אפי ווגדן
אוהב את התחום
- הודעות
- 204
- מעורבות
- 72
- נקודות
- 28
מקשיב לתקליט אוסף מהתקופה הסטודנטיאלית עבדתי למחייתי כדי. ג'יי בתל אביב, סוף שנות השמונים.
תקליטי האוסף לימדו פרק מאלף בהבנת חשיבות המקור.
הם החליפו את התקליטונים 45 שהיו נפוצים בשנות השישים והשבעים, וקיבצו כעשרה בתקליט 33 אחד.
המיוחד בתקליטי האוסף הוא בכך שכל רצועה הוקלטה באולפן אחר. עם ציוד ביצוע שונה. עם טכנאי אחר. עם מיקרופונים וציוד הקלטה אחר.
ומיד בכל מעבר מרצועה לרצועה האיכות של הסאונד משתנה ובאופן קיצוני. ובכל פרמטר.
זו אותה מחט ואותה הזרוע ואותו פונו ואותה הגברה ואותה כבילה ואותם הרמקולים.
ובכל זאת מה שקובע את איכות הצליל באופן הכי בסיסי שניתן לאבחן - הוא איכות הביצוע והקלטה באולפן.
תקליטי האוסף לימדו פרק מאלף בהבנת חשיבות המקור.
הם החליפו את התקליטונים 45 שהיו נפוצים בשנות השישים והשבעים, וקיבצו כעשרה בתקליט 33 אחד.
המיוחד בתקליטי האוסף הוא בכך שכל רצועה הוקלטה באולפן אחר. עם ציוד ביצוע שונה. עם טכנאי אחר. עם מיקרופונים וציוד הקלטה אחר.
ומיד בכל מעבר מרצועה לרצועה האיכות של הסאונד משתנה ובאופן קיצוני. ובכל פרמטר.
זו אותה מחט ואותה הזרוע ואותו פונו ואותה הגברה ואותה כבילה ואותם הרמקולים.
ובכל זאת מה שקובע את איכות הצליל באופן הכי בסיסי שניתן לאבחן - הוא איכות הביצוע והקלטה באולפן.