סמסונג D7000 - עננות כבדה


Oranl

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את ה-D7000 וסוף סוף היא הגיעה. לצערי יש עננות די ניכרת כמעט על כל המסך.
השאלה שלי היא האם על בסיס זה אני יכול להחליף מכשיר, שכן מי יכול להבטיח שבמכשיר אחר שיביאו לא תהיה תופעה זהה?
ליאור - אולי תציין מה היו ערכי הכיול בסקירה של הדגם?

דבר נוסף - האם עליי לפנות לחנות ממנה רכשתי או ישירות לסמליין?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
תוריד את עוצמת התאורה האחורית למינימום ותעלה אותה חזרה בהדרגה עד שלב לפני הופעת העננות.
אם זה ממש נורא, אז מן הסתם צריך להפעיל אחריות, הייתי פונה קודם לחנות.
 

Oranl

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
תודה על התשובה ליאור.

יש איזה מצב שאני יכול לשים את הטלוויזיה על שחור נקי שאוכל לראות את מצב העננות?
והאם ישנה אפשרות, בעזרת מצלמה ביתית, לצלם תמונה שאוכל להעלות לפוסט לקבל חוו"ד על חומרת המצב? ניסיתי לצלם כמה תמונות בתאורה אחורית 7 וניתן לראות את התוצאות..
 

תמונות מצורפות

  • CIMG9432.JPG
    CIMG9432.JPG
    KB 122.3 · צפיות: 353
  • CIMG9433.JPG
    CIMG9433.JPG
    KB 131.1 · צפיות: 402
  • CIMG9430.jpg
    CIMG9430.jpg
    KB 126.8 · צפיות: 422
נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אתה יכול להכין במחשב תמונה שחורה ברזולוציה של 1920x1080 ולהציג אתה דרך USB.
 

itz56

אוהב את התחום
הודעות
467
מעורבות
30
נקודות
28
היכן קנית?, בכמה

בזאפ הטלויזיה לא מופיעה
 

itz56

אוהב את התחום
הודעות
467
מעורבות
30
נקודות
28
אני גם מעוניין לרכוש אותה, משום מה נראה לי שלחנויות היא לא הגיעה
 

ahersko

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
1
נקודות
18
לפי התמונות שצירפת העננות באמת מוגזמת.אני כרגע בחופש ואהיה בבית רק עוד שבועים וחצי, אני אצלם את העננות של ה6600בכל מקרה, נסה כיוונים.זה נכון שיש למסך נטיה לעננות אבל היא כמעט ולא מורגשת אצלי וכל הכיוונים הם ברירת המחדל (לא שיניתי כלום)
 

Oranl

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
איצ56 - את הטלוויזיה רכשתי בחנות סאני אלקטריק בחיפה, היא כבר קיימת במספר חנויות מתמחות ומסתבר שסמליין כבר מחזיקה מלאי בארץ.

Ahersko - אכן העננות נראית מוגזמת וגם לאחר נסיונות כיול המצב השתפר רק במעט. תודה על הנכונות לצלם תמונות אצלך אבל נראה לי שבפרק זמן הזה אני כבר אחליף את המכשיר. אני באמת חושב שזה יהיה מוצדק..
 

Oranl

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
טוב, כמו שחשבתי - סמליין שלחו טכנאי של מעבדות רטפון שהסתכל על הטלוויזיה ואמר שהוא לא רואה בעיה :מבולבל:

הגפתי את כל התריסים בבית אבל כמובן שעדיין מדובר באור יום וכמובן שקשה לראות את הבעיה כפי שרואים בלילה בחושך מוחלט. הוא אמר ש"יעביר את זה הלאה"... נראה לי שאצטרך לנהל פה מלחמה כדי להחליף את המסך..

מה דעתך ליאור?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור