לפני כשבועיים רכשתי LCD טושיבה 42AV500 - החדש,
לצערי , התגלה פיקסל אחד שרוף בצידי המסך!
אחרי שיחה קצרה עם מחלקת השירות בניפאן , שלחו למחרת טכנאי לבדיקה.
וכבר יומיים אחרי שלחו לי מסך חדש ותקין. וכל זה בלי משא ומתן עם היבואן.
לדעתי כך צריך לפעול יבואן בישראל.
לצערי , התגלה פיקסל אחד שרוף בצידי המסך!
אחרי שיחה קצרה עם מחלקת השירות בניפאן , שלחו למחרת טכנאי לבדיקה.
וכבר יומיים אחרי שלחו לי מסך חדש ותקין. וכל זה בלי משא ומתן עם היבואן.
לדעתי כך צריך לפעול יבואן בישראל.