כפרה עליך יא אלדר, למה על הצד? יש לדרייבר הזה פיזור מטורף במימד הצר שלו (בניגוד לאינטואיציה). אתה מאוד מערב ככה את הרצפה והתקרה. איך חתכת אותו?
דווקא דני בכור שהוא אנציקלופדיה לא קטנה בתחום שלנו אוהב , אני מודע לפיזור , ניסיתי שתי המצבים , דווקא מרוצה שמערב טיפה התיקרה שיש בה מלא פיבר דחוס מאוד מתחת להנמכה של 10 סמ , אבל יכול להיות שאתה צודק כמובן , אבל פתאום גדלה לי הבמה לגובה ורוחב עצום , ואני עדיין בקריזה , גם היתה לי מלחמה עם ערך הקבלים בכדי להתאים לאוזניים שלי הזקנות (68 ) שהם לא בדיוק של ינשוף , חתכתי עם מכשירים במרפאה כולל התאמה לברגים הבולטים (חורים ) , הוספתי גם מאחורי הטויטר בכדי לאפשר לו לעמוד כרצוני , וקצת פוליטורה , מדובר ב6 שכבות של עץ דק לככל טויטר , זו יותר עבודה לרופא שיניים מאשר לנגר , עדיין בכיול לגבי הערך והעמדה אבל תקע אותי מול המערכת שהשתנתה בפתאומיות , אגב כל הרמקול תכנון שלי בעזרת מהנדס יפני , הפורטים לכוון הריצפה וזהו הרמקול אלטק היחידי בעולם שמוציא באסים אימתניים ללא צורך בסאב מרמקול נטול באסים עקרונית , לא צילמתי העבודה כי לא נעים להראות המרפאה הופכת לנגריה ! - מוזמנים כמובן , עומד לידו רמקול קרמי 210 סמ מחובר ל4 מונובלוקים , והוא נותן (האלטק ) מלחמה כתף אל כתף עם אייר טייט הסטורי , בכל המקומות , גם במגבר וגם ברמקול בקרוס הקבלים הכי טובים ויקרים של מונדורף שעלו לי בעצם יותר מהמכשירים (העבודה עשה בכור הטכנאי עם בדיל וכבלי כסף שנתתי לו ,אני מאוד אוהב DIY , וכל גם רוב הכבלים שלי שרק החומר עולה כמו כבל מפונפן , בעצם כתבתי רק בכדי להכניס קצת רוח רעננה לויכוח האין סופי בין אנלוג לדיגיטל שכבר אני מתקשה לשאת הויכוח בין נפוליאון לדון קישוט ,ואני רק סנשו פנשו שלא מבין בכלל מה הם רוצים ! אגב השלט ברונזה מעל הדרייבר היה פעם אבזם חגורה {שתיים)שנמכר לפני 40 שנה ויושר ונחתך בדי שאפשר יהיה להדביק אותו!!!!
בקשר לחיתוך בקרוס של הטויטר , מנסה כל מיני ערכים כדי שינגן גבוהים שמתאימים לי לאזניים בלי להתערב במיד , היום הוספתי עוד קבל של 1 מיקרו כדי שירד טיפה בתדר , אני בסוף אמצא !