצים , כמובן שהעניין צריך להיות משודך למגבר מתאים ועוד כל מיני דברים שקטונתי מלפרט ,
בעיברית קלה מה שאני רוצה לומר לכם לא לפחד מבאס חזק כל עוד הוא עטוף במיד וגבוהים נכונים , זה בסופו יוצר דינמיקה שקשה לקבל במערכת חלושה , לא יודע מה יותר חשוב , הדינמיקה או הטונליות שצריכה להיות סבירה כמובן , גל עומד זה לא לעניין וצריך שהחדר יוכל להתמודד עם ההפצצה ,אבל מי שטיפה משתדל משתדל עם קצת אהבה יוכל להתגבר על זה די בקלות , האמת שהצליל שאני מקבל אולי איננו קונבנציולי , כלומר שורה ראשונה בעוצמה לא רגילה ואני בטוח שהיה מבהיל חלק גדול מכם , אבל הנקודה היא להבחין בין גל עומד לבאס עמוק ואולטימטיבי, בנוסף שידרגתי לטויטרים דיימונד שמצליחים להתמודד כם הבס הנמוך וקבבלים עצומים בבס ,וגם קצת אקוסטיקה פסיבית , עעדיין עובד על זה , יש לי בנוסף מערכת מוזיקלית מאוד קומפלט , אבל עם כל הכבוד למוזקליות , אין להשוות לדינמיקה המטורפת ברמקול הגדות ,