שקלתי אם לפרסם פוסט זה בהמשך לשרשור ההגברה של גיא או בפני עצמו והנה זה.
ידוע הוא שבציוד גבוה עשר ועוד עשר (מבחינת איכות בניה וצליל) יכול לעיתים להסתכם בחמש עקב מיס-מאץ'. בציוד זול יותר קל לבצע התאמות, הפוסטים באתרי אודיו נסובים בדרך כלל סביב בעיית אי התאמת רכיבים, ניים דרופינג שמבוסס על שמיעה מזדמנת בתערוכה, אצל סוחר או סתם שמישהו רוצה להראות שהוא מבין יוצרים בילבול שמוביל בהרבה מקרים להוצאות כבדות ומיותרות. יש חשיבות עליונה לשמיעה של רכיב מסוים טרם רכישה במערכת ספציפית.
לפעמים רמקולים טובים ויקרים ישמעו יותר טוב עם מגבר אמצע הדרך שמתאים להם כמו כפפה ליד מאשר אם ישודכו למגבר יקר מאוד שהסינרגיה מהם והלאה.
חבר הימר על דאק סיני עם מפרט מצויין שמחירו 1100$, הוא ניסה כאלה שעולים כפול ופי ארבע והדאק הזה כפי שנשמע במערכת שלו (אם ירצה יפרסם) הביא לאחת התוצאות הכי טובות ששמעתי מדאק, לא הייתי יוצא בהכרזה שיותר טוב מלמפיזטור למשל אך בהחלט נותן פייט לאודיומאט, לקסמן והגל למשל מה שמעלה שוב את שאלת התמחור התמוה של ציוד האודיו יחסית לתמורה.
ידוע הוא שבציוד גבוה עשר ועוד עשר (מבחינת איכות בניה וצליל) יכול לעיתים להסתכם בחמש עקב מיס-מאץ'. בציוד זול יותר קל לבצע התאמות, הפוסטים באתרי אודיו נסובים בדרך כלל סביב בעיית אי התאמת רכיבים, ניים דרופינג שמבוסס על שמיעה מזדמנת בתערוכה, אצל סוחר או סתם שמישהו רוצה להראות שהוא מבין יוצרים בילבול שמוביל בהרבה מקרים להוצאות כבדות ומיותרות. יש חשיבות עליונה לשמיעה של רכיב מסוים טרם רכישה במערכת ספציפית.
לפעמים רמקולים טובים ויקרים ישמעו יותר טוב עם מגבר אמצע הדרך שמתאים להם כמו כפפה ליד מאשר אם ישודכו למגבר יקר מאוד שהסינרגיה מהם והלאה.
חבר הימר על דאק סיני עם מפרט מצויין שמחירו 1100$, הוא ניסה כאלה שעולים כפול ופי ארבע והדאק הזה כפי שנשמע במערכת שלו (אם ירצה יפרסם) הביא לאחת התוצאות הכי טובות ששמעתי מדאק, לא הייתי יוצא בהכרזה שיותר טוב מלמפיזטור למשל אך בהחלט נותן פייט לאודיומאט, לקסמן והגל למשל מה שמעלה שוב את שאלת התמחור התמוה של ציוד האודיו יחסית לתמורה.
נערך לאחרונה ב: