לא כתבתי שלא היו מקורות דיגיטאלים.פעם אחת, מישהו צריך לעשות רישום מקורות לפי חדרים ולא נצטרך להסתמך על תחושות וזכרונות.
משער גם שבחדרים רבים יש מקור כפול - אנלוגי ודיגיטלי.
השנה נסעו/טסו הרבה חברה לתערוכה במינכן.
רוב החברה שנסעו /טסו(רוב לא כולם,מבקש להבדיל)דיוחו.
והיא הנותנת .מצד שני, תקליט עולה כמעט 50%-60% יותר מקומפקט דיסק,
זוהי תעשיה שמגלגלת הרבה כסף על זרועות, ראשים ופטיפונים.
תומר
בחמישה ימים אחרונים הוואצאפ שלי מלא במאות תמונות והתכתבויות בזמן אמת מהתערוכה.
לפחות זה הרושם שאני קיבלתי.
לא הייתי ,לכן לא יכול לקבוע...
התרשמותו האישית של תומר היא עוד התרשמות שנוספה להרבה התרשמויות דומות לאותם אנשים שביקרו בתערוכה.עצם זה שתומר אמר אינו אמר שום דבר מעבר להתרשמותו האישית, שלא בטוח שייש לה ביסוס של ממש. לכל היותר זה עוד נדבך במיגדל של קלפים.
בואו לא נשכח שגם עם העליה המטאורית באחוזים של מכירות תקליטים וציוד לנגינתם, עדיין באחוזים מהכלל -- שכולל דיסקים וקבצים וסטרימינג -- עדיין לא ממש הרוב.
ולא שאני נגד פטיפונים ותקליטים -- אני פול גאז בעד -- אבל לא להיסחף!
עמיר
לדעתי מדובר בפרץ נוסטלגיה בר חלוף וחברות האנלוג "עושות על כך סיבוב"
תומראני הולך לתערוכה החל מ-1999 ולכן קצת מקורב להנהלת הערוכה.
כתבתי ב-2010 שיצרני ומתכנני אודיו רבים, הונעו בעבר על ידי תשוקה טהורה לשלב בין אומנות למדע, רחוק ככל שיכלו להגיע. כל אחד מהם ניסה בדרכו ולפי תפיסתו, למחוק את הגבולות בין אירוע מוזיקאלי חי ובין אותו האירוע, המשוחזר על ידי מערכת שמע, או לשחזר את החוויה של האירוע החי בסביבה ביתית. רובם סברו שכל מוצר העשוי כראוי צריך לשקף את האינטליגנציה והלהט של המתכנן. תעשיית האודיו בקצה העליון, גדלה מאוד, אלפי מוצרים נמכרים במחירים של עשרות ועד מאות אלפי דולרים (ראה פטיפונים). חלק קטן מהיצרנים מאמינים שמוצרים יקרים מאוד חייבים להציע לקונה ערך אמתי לכספו, רוב החברות, מתייחסות לתחום כאל עסק תחרותי וחסר מעצורים, המונע כמעט אך ורק על פי שיקולי רווח והשרדות.
תומר
ואיך כל זה קשור לפורום אודיו ??
אהה.. סטטיסטיקה בווטסאפ
תהיו בריאים