nkorah
חבר משקיען
- הודעות
- 530
- מעורבות
- 75
- נקודות
- 28
הי,
אני אשמח לשמוע איך חברים כאן מארגנים ומנהלים את ספריית המוסיקה שלהם.
הגעתי לשלב המלבב )) שבו אני כבר לא בטוח מה בדיוק יש לי בתקליטיה. כל עוד מדובר במוסיקה פופולארית, זה לא כל-כך נורא - התקליטים והדיסקים מסודרים לפי סגנונות, ולפי יוצרים, בסדר אלפאבתי, ודי קל לעבור על המדף ולמצא את מה שאני מחפש.
הבעיה מתחילה בג'אז, שם לא מעט דיסקים הם שיתופי פעולה, ולא קל למצא, לדוגמא, את כל ההקלטות של קולטריין שיש לי, או את כל הביצועים ל"קראון".
הבעיה ממש אקוטית במוסיקה קלאסית, שם "יוצר" הוא גם קומפוזיטור, גם מנצח, וגם מבצע (או תזמורת). הרבה דיסקים ותקליטים מערבים יצירות של קומפוזיטורים שונים, או כוללים יצירות "קטנות" שלא משתלבות בסידור ה"גס" על המדף. התוצאה היא שפרט לדיסקים ותקליטים שאני אוהב במיוחד (נניח 100 כאלו?) ויודע בדיוק איפה הם ומה יש בהם, אני מכיר את התקליטיה שלי רק "בערך", ואת היצירות ה"קטנות" שבה כמעט ובכלל לא
איך אתם מתמודדים?
אני אשמח לשמוע איך חברים כאן מארגנים ומנהלים את ספריית המוסיקה שלהם.
הגעתי לשלב המלבב )) שבו אני כבר לא בטוח מה בדיוק יש לי בתקליטיה. כל עוד מדובר במוסיקה פופולארית, זה לא כל-כך נורא - התקליטים והדיסקים מסודרים לפי סגנונות, ולפי יוצרים, בסדר אלפאבתי, ודי קל לעבור על המדף ולמצא את מה שאני מחפש.
הבעיה מתחילה בג'אז, שם לא מעט דיסקים הם שיתופי פעולה, ולא קל למצא, לדוגמא, את כל ההקלטות של קולטריין שיש לי, או את כל הביצועים ל"קראון".
הבעיה ממש אקוטית במוסיקה קלאסית, שם "יוצר" הוא גם קומפוזיטור, גם מנצח, וגם מבצע (או תזמורת). הרבה דיסקים ותקליטים מערבים יצירות של קומפוזיטורים שונים, או כוללים יצירות "קטנות" שלא משתלבות בסידור ה"גס" על המדף. התוצאה היא שפרט לדיסקים ותקליטים שאני אוהב במיוחד (נניח 100 כאלו?) ויודע בדיוק איפה הם ומה יש בהם, אני מכיר את התקליטיה שלי רק "בערך", ואת היצירות ה"קטנות" שבה כמעט ובכלל לא
איך אתם מתמודדים?