tzachi
חבר משקיען
- הודעות
- 2,412
- מעורבות
- 386
- נקודות
- 83
לפני שיקפצו כל המאמינים האדוקים אני התחיל באנלוגייה מתחום אחר - מצלמות ומצלמות וידאו .
בעבר הרחוק עולם הצילום שהשתמש במדייה שנקראת פילם (למי שמתמת לגיל 8 ולא זוכר ) , ומצלמות וידאו שהשתמשו בסרט מגנטי\קלטת .
ברבות השנים שתי המוצרים הללו עברו לשימוש במידיה דיגיטלית . עם ההתפתחות התכנולוגית הצתמצמו מאוד הפערים (למצלמת הוידאו היתה מספיק רזולוצייה לצילום סטילס ולמצלמת הסטילס מספיק זיכרון וכוח עיבוד לצלום וידאו ) , למרות שכבר שנים היכולות כיימות והמוצרים משולבים אחד בשני מתעקשות חברות האלקטרוניקה ליצר 2 מוצרים שונים וידאו עם יכולות צילום נחותות ומצלמה עם יכולות וידאו ירודות , וברור לכולם שזה נועד לגרום לנו לרכוש 2 מוצרים ולא משום סיבה אחרת .
גם בעולם הסטראו בעבר היה שימוש חשוב לפרה שהוא להגביר את הסיגנל החלש של הפטיפון וטיפ הסלילים לרמת הכניסה של המגבר .
תפקידו הבלעדי של הפרה הוא הגברת הסיגנל לעוצמה של 2.8V לכניסת המגבר .
עם התקדמות התכנולוגית מופיעים בשוק יותר ויותר נגנים עם יציאות תרנזיסטוריות ומנורתיות ברמה גבוהה חלקם יכולים לבצעה אפ סקיילין לסיגנל ולחלקם יש הפשרות לשליטה על הגיין .
עם התפתחות זו עולה השאלה המתבקשת העם השארותו של הפרה בשוק זה תעלול שיווקי כמו עם המצלמות ?
כולם מדברים על קיצור מסלול - העם סילוקו של הפרה מהזירה זה לא קיצור מסלול ?
יהיו שישבעו שהפרה חולל אצלם מהפכה - השינויים בין הפראים השונים הם שינוים של אקולזצייה שנובעת משימוש ברכיבי הגברה שונים בשלב היציעה - את אותו דבר בדיוק כמו הבדלים בין סידי שונים (וישנם כאילו שיש להם אפשרות מעבר מטרנזיסטור למנורות בלחיצת כפתור ולחוש בשינוי מידי ) .
לדעתי לא קימת שום בעיה (לא כלכלית ולא תכנולוגית רק שיווקית ) לחברות ליצר סידי עם יציאות במתח מטעימות לכניסה ישירה למגבר !
מנסיוני הדל נתאפשר לי מס פעמים לבדוק דילוג על שלב הפרה לא הורגש שום שינוי לרעה ובמיקרים מסוימים הורגש יותר נקיון !!!
האם אני טועה ?
או שאני היחידי שצועק המלך עירום !!
הכותב הנ"ל כותב כמו דיסלקט אבל שומע כמו עיוור !!!
בעבר הרחוק עולם הצילום שהשתמש במדייה שנקראת פילם (למי שמתמת לגיל 8 ולא זוכר ) , ומצלמות וידאו שהשתמשו בסרט מגנטי\קלטת .
ברבות השנים שתי המוצרים הללו עברו לשימוש במידיה דיגיטלית . עם ההתפתחות התכנולוגית הצתמצמו מאוד הפערים (למצלמת הוידאו היתה מספיק רזולוצייה לצילום סטילס ולמצלמת הסטילס מספיק זיכרון וכוח עיבוד לצלום וידאו ) , למרות שכבר שנים היכולות כיימות והמוצרים משולבים אחד בשני מתעקשות חברות האלקטרוניקה ליצר 2 מוצרים שונים וידאו עם יכולות צילום נחותות ומצלמה עם יכולות וידאו ירודות , וברור לכולם שזה נועד לגרום לנו לרכוש 2 מוצרים ולא משום סיבה אחרת .
גם בעולם הסטראו בעבר היה שימוש חשוב לפרה שהוא להגביר את הסיגנל החלש של הפטיפון וטיפ הסלילים לרמת הכניסה של המגבר .
תפקידו הבלעדי של הפרה הוא הגברת הסיגנל לעוצמה של 2.8V לכניסת המגבר .
עם התקדמות התכנולוגית מופיעים בשוק יותר ויותר נגנים עם יציאות תרנזיסטוריות ומנורתיות ברמה גבוהה חלקם יכולים לבצעה אפ סקיילין לסיגנל ולחלקם יש הפשרות לשליטה על הגיין .
עם התפתחות זו עולה השאלה המתבקשת העם השארותו של הפרה בשוק זה תעלול שיווקי כמו עם המצלמות ?
כולם מדברים על קיצור מסלול - העם סילוקו של הפרה מהזירה זה לא קיצור מסלול ?
יהיו שישבעו שהפרה חולל אצלם מהפכה - השינויים בין הפראים השונים הם שינוים של אקולזצייה שנובעת משימוש ברכיבי הגברה שונים בשלב היציעה - את אותו דבר בדיוק כמו הבדלים בין סידי שונים (וישנם כאילו שיש להם אפשרות מעבר מטרנזיסטור למנורות בלחיצת כפתור ולחוש בשינוי מידי ) .
לדעתי לא קימת שום בעיה (לא כלכלית ולא תכנולוגית רק שיווקית ) לחברות ליצר סידי עם יציאות במתח מטעימות לכניסה ישירה למגבר !
מנסיוני הדל נתאפשר לי מס פעמים לבדוק דילוג על שלב הפרה לא הורגש שום שינוי לרעה ובמיקרים מסוימים הורגש יותר נקיון !!!
האם אני טועה ?
או שאני היחידי שצועק המלך עירום !!
הכותב הנ"ל כותב כמו דיסלקט אבל שומע כמו עיוור !!!