לגבי ה-KEF LSX 2 הם אקטיביים באופן מלא, בניגוד לדור הראשון שהוגדר כ״רמקולים מוגברים״ ושדרש חיבור כבל בין שני הרמקולים. לגבי דגמי הפרו שציין רועי, אין לי מושג, הוא יוכל להרחיב.ה lsx ii והמוניטורים שציין @RB68 גם אקטיביים, לא?
לגבי ה-KEF LSX 2 הם אקטיביים באופן מלא, בניגוד לדור הראשון שהוגדר כ״רמקולים מוגברים״ ושדרש חיבור כבל בין שני הרמקולים. לגבי דגמי הפרו שציין רועי, אין לי מושג, הוא יוכל להרחיב.ה lsx ii והמוניטורים שציין @RB68 גם אקטיביים, לא?
יש לי 3 תשובות שונות לשאלה הזאת : לא, פעם, תלוי..זה בהחלט מעניין וחשוב,
אבל האם אין למוניטורים אופי סטרילי יותר ופחות מהנה?
חלקם לקרוב, חלקם לקרוב ובינוני (mid field) ובהמות גדולות המיועדים בעיקר למאסטרינג ל-far field. אין נזק טונאלי בהתרחקות מהטווח המקורי שאליו יועד רמקול ניר-פילד (יש נזק בכיוון ההפוך) אבל חלק מהמוניטורים הקטנים יכשלו במבחן העוצמה ככל שיגדל המרחק מהם (ויתחילו לעוות אם תרחיק). שילוב סאב/ים בד"כ יפתור את זה למעט בחדרים הגדולים ביותר (שם אולי תרצה רמקולים ראשיים בריאים גם כיש סאבים בתמונה).הם גם לא מיועדים להאזנה מקרוב?
כן, אני בהחלט חושב כך. המחירים בשוק הזה אכן יותר רגועים מבחינת תלילות העקומה של התפוקה-השולית-הפוחתת אבל אל תצפה לציוד מעולה בגרושים.בנוסף האם אתה חושב שזוג מוניטורים אקטיביים טובים יכולים להוות תחליף ראוי למערכת בחדר קטן, למי שמחפש צליל 'אודיופילי'
כמובן בהתאם למחיר וכו' (מניח שבשוק המקצועי המחירים רגועים יותר בהרבה כך שבהנחה שהרמקול טוב לא בטוח שהמחיר משחק)?
תודה.
כמובן, ברור שאין קיצורי דרך ופתרונות קסם...אבל אל תצפה לציוד מעולה בגרושים.
כמובן, אבל בינתיים רוצה לקבל את חוות דעתך המנומקת והמענינתהכי טוב - אם אתה רוצה להבין אם מוניטור אולפני במוצאו יכול להסב לך הנאה (ואתה לא בוטח במקורות המידע הטיפוסיים לציוד הזה) - תקשיב לאחד או שנים.
רוב הרמקולים המוגברים שעליהם המלצתי (אודיו אינג׳ין, קיו אקוסטיקס, קליפש, טריאנגל) בתחום המחירים הנמוך של סביב 3000 ₪ כוללים כניסת אודיו אנאלוגית RCA. כל מה שאתה צריך הוא טיונר שיחובר אנאלוגית לאחד הרמקולים (זה הרמקול האקטיבי שבין השניים, השני כפי שהסברתי הוא פאסיבי) שבו נמצאים שלל החיבורים והכניסות.ברשותכם, מנצל את השרשור -
אשתי אוהבת לשמוע רדיו במטבח, שגודלו כ 6 מ' × 4 מ'. היא טכנופובית, צריכה כפתור להדליק וזהו - לא להתחבר מהטלפון. חשבתי על אודיואנג'ין אבל שם המוזיקה היא דרך הטלפון. יש אפשרות אחרת, לחבר אליהם טיונר אולי? יש פתרון אחר עם רמקולים מוגברים?
למה לא לשים זוג רמקולים עם אלכסה (אמאזון) ולהגדיר אותם לפעול בסטריאו? יש של דנון, יאמהה ואחרים. ככה בלי כפתור:ברשותכם, מנצל את השרשור -
אשתי אוהבת לשמוע רדיו במטבח, שגודלו כ 6 מ' × 4 מ'. היא טכנופובית, צריכה כפתור להדליק וזהו - לא להתחבר מהטלפון. חשבתי על אודיואנג'ין אבל שם המוזיקה היא דרך הטלפון. יש אפשרות אחרת, לחבר אליהם טיונר אולי? יש פתרון אחר עם רמקולים מוגברים?
לא הבנתי את הקשר לאנדרואיד.אנדרואיד....
אשמח אם תוכל לפרט על המוניטור הזה.Neumman KH120
אהלן,אשמח אם תוכל לפרט על המוניטור הזה.
תדה.
לא עניין של סטיגמות, רק חוסר ידיעה. שמעתי על החברות האלה, לא מכיר את הדגמים הספציפיים. לגבי ה-KEF. הם היו אצלי על שולחן המחשב במרחק כ-70 ס״מ אחד מהשני.אי אפשר היה לקרב אותם עוד יותר כי אז הייתי מסתיר את מסך המחשב. הפתרון היה לראות קטעי יו טיוב כשאני יושב רחוק מהמחשב. בתום כמה נסיונות החלטתי שזה לא פרקטי, החזרתי אותם לחנות שנתנה לי אותם להדגמה בבית וירדתי מהרעיון לרכוש אותם.
בכיף .
זה ממש לא מדויק שלא לאמר לא נכון , אין הבדלים בין ה LSX דור ראשון לדור שני מבחינת ההגברה. ההבדלים הם בעיקר ביחידת העיבוד שמאפשרת ל KEF לבצע שדירוגים והוסיף ספקי סטרימרים נוספים לקיים.לגבי ה-KEF LSX 2 הם אקטיביים באופן מלא, בניגוד לדור הראשון שהוגדר כ״רמקולים מוגברים״ ושדרש חיבור כבל בין שני הרמקולים. לגבי דגמי הפרו שציין רועי, אין לי מושג, הוא יוכל להרחיב.
מעניין אותי אם הוא יכול להתמודד עם מוסיקה 'אמיתית'בכיף .
ממש קצת קלאסי ואני לא ספץ..
משהו מהברנדנבורגים אם אני זוכר נכון. נשמע סבבה.
אני מבין את הכוונה, וכמוך גם אני משקיע לא מעט בתחביב, יחד עם זאת הנאה ממוסיקה ויכולת להעביר את הנשמה של התחביב אפשר גם אפשר למצוא בפריטים שתוכננו טוב והיו קורבן לאופנות מתחלפות ואו למיתוג לא מוצלח. מה שהוביל למחיר יותר נגיש. שוב עולה גם גודל החלל- ככל שחלל האזנה יותר קטן ואינטימי גדלה האפשרות לשדך עלויות סבירות לתוצאה מהנה ואודיופילית.סאונד טוב ובזול, זה כמו יום לילי,
רמקולים מסוג זה זו פשרה לחדר שינה
או חיבור לטלוויזיה, לא לתחביב אודיו.