ליאור, זו ממש לא פעם אחרונה !!!
להיפך - עכשיו נוכלים יוכלו "להלבין" את הרמאות שלהם .
דוגמה 1 -
אדם מוכר לסוחר מכונית עם 100,000 ק"מ.
אותו סוחר מוריד את המונה ל-50,0000 והולך לעשות טסט שם נרשם ברשיונות של הרכב 50,000 - עכשיו הוא יכול למכור את האוטו כשברשיון מוצהר מונה שקרי אולם המדינה הלבינה אותו.
דוגמה 2 -
אדם הולך לעשות טסט ומצהיר על מונה אמיתי של 100,000. לאחר זמן ולפני הטסט הבא הוא מוכר לאחר כאשר כעת ברכב 130,000. אותו קונה לפני הטסט רואה שבטסט קודם נרשם 100,000 ולכן משנה ל-115,000 ומצהיר על כך בטסט - מייד הוא מקבל אסמכתא מהמדינה על מונה חדש "הגיוני" ואף "סביר" והכי חשוב - מולבן.
יותר מזה, בדוגמה 2 לא חייב בעל הרכב המקורי למכור, מספיק שהוא רוצה לשמר את ערך רכבו והוא פשוט מוריד והולך לטסט .
בקיצור - הם היו צריכים לעשות רק דבר אחד מאוד פשוט במשרד התחבורה על מנת לקטול את האפשרות לרמאויות - במעמד הטסט לבצע קריאת מונה ולרשום במחשבי המשרד כפי שעושים כיום אבל לא לציין את המונה ברשיונות. באופן זה לא יוכל אדם לדעת איזה ערך מונה רשום במשרדי המשרד ולכן לא יוכל לבצע הורדה יחסית כפי שצויין בדוגמאות.