עדשות עם טווח זום גדול הן בדרך כלל לא עדשות טובות, אבל זה לא אומר שכל העדשות עם טווח זום קטן הן מוצלחות.
כאשר אני חושב על עדשה ראשונה, אני חושב שחייבים את הזווית הרחבה והטווח הבנוני לכן אני ממליץ על עדשות כאלו.
זו גם הסיבה שרוב עדשות הקיט מגיעות כך.
זה כלל לא קשור ליכולת לפוקוס, פשוט לדעתי, לא ניתן לחיות עם מצלמה ללא טווח הזום הקרוב והרחב.
מצלמת סוני A6000 היא דגם מיושן, לכן גם אין לו יכולת ל 4K וכן החיישן לא במרמה של החיישנים החדשים, אני פחות ממליץ על המצלמה הזו, אבל למי שמוכן להתפשר על גוף פחות חדש ולהוסיף לזה עדשה טובה וה 18-105 F4 היא עדשה טובה - בפרוש אוםציה שכדי לבדוק.
עדשות הקיט בדרך כלל לא מדהימות ואלו של סוני 16-50 לא שונה, נכון שלפוג'י, פנסוניק ואולימפוס - יש עדשות קיט לא רעות, אבל זה היוצא מהכלל. עדשות 55-210 היא עדשה סבירה ויכולה להשלים סט עם עדשה רחבה טובה, אבל לא הייתי הולך על הקיט של סוני.
העדשה מעבירה תמונה ואם היא עדשה טובה לא צריכה להיות לה בעיה להעביר רזולוציה של 4K שבמוסגים של סטיילס זה לא רזולוציה גבוהה בכלל (עדשה רק מעבירה תמונה, אז וידאו לא משנה לה), מה שיכול להשפיע על העדשה לוידאו זה יכולת הפוקוס של העדשה ורוב העדשות של מצלמות ללא מראה יעדו בכך בהצלחה (בניגוד לעדשות DSLR).