בכמ
באמת שפספסת את מהות הפוסט
השאלה היא מה אנשים אוהבים
לא מה יותר נכון
מין הסתם flat ו ניוטרל זה הסאונד האמיתי הקרוב ביותר לדבר האמיתי
מצד שני רוב האודיופילים להוסיף חום או "מוזיקליות" על ידי הוספת דיסטורשן בין אם זה עם מגבר מנורות או ויניל.
השאלה היא לגבי ההעדפה ולא לגבי מה יותר נכון טכנית
בוא נתחיל עם השטות הראשונה.
כל מערכת בעולם אפשר להביא למצב flat. זה סתם מונח של כאלה עם אקולייזר או כאלה שגילו מילה (flat) והם חושבים שלהשתמש בה זה משהו שיש לו משמעות אודיופילית. מערכת צריכה להיות מדויקת, מהירה, דינמית, מפורטת ועוד. זה לא קשור ל-flat או לא flat.
ולגבי שני הרכיבים שאתה מדבר עליהם. כאילו הם הדבר היחיד המוציא צבע והם פטיפון או מנורות. זה פשוט מלמד שאין לך מושג על מה אתה שח. ומדוע? משום שמגבר מנורות אודיו ריסרצ׳ למשל, נטרלי יותר ממגבר טרנזיסטורי של סגדן שהוא חם מאוד באופיו. אז כבר זה שולל את הטענה שלך למה הופך מערכת לחמה או נטרלית.
לגבי פטיפון. ישנם נגנים דיגיטלים שהם צבועים כמו תוכי מול כל פטיפון שתשים מולם. אז כבר טענה שניה שאין בה שום אמת.
רוצה להתדיין על אודיו? חם/קר/נטרלי - מגניב.
רוצה לבלבל ת׳מוח עם כל מיני מסקנות של ילד שאתמול קנה רמקול ומגבר, ומנסה לעורר דיון אנלוג vs דיגיטל (בשביל לייצר פרובוקציה) ובטוח שהוא מבין על מה הוא שח? בחייאת, יותר טוב שתתנדב להוריד מהמדפים מוצרים של שטראוס. לפחות שתעשה את זה, אתה תצמצם נוכחות חיידקים במרחב ולא תשאף להיות כזה.
עכשיו נחזור לשאיפות שלך. הבנתי, אתה מחפש נטרלי. איך השגת את זה? עם איזה רכיבים?