פרדוקס ושמו אומגה אודיו


partner11

חבר משקיען
הודעות
1,718
מעורבות
121
נקודות
63
אני מניח שגם לכם קורה מדי פעם שאתם נתקלים בעיוות או באנומליה, ואתם רוצים לשתף את זה עם אחרים?! לי קרה מקרה כזה היום.
חבר שבונה חדר קולנוע ביתי, רצה לרכוש רמקולים שקועים בקיר. ביקש שאתלווה אליו ליעוץ במספר חנויות. הלכנו למספר חנויות, ושמענו סדרות של רמקולים, דרעק מהשורה הראשונה, עם מחירים מופקעים.
בשלב מסויים חתכתי את הסיפור, אמרתי שלא לטעמי וביקשתי לשמוע משהו אחר. בהברקה של רגע נזכרתי ששמעתי הרבה על אומגה אודיו (אבל אף פעם לא שמעתי רמקול שלהם).
העמסתי את החבר ונסענו לחולון.
טוב, הרבה מה לספר על על מיקום החנות והאסטטיקה, אין, אבל יש המון לספר על הסאונד.
אחרי שהאזנתי לשקועים ולסדרות הרצפתיות הייתי בשוק!
רמקולים באיכות מצוינות עם מחירים נמוכים עד כדי מבוכה.
בעיקר הפתיע אותי דגם 501 שסקר פה נמר לפני שנתיים. רמקול ריצפתי בעלות מצחיקה של 2,800 ש"ח שיתן הרבה יותר מהרבה רמקולים אחרים במחיר של עד 10,000 ש"ח.

מהפגישה הזאת יצאתי מאד מוטרד, כיצד חברה ישראלית עם מוצרים כל כך מוצלחים מפספסת את כל שוק הכניסה ושוק הביניים, לחברות עם מוצרים שלא מתקרבים למה ששמעתי היום.
עיוות, פשוט עיוות!

והחבר. הוא יצא עם סט רמקולים וחיוך גדול עד השמיים, ובמחיר הוגן שגם הוא לא ציפה לשלם.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
צודק, משיחה ארוכה בעבר עם בעלי החברה, הוא משתייך לדור אחר (במובן הטוב), עושה מה שהוא אוהב ומאמין בו, אבל לא נכנס למירוץ השיווק המודרני המטורף. זה שייך לסוג הדברים שאתה צריך להתקל ולהתנסות בו.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,410
מעורבות
1,789
נקודות
113
צודק, משיחה ארוכה בעבר עם בעלי החברה, הוא משתייך לדור אחר (במובן הטוב), עושה מה שהוא אוהב ומאמין בו, אבל לא נכנס למירוץ השיווק המודרני המטורף. זה שייך לסוג הדברים שאתה צריך להתקל ולהתנסות בו.
אז למה לא עושים לו כאן פרסום ,היכן הוא נמצא ? יש אולם תצוגה ? יש דילר ישראלי ?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
לא צריך דילר, המפעל בעצמו נמצא כאן, עשינו עליו כתבה: http://www.dtown.co.il/articles/3059.html
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
עניין של מיתוג.
אם הוא היה משקיע בעיצוב ובמיתוג החברה הוא היה במקום אחר.
כנראה שכמו שליאור אמר - פשוט לא בא לו על המירוץ הזה.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
עניין של מיתוג.
אם הוא היה משקיע בעיצוב ובמיתוג החברה הוא היה במקום אחר.
כנראה שכמו שליאור אמר - פשוט לא בא לו על המירוץ הזה.

אילו היה משקיע בעיצוב מיתוג ופירסום, היה עליו להעלות מחירים,
כי מי שהוא יהיה חייב לשלם על זה.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
מרדכי (אומגה אודיו)הקים יחד מאיר את מורל מכאן נבע שם החברה.
רצה הגורל שהם נפרדו, וכל אחד הלך לדרכו.
הידע שיש לאיש הזה בנושא רמקולים אינו בנמצא במחזותינו.
המוצרים שלו מעולים,ושווים כל פרוטה.
מבסיס לרמקולים ועד לקונקטורים.
אם יש לכם חברים כמו זה של פנתר,אל תהססו וקפצו למקום.
לא נראה מי יודע מה,אך תופתעו ממה שתמצאו שם(טיב,צליל,מחיר) :בעד:
 

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,708
מעורבות
217
נקודות
63
כמו שתמיד אמרתי,מחיר הרמקול נקבע אך ורק על פי
התמחור שלו,אם הוא היה משקיע על פרסום כמו החברות הגדולות
והמוכרות המחירים שלו היו יקרים יותר.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
893
מעורבות
210
נקודות
43
למה פרדוקס ? יש אנשים שייעודם בחיים הוא למכור תדמית ולבנות מותגים, זה גם לא בשוליים מדובר אחרי הכל בענף כלכלי מאוד מרכזי בכל כלכלה מודרנית. מיעוטנו רואים בכך אחיזת עיניים, מרביתנו משלימים עם הסיפור הזה, גם מתאימים את הרגלי הצריכה לתבנית הזו. אפילו כאן בפורום כבר שוררת ההבנה שהרבה איכות זה הרבה כסף. בסך הכל מצאת חריג, לא פרדוקס.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,410
מעורבות
1,789
נקודות
113
צניעות ועבודת יד "ארטיגנטית " זה נחמד ,זה אפילו נחשב יותר יקר ,כי מי עושה משהו בעבודת יד ,מצד שני זה לא גליק גדול להשאר מאחורה ,קצת מודרניזציה לפחות בשווק לא מזיקה .
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,718
מעורבות
121
נקודות
63
רועי,
הפרדוקס זה שאתה מקבל תוצר שעולה כלום כסף, וכמעט אף אחד לא מכיר (למעט הוותקים) והמוצר לא מוערך כראוי.
אין לי ספק שעם טאצ' שיווקי רענן וצעיר יותר המותג היה נראה אחרת, היינו משלמים ומערכים יותר, ומי יודע, אולי גם היה כוכב מוערך פה בפורום
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
סתם לתמחר לך את זה בקלות.
יועץ שיווק שסיים עכשיו את אחת מהמכללות "הידועות" בארץ דורש היום שכר התחלתי של 13-14 כי ככה אמרו לו לדרוש.
אתר אינטרנט מושקע עולה כמה אלפי שקלים בקלות.
שיפוץ חדר השמעה , כמה אלפים .
כלומר, הרפתקה של 100 אלף שקל בשנה מינימום.
זה אומר שאם הוא יצליח למכור 200 זוגות יותר מהיום הוא יצטרך להעלות את המחיר שלהם בכמה מאות שקלים.
מה אז עשינו?
וזה בלי פרסום באינטרנט, עיתון, וכו...
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
893
מעורבות
210
נקודות
43
רועי,
הפרדוקס זה שאתה מקבל תוצר שעולה כלום כסף, וכמעט אף אחד לא מכיר (למעט הוותקים) והמוצר לא מוערך כראוי.
אין לי ספק שעם טאצ' שיווקי רענן וצעיר יותר המותג היה נראה אחרת, היינו משלמים ומערכים יותר, ומי יודע, אולי גם היה כוכב מוערך פה בפורום

העסק הזה כבר קיים מספיק זמן בכדי שנוכל להעריך בזהירות שטוב לו ככה. לא כולם בנויים למתח, להשקעות המסיביות, למלחמות הכמעט בלתי נמנעות עם מנהלי סניף הבנק שלך, עם המתחרים שהצלחתך המקווה תכניס אותם לאמביציה שלילית, בשביל מה זה טוב ? אנחנו הלקוחות רק מרויחים מהענין אחרי הכל.
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,718
מעורבות
121
נקודות
63
רועי,
מסכים עם כל מילה

אורי,
יועץ שיווק שסיים עכשיו מכללה, זה לכפרות, כסף לפח
העסק צריך יועץ תותח שגם מכיר את התחום
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור