מקורות 2016...

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

zs

חבר משקיען
הודעות
4,927
מעורבות
1,606
נקודות
113
השנה נסעו/טסו הרבה חברה לתערוכה במינכן.
רוב החברה שנסעו /טסו(רוב לא כולם,מבקש להבדיל)דיוחו .חברות רציניות שרצו להוציא סאונד מהמוצרים שלהם רובם השתמשו עם פט'.
היו מקורות דיגטאלים אך טובים היו מעט מאוד ויקרים מאוד.
השנה 2016.
מה אתם חושבים...?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
פעם אחת, מישהו צריך לעשות רישום מקורות לפי חדרים ולא נצטרך להסתמך על תחושות וזכרונות.
משער גם שבחדרים רבים יש מקור כפול - אנלוגי ודיגיטלי.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,927
מעורבות
1,606
נקודות
113
פעם אחת, מישהו צריך לעשות רישום מקורות לפי חדרים ולא נצטרך להסתמך על תחושות וזכרונות.
משער גם שבחדרים רבים יש מקור כפול - אנלוגי ודיגיטלי.
לא כתבתי שלא היו מקורות דיגיטאלים.
כתבתי שע"פ דיווחים של רוב אילו שדיברתי איתם וגם בזמן התערוכה עצמה.
חברות רציניות עם מע' מושקעות השתמשו במקור אנאלוגי.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
חברות רציניות משתמשות בהחלט במקור אנלוגי. האם זה היה הרוב בתערוכה? אני מעדיף לשמוע סטטיסטיקות שמישהו רשם ופחות תחושות אישיות. אחד נכנס ל-15 חדרים של החברות האהובות עליו ושם היו פטיפונים, לתחושתו כולם השתמשו בפטיפונים, אבל הוא דילג על חדרים רבים אחרים...
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
שנה הבאה תשלחו אותי מטעם האתר חחחחחח. אסקר הכל 24/7 כולל דיווחים ישירים בזמן אמת.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
בקבוצה אחת, ב-"מהנשמע", נכנס אחד מהחברים לעשרות חדרים. על פי התמונות, רוב החדרים הדגימו אנלוג.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
השנה נסעו/טסו הרבה חברה לתערוכה במינכן.
רוב החברה שנסעו /טסו(רוב לא כולם,מבקש להבדיל)דיוחו.

מי דיווח? המצב עגום :cool:.

כל אחד הוציא אלפי שקלים מכיסו ולכן אף אחד לא רוצה לדווח ולהתאמץ.

בכללי, אנשים מעדיפים פטיפון, על פני הצליל הקר של הקומפקט דיסק.
מצד שני, תקליט עולה כמעט 50%-60% יותר מקומפקט דיסק,
זוהי תעשיה שמגלגלת הרבה כסף על זרועות, ראשים ופטיפונים.

P5083676.jpg

פטיפון כזה עוד לא ראיתי ב-30 + השנים שאני בתחום, המפלץ שוקל 350 ק"ג, ועולה לפני דברים נוספים 300 אלף יורו בחו"ל.

תומר
 

תמונות מצורפות

  • P5083676.jpg
    P5083676.jpg
    KB 111.6 · צפיות: 873
נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,927
מעורבות
1,606
נקודות
113
תומר,מי דיווח?
בחמישה ימים אחרונים הוואצאפ שלי מלא במאות תמונות והתכתבויות בזמן אמת מהתערוכה.
לפחות זה הרושם שאני קיבלתי.
לא הייתי ,לכן לא יכול לקבוע...
עצם זה שאתה אומר שאנשים מעדיפים צליל אחר על זה "הקר" של דיגיטאל,אומר משהוא....יעני עוד נדבך.
תעשיית כסף....?ראה תעשיית כבלי ה usb וזה בקטנה..
הבנתי שהיתה תערוכה טובה ונהנתם :בעד:
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,753
מעורבות
1,439
נקודות
113
אבל עמיר צודק - לאנשים יש כשל לוגי בסיסי

שימוש בפטפון או בכל ציוד אחר, צירופים של ציוד לא אומרים הרבה על העדפה או סאונד,
מדובר על שיתופי פעולה בין יצרנים, או הדגמה של ציוד יבואן מקומי, זמינות של ציוד באותו רגע וכו'

בתערוכות אלה אפשר לראות חדר שיש בו חלק מן הציוד שמייבא יבואן X בארץ, וחלק מיובא ע"י יבואן Y ישראלי
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
בכללי, אנשים מעדיפים פטיפון, על פני הצליל הקר של הקומפקט דיסק.


תומר

חד משמעית לא נכון, כנס לפורומים בנושאי מוסיקה (לא נוסטלגיות, אספנויות) ותיווכח בעצמך .
למשל הפורום למוסיקה קלאסית בפייס ועוד ועוד

מצד שני, תקליט עולה כמעט 50%-60% יותר מקומפקט דיסק,
זוהי תעשיה שמגלגלת הרבה כסף על זרועות, ראשים ופטיפונים.

תומר
והיא הנותנת .
תקליט אגב עולה לעיתים פי 3 ויותר ( למשל ברוקנר 9 אבדו- 200 ש"ח לתקליט כפול, 60 ש"ח לדיסק בחנות בהיכל
התרבות ת"א)
תקליט גם לא ניתן להעתקה ,
לדעתי מדובר בפרץ נוסטלגיה בר חלוף וחברות האנלוג "עושות על כך סיבוב"
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
בחמישה ימים אחרונים הוואצאפ שלי מלא במאות תמונות והתכתבויות בזמן אמת מהתערוכה.
לפחות זה הרושם שאני קיבלתי.
לא הייתי ,לכן לא יכול לקבוע...
:בעד:

יש בארץ 3 פורומים שעוסקים באודיו, האם משהו כתב על התערוכה במינכן?

זה סיקר את התערוכה: http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?10531-2016年德國慕尼黑High-End音響展實況報導-Munich-High-End-Show

או שהוא רק צילם וצילם?

עמיר, אני קורא אותך לסדר, הסתכסכת עם 75% מחברי הפורום, למה אתה עושה זאת?

אתה כל כך נחמד :אצבע מורמת?

תומר
 
נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,927
מעורבות
1,606
נקודות
113
עצם זה שתומר אמר אינו אמר שום דבר מעבר להתרשמותו האישית, שלא בטוח שייש לה ביסוס של ממש. לכל היותר זה עוד נדבך במיגדל של קלפים.

בואו לא נשכח שגם עם העליה המטאורית באחוזים של מכירות תקליטים וציוד לנגינתם, עדיין באחוזים מהכלל -- שכולל דיסקים וקבצים וסטרימינג -- עדיין לא ממש הרוב.

ולא שאני נגד פטיפונים ותקליטים -- אני פול גאז בעד -- אבל לא להיסחף!

עמיר
התרשמותו האישית של תומר היא עוד התרשמות שנוספה להרבה התרשמויות דומות לאותם אנשים שביקרו בתערוכה.
דעתך על התרשמותו האישית של תומר כבודה במקומה מונח
לכן כשאני אוסף מגוון התרשמויות מקבוצת אנשים שביקרו בתערוכה והרוב של אותה קבוצה (במיקרה זה זו קבוצת הישראלים שביקרו ב תערוכה) מדווח על אותה התרשמות אני מסיק מסקנה מסוימת שהיא אישית וברור שאינה מחייבת אף בר דעת לאותה מסקנה.
איש בטוב לו יחיה...
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אני הולך לתערוכה החל מ-1999 ולכן קצת מקורב להנהלת הערוכה.

כתבתי ב-2010 שיצרני ומתכנני אודיו רבים, הונעו בעבר על ידי תשוקה טהורה לשלב בין אומנות למדע, רחוק ככל שיכלו להגיע. כל אחד מהם ניסה בדרכו ולפי תפיסתו, למחוק את הגבולות בין אירוע מוזיקאלי חי ובין אותו האירוע, המשוחזר על ידי מערכת שמע, או לשחזר את החוויה של האירוע החי בסביבה ביתית. רובם סברו שכל מוצר העשוי כראוי צריך לשקף את האינטליגנציה והלהט של המתכנן. תעשיית האודיו בקצה העליון, גדלה מאוד, אלפי מוצרים נמכרים במחירים של עשרות ועד מאות אלפי דולרים (ראה פטיפונים). חלק קטן מהיצרנים מאמינים שמוצרים יקרים מאוד חייבים להציע לקונה ערך אמתי לכספו, רוב החברות, מתייחסות לתחום כאל עסק תחרותי וחסר מעצורים, המונע כמעט אך ורק על פי שיקולי רווח והשרדות.

תומר
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
לדעתי מדובר בפרץ נוסטלגיה בר חלוף וחברות האנלוג "עושות על כך סיבוב"

כן ברור. מזל שיש אותך שתנחית אותנו לקרקע.
אין כאן נוסטלגיה - יש כאן יכולות סוניות.
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
ואיך כל זה קשור לפורום אודיו ??

אהה.. סטטיסטיקה בווטסאפ

תהיו בריאים
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
אכן קיבלתי רושם בתערוכה שלמי שלא היה פטיפון,המערכת
היתה נחותה יותר,לטובים היה מקור גם אנלוגי וגם דיגיטלי,
מוכרח להודות the analog rules.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
האמת הפוסט הזה מתחיל לבאס לי את הצורה.
איך הגענו למצב שמאחת המתנות הכי טובות ויפות שקיבלנו בחיים שהיא מוסיקה צריך להגיע למצב שאנשים תוקפים אחרים ופוגעים בהם. מה זה משנה אם בנאדם אוהב פטיפון או שונא או מחובר ספציפית למכשיר איקס.
לכולנו יש מכנה משותף וזה אובססיה למוסיקה. אחד אוהב חם,אחד אוהב קר, אחד אוהב נטראלי,אחד אוהב רוק ואחר אוהב קלאסי. זו הנאה וחוויה שאנחנו מקבלים מדיי יום אז חלאס- תנו כבוד ותרימו ראש.
יש כאן את האתר הכי מדהים,הכי מפורט,הכי מלמד ומה שכל אחד יכול לבקש.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
אני הולך לתערוכה החל מ-1999 ולכן קצת מקורב להנהלת הערוכה.

כתבתי ב-2010 שיצרני ומתכנני אודיו רבים, הונעו בעבר על ידי תשוקה טהורה לשלב בין אומנות למדע, רחוק ככל שיכלו להגיע. כל אחד מהם ניסה בדרכו ולפי תפיסתו, למחוק את הגבולות בין אירוע מוזיקאלי חי ובין אותו האירוע, המשוחזר על ידי מערכת שמע, או לשחזר את החוויה של האירוע החי בסביבה ביתית. רובם סברו שכל מוצר העשוי כראוי צריך לשקף את האינטליגנציה והלהט של המתכנן. תעשיית האודיו בקצה העליון, גדלה מאוד, אלפי מוצרים נמכרים במחירים של עשרות ועד מאות אלפי דולרים (ראה פטיפונים). חלק קטן מהיצרנים מאמינים שמוצרים יקרים מאוד חייבים להציע לקונה ערך אמתי לכספו, רוב החברות, מתייחסות לתחום כאל עסק תחרותי וחסר מעצורים, המונע כמעט אך ורק על פי שיקולי רווח והשרדות.

תומר
תומר
מה שקורה בהיי אנד בשנים האחרונות הוא פלצנות לשמה.
אין קשר לשיקולי רווח והשרדות.
כל חכם בונה מוצר ומתמחר אותו במחיר הזויי שמתאימים לאוליגרכים ולא לאודיופיל הממוצע.
זה רק הולך ומחמיר,תזוזה קלה באחת מהבורסות בעולם ורב היצרנים הקיקיוניים ימכרו את הציוד אחד לשני.
אני נמצא בתעשייה בישראל כבר מספר עשורים,והתשומות יציבות עם נטייה כלפי מטה.
עיקר עבודתי היא מול ההיי טק הישראלי שמחובר בטבורו לחברות אם ענקיות בכל העולם.
כולן שואפות ל-cost reduction בכדי להוזיל מוצרים,וזה לא קורה בהיי אנד.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
ואיך כל זה קשור לפורום אודיו ??

אהה.. סטטיסטיקה בווטסאפ

תהיו בריאים

מדובר בחבר׳ה שהיו שם ופתחו קבוצה.
זו לא סטטיסטיקה - זה מתוך ביקור בתערוכה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור