צריך המלצה ל- DAC או כרטיס קול חיצוני


ron1999

אוהב את התחום
הודעות
64
מעורבות
0
נקודות
6
המקור הוא לפטופ שמחזיק סרטים ומוסיקה (בשלל פורמטים)
הנגן הוא WINAMP (אני לא מעונין להחליף נגן)
המגבר הוא מגבר משולב - NAD S300

המטרות הן שילוב לתוך סטריאו תוך דילוג על כרטיס הקול הפנימי של הלפטופ,
אין שום שימוש באוזניות \ שום צורך ביציאת אוזניות

התקציב הוא עד 300 דולר (+- 50 אחוז עבור מוצרים עם VFM מטורף) בארץ או בחו"ל, כולל אופציות יד שניה - שוב הדגש הוא VFM ואיכות סאונד.


אשמח להמלצות
 

ron1999

אוהב את התחום
הודעות
64
מעורבות
0
נקודות
6
ובכן,
נראה שהפורום פורח - המוני אנשים התנפלו על כפתור ה"הגב" כדי לענות לי,
השרתים קרסו מעודף בקשות לשירות כדי להעלות תשובות, אבל נראה שכמו בפתגם הישן והטוב:
"אם אין אני לי צבי לי"

אני חושב שאוכל לענות על השאלה של עצמי -
ובכן, בשבת ביקרו אצלי מס' דאקים:
1. DAC של נוביישן, חלק ממוצר שלהם בשם TWITCH, למעשה הDAC הזה גר אצלי כבר זמן רב כחלק מפלטת די ג'יי מעולה ומהנה
2. rPAC של ארקאם - דאק פצפון שבנוי כמו טנק, שוקל כמו טנק (פצפון) ונשמע כמו הממ.. טוב את זה נכתוב בהמשך
3. V DAC II של מיוזיקל פידליטי - דאק לא פצפון, שנראה כאילו עשוי משאריות של פרופיל אלומיניום ולדים זולים

את כולם השוויתי לצליל של MARANTZ CD67MKII שהגיע אלי זה מכבר ושאת צלילו (בתוך הסט אפ שלי) אני מאוד אוהב.

הראשון שחובר היה הנוביישן, לעומת הקומפקט הוא נשמע אנמי, אם זה הווליום שהיה נמוך משמעותית מהקומפקט, דרך הפרטים הרבים שהיו בהקלטה כשנוגנה בCD והיו חסרים כשנוגנו מהמחשב, וכלה בהפרדה בין הכלים - בכל פעם שהמוסיקה התגברה או שהאינטנסיביות עלתה, הצליל הפך לעיסת מוסיקה.
חבל. לא לזה פיללתי.

המתמודד השני היה הrPAC של ארקאם. בקריאה של השוואות רשת כאלה ואחרות ראיתי שהיחסים שלו מול DAC אחרים הם די טובים, היו רבים שהעדיפו אותו על דאקים יקרים בהרבה או דאקים של חברות אחרות.
הוא חובר אחר כבוד למערכת שלי והתחיל לנגן.
לא היה ספק - שיפור ענק לעומת הצליל מכרטיס הקול של המחשב, שיפור ענק מהצליל של הנוביישן.
הגבוהים היו מפורטים מאוד, אולי מפורטים מידי. המון המון המון פרטים, המון צליל פריך וחד, המידים טיפה נעלמו, והבאס היה הדוק ונשמע טוב ממש.
אממה, אל מול הקומפקט, ניכר היה שלrPAC חסר נפח. ההפרדה בין הכלים היתה קיימת כל עוד לא היה עומס, אבל כשמספר הכלים המנגנים עלה, תחושה של ערבוב היתה נוצרת וההפרדה שהקומפקט ידע כל כך טוב לשמר הלכה לאיבוד.

המתמודד השלישי היה הV DAC II של MF.
MF, חברה מכובדת לכל הדיעות יצרה איזה מיש מש שנראה כמו פרוייקט גמר של תלמיד תיכון - מארז אלומיניום סתמי, מפסק מכוער ולדים שנראים כאילו נגנבו מבובת פוקימון סינית, משהו שלא מעורר בך שום כבוד. בטח לא מול הבניה מעוררת ההשתאות של הrPAC.
אחרי כל ההסתייגות מהמראה המכוער חיברתי את הוי דאק למערכת.
לעומת הארפאק שניגן קודם ניכר היה שהגבוהים מפורטים פחות, הצליל היה יותר נעים ועגול והרבה פחות חד ומפורט, עם זאת המידים נשמעו מאוזנים והבאס נותר הדוק ונעים.
בהשוואה מול הקומפקט היתה הפתעה - הפערים בין הקומפקט לצליל של הMF היו מינוריים ממש.
הפתיחות, הקלילות, ההפרדה בין הכלים, היא פשוט היתה בMF בדיוק כמו בקומפקט, זה היה נהדר.


בסופו של יום, ההשוואה היתה די מצומצמת, אבל לטעמי נסגרה פינה משמעותית - כל אוסף המוסיקה שלי קיבל שדרוג עם הDAC הזה. שאמנם נראה כמו פח זבל, אבל אם זורקים אותו מאחורי המערכת, הוא כמעט שלא מציק בעין.


יאללה, תודה לכל העונים בשרשור, מקווה שאחרים שיעשו פה חיפוש ימצאו את פיסת המידע הזו מועילה.
 

edoson

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
1
ובכן,
נראה שהפורום פורח - המוני אנשים התנפלו על כפתור ה"הגב" כדי לענות לי,
השרתים קרסו מעודף בקשות לשירות כדי להעלות תשובות, אבל נראה שכמו בפתגם הישן והטוב:
"אם אין אני לי צבי לי"

אני חושב שאוכל לענות על השאלה של עצמי -
ובכן, בשבת ביקרו אצלי מס' דאקים:
1. DAC של נוביישן, חלק ממוצר שלהם בשם TWITCH, למעשה הDAC הזה גר אצלי כבר זמן רב כחלק מפלטת די ג'יי מעולה ומהנה
2. rPAC של ארקאם - דאק פצפון שבנוי כמו טנק, שוקל כמו טנק (פצפון) ונשמע כמו הממ.. טוב את זה נכתוב בהמשך
3. V DAC II של מיוזיקל פידליטי - דאק לא פצפון, שנראה כאילו עשוי משאריות של פרופיל אלומיניום ולדים זולים

את כולם השוויתי לצליל של MARANTZ CD67MKII שהגיע אלי זה מכבר ושאת צלילו (בתוך הסט אפ שלי) אני מאוד אוהב.

הראשון שחובר היה הנוביישן, לעומת הקומפקט הוא נשמע אנמי, אם זה הווליום שהיה נמוך משמעותית מהקומפקט, דרך הפרטים הרבים שהיו בהקלטה כשנוגנה בCD והיו חסרים כשנוגנו מהמחשב, וכלה בהפרדה בין הכלים - בכל פעם שהמוסיקה התגברה או שהאינטנסיביות עלתה, הצליל הפך לעיסת מוסיקה.
חבל. לא לזה פיללתי.

המתמודד השני היה הrPAC של ארקאם. בקריאה של השוואות רשת כאלה ואחרות ראיתי שהיחסים שלו מול DAC אחרים הם די טובים, היו רבים שהעדיפו אותו על דאקים יקרים בהרבה או דאקים של חברות אחרות.
הוא חובר אחר כבוד למערכת שלי והתחיל לנגן.
לא היה ספק - שיפור ענק לעומת הצליל מכרטיס הקול של המחשב, שיפור ענק מהצליל של הנוביישן.
הגבוהים היו מפורטים מאוד, אולי מפורטים מידי. המון המון המון פרטים, המון צליל פריך וחד, המידים טיפה נעלמו, והבאס היה הדוק ונשמע טוב ממש.
אממה, אל מול הקומפקט, ניכר היה שלrPAC חסר נפח. ההפרדה בין הכלים היתה קיימת כל עוד לא היה עומס, אבל כשמספר הכלים המנגנים עלה, תחושה של ערבוב היתה נוצרת וההפרדה שהקומפקט ידע כל כך טוב לשמר הלכה לאיבוד.

המתמודד השלישי היה הV DAC II של MF.
MF, חברה מכובדת לכל הדיעות יצרה איזה מיש מש שנראה כמו פרוייקט גמר של תלמיד תיכון - מארז אלומיניום סתמי, מפסק מכוער ולדים שנראים כאילו נגנבו מבובת פוקימון סינית, משהו שלא מעורר בך שום כבוד. בטח לא מול הבניה מעוררת ההשתאות של הrPAC.
אחרי כל ההסתייגות מהמראה המכוער חיברתי את הוי דאק למערכת.
לעומת הארפאק שניגן קודם ניכר היה שהגבוהים מפורטים פחות, הצליל היה יותר נעים ועגול והרבה פחות חד ומפורט, עם זאת המידים נשמעו מאוזנים והבאס נותר הדוק ונעים.
בהשוואה מול הקומפקט היתה הפתעה - הפערים בין הקומפקט לצליל של הMF היו מינוריים ממש.
הפתיחות, הקלילות, ההפרדה בין הכלים, היא פשוט היתה בMF בדיוק כמו בקומפקט, זה היה נהדר.


בסופו של יום, ההשוואה היתה די מצומצמת, אבל לטעמי נסגרה פינה משמעותית - כל אוסף המוסיקה שלי קיבל שדרוג עם הDAC הזה. שאמנם נראה כמו פח זבל, אבל אם זורקים אותו מאחורי המערכת, הוא כמעט שלא מציק בעין.


יאללה, תודה לכל העונים בשרשור, מקווה שאחרים שיעשו פה חיפוש ימצאו את פיסת המידע הזו מועילה.

מאוד מעניין, תודה.
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
תודה על המידע , מעניין .
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור