ספייקר הוא יצרן הולנדי של מכוניות על (והראשון לייצור הנעה כפולה, כבר ב-1903), ומייצר מזה זמן דגמי ביצועים נכבדים. לטובת שיפור המיתוג וחיזוק המיצוב – וגם ההיפך – הוא חבר ליצרן שעוני העילית כרונוסוויס, וזה מייצר עבורו את לוחות המחוונים.
בתערוכת ז'נבה הציגה ספייקר דגם ספורט חדש לייצור - אליירון 8 – עם מנוע V8 המייצר 400 כ"ס לטובת 300 קמ"ש ו-0 ל-100 ב-4.5 שניות, וכל זאת במחיר עממי משהו של כ-200,000 אירו. בנוסף, הוצג דגם בשם "פקינג-פריז" לזכר מסע המטרה הגדול הראשון מתחילת המאה ה-20, וזה מצויד בהנעה כפולה, מנוע V8 מוגדש המייצר 550 כ"ס למהירות מרבית של 270 קמ"ש. בפנים העסק מסודר כמו במועדון מאוד יוקרתי (כולל מיקום לכוסות ובקבוק שמפניה. דגם זה, קונספט שקדם לב.מ.וו X6, יוצע בקרוב כנגד רבע מיליון אירו.
"יופי", אתם אומרים, "נהדר. אבל מה זה עושה כאן? זה לא קארספורום".
או. ספייקר חבר ליצרן-על אחר, וזה נמצא ממש בסביבה: קארמה. יצרן רמקולי העל מהולנד (המייצר גם כבלים ומגברים) ייצר מערכות ייעודיות לדגמי ספייקר, תמורת תוספת צנועה של אי-אלו עשרות אלפי אירו. "המחירים של האודיו פשוט מטורפים" חיווה מר ספייקר את דעתו באוזניי והמשיך: "זה טבע עבורי: הולנדי, יצרן על, אקסקלוסיבי". צודק: לקסוס, מותג המוני ידוע, הולך עם יצרן מס מרקט אחר, כמו מרק לווינסון.
באמצע התצוגה עמד צמד רמקולי קארמה אקסוויסיט ומגברים ביניהם. האדון ואן אויסטרום היה טרוד מאוד עם כבל סורר שלא הסתדר עם המגבר וביקש "לא לצלם" כי "המערכת בפיתוח". ביום השני העסק ניגן – והוא ניגן נפלא (ככל שאפשר להתרשם שם).
בתערוכת ז'נבה הציגה ספייקר דגם ספורט חדש לייצור - אליירון 8 – עם מנוע V8 המייצר 400 כ"ס לטובת 300 קמ"ש ו-0 ל-100 ב-4.5 שניות, וכל זאת במחיר עממי משהו של כ-200,000 אירו. בנוסף, הוצג דגם בשם "פקינג-פריז" לזכר מסע המטרה הגדול הראשון מתחילת המאה ה-20, וזה מצויד בהנעה כפולה, מנוע V8 מוגדש המייצר 550 כ"ס למהירות מרבית של 270 קמ"ש. בפנים העסק מסודר כמו במועדון מאוד יוקרתי (כולל מיקום לכוסות ובקבוק שמפניה. דגם זה, קונספט שקדם לב.מ.וו X6, יוצע בקרוב כנגד רבע מיליון אירו.
"יופי", אתם אומרים, "נהדר. אבל מה זה עושה כאן? זה לא קארספורום".
או. ספייקר חבר ליצרן-על אחר, וזה נמצא ממש בסביבה: קארמה. יצרן רמקולי העל מהולנד (המייצר גם כבלים ומגברים) ייצר מערכות ייעודיות לדגמי ספייקר, תמורת תוספת צנועה של אי-אלו עשרות אלפי אירו. "המחירים של האודיו פשוט מטורפים" חיווה מר ספייקר את דעתו באוזניי והמשיך: "זה טבע עבורי: הולנדי, יצרן על, אקסקלוסיבי". צודק: לקסוס, מותג המוני ידוע, הולך עם יצרן מס מרקט אחר, כמו מרק לווינסון.
באמצע התצוגה עמד צמד רמקולי קארמה אקסוויסיט ומגברים ביניהם. האדון ואן אויסטרום היה טרוד מאוד עם כבל סורר שלא הסתדר עם המגבר וביקש "לא לצלם" כי "המערכת בפיתוח". ביום השני העסק ניגן – והוא ניגן נפלא (ככל שאפשר להתרשם שם).