אוזן כידוע לי מה שהוא כותב לא נכון.
רייט היה שותף מלא להפקה של החומה.
מה שכן הוא הועף מהלהקה לקראת סיבוב ההופעות ושם הופיע בתור "שכיר" הוא אגב היחיד שהרוויח מזה כיוון שסיבוב ההופעות של THE WALL היה כשלון מסחרי. הוא פשוט קיבל משכורת
בנוסף לכתוב עליו ככה שהוא היחיד בלהקה שהיה בלי אגו זה קשקשת.
ניק מייסון היה עוד יותר אדיש ממנו. שלא נדבר שהוא אחד המתופפים הטובים בהיסטוריה, זה שהוא לא הרביץ סולואים כדוגמת המתופף של דרים תיאטר לא אומר כלום.
מלחמת האגואים לא הייתה גם עם סיד בארט, הוא כל הזמן מוזכר בעיתונות הישראלית כאילו היה איזה עילוי. THAT A PILE OF CRAP.
ה"מלחמה" היתה רק בין הליד סינגרס, ווטרס וגילמור , וזה הגיוני כיוון ששניהם היו ועדיין אנשים סופר מוכשרים.
גילמור היה ועדיין יוצר מוזיקלי ענק אך סה"כ חסר תוכן כתיבה משפיע.
ווטרס לעומת זאת הוא מהפכן בדעותיו ובעל אג'נדות מאוד ברורות הנכנסות לתוך שיריו ויצירותיו.
אגב מי ששמע מספיק פעמים את פיינל קאט יכול להבין כמה ווטרס היה גדול, וזה כמובן בלי לדבר על דארק סייד ועל החומה שהן כמעט ואך ורק שלו . בחומה חוץ מ4 שירים שהוא כתב ביחד עם גילמור (וחוץ מCOMFT NUMB שהוא אחד מה4 שנכתב ע"י גילמור וכמעט לא נכנס לאלבום אלא אחרי פיצוץ בין השניים) , כל האלבום הוא ווטרס.