לפני כמה שבועות היה כאן שירשור שמסקנתו: אי אפשר לדעת מה השפעת מעמד ציוד על הצליל.
קביעה זו נראתה לי אז וכמובן גם היום כלא נכונה.
להלן השוואת מעמדי ציוד שבוצעה היום.
מעמדי הציוד שנבדקו
1) ריצפה
2) CAMBRE CORE
3) SOLID STEEL H
4) GRAND PRIX AUDIO
המוצרים שנבדקו:
1) ASR EMITER II EXCLUSIVE המגבר
2) ספק הכח לחשמל AC של ASR EMITER II EXCLUSIVE
3) שנאי מבדל ISOL-8 CUBE 3
בדיקה ראשונה:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים, ספק הכח AC של המגבר מועבר מהריצפה למעמד SOLID STEEL.
התוצאה: שיפור דרמטי. המערכת קיבלה זריקה של פירוט, מהירות דינמיות ועוד. אי אפשר לחזור אחורה - ההבדל שקול להחלפת כבל פשוט לכבל יקר וטוב.
בדיקה שניה:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים. השנאי של ISOL-8 מועבר מהריצפה למעמד SOLID STEEL.
התוצאה: שיפור קטן יותר משמעותית מהדיקה הראשונה, אבל באותו כיוון. לא דרמטי, אבל שווה את ההשקעה.
בדיקה שלישית:
באופן מטודי היה צריך להעביר גם את המגבר עצמו מהרצפה למעמד, תוצאות שתי הבדיקות הראשונות , בהמשך לבדיקות הבאות בתור,שכנעו אותי שאין צורך ושיהיה הבדל ברור.
בדיקה רביעית:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים, השנאי של ISOL-8 מועבר ממעמד של SOLID STEEL למעמד של GRAND PRIX.
תוצאה: שיפור מסוים בטונליות, רקע "שחור" יותר, שיפור קל בהפרשי הצבע בין הכלים.
בדיקה חמישית:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים. ספק הכח של ASR מועבר ממעמד של SOLID STEEL למעמד של GRAND PRIX.
תוצאה: שיפור בטונליות, צליל אמיתי יותר עם יותר בשר ובאס ריתמי מעט יותר.
בדיקה שישית:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים. המגבר של ASR מועבר ממעמד ציוד של CAMBRE למעמד של GRAND PRIX.
התוצאה: שיפור מרשים בכל הפרמטרים של בדיקה 4 ו - 5 . התוצאה הכללית טובה באופן ברור וקל להבחנה. הבאס יורד נמוך יותר באופן שמיע מאוד, תוך שמירה על הטקסטורה והפירוט של הקונטרה באס / צלו / תופים. ההבדל שקול ממעבר למגבר שמתקשה קצת לדחוף רמקול, למגבר בריא ששולט בו נכון.
בדיקה שלא בוצעה: השוואת המעמד של CAMBRE למעמד של SOLID STEEL, הנחת היסוד - הבידודשלהם, בגדול, באותו רמה.
רצ"ב תמונות המדגימות את חלק מהקונפיגורציות. תמונות עם המכשירים על הרצפה לא בוצעו - חלק זה נעשה אתמול, לא תכננתי לעשות על העניין פירסום, לכן לא צילמתי.
קביעה זו נראתה לי אז וכמובן גם היום כלא נכונה.
להלן השוואת מעמדי ציוד שבוצעה היום.
מעמדי הציוד שנבדקו
1) ריצפה
2) CAMBRE CORE
3) SOLID STEEL H
4) GRAND PRIX AUDIO
המוצרים שנבדקו:
1) ASR EMITER II EXCLUSIVE המגבר
2) ספק הכח לחשמל AC של ASR EMITER II EXCLUSIVE
3) שנאי מבדל ISOL-8 CUBE 3
בדיקה ראשונה:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים, ספק הכח AC של המגבר מועבר מהריצפה למעמד SOLID STEEL.
התוצאה: שיפור דרמטי. המערכת קיבלה זריקה של פירוט, מהירות דינמיות ועוד. אי אפשר לחזור אחורה - ההבדל שקול להחלפת כבל פשוט לכבל יקר וטוב.
בדיקה שניה:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים. השנאי של ISOL-8 מועבר מהריצפה למעמד SOLID STEEL.
התוצאה: שיפור קטן יותר משמעותית מהדיקה הראשונה, אבל באותו כיוון. לא דרמטי, אבל שווה את ההשקעה.
בדיקה שלישית:
באופן מטודי היה צריך להעביר גם את המגבר עצמו מהרצפה למעמד, תוצאות שתי הבדיקות הראשונות , בהמשך לבדיקות הבאות בתור,שכנעו אותי שאין צורך ושיהיה הבדל ברור.
בדיקה רביעית:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים, השנאי של ISOL-8 מועבר ממעמד של SOLID STEEL למעמד של GRAND PRIX.
תוצאה: שיפור מסוים בטונליות, רקע "שחור" יותר, שיפור קל בהפרשי הצבע בין הכלים.
בדיקה חמישית:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים. ספק הכח של ASR מועבר ממעמד של SOLID STEEL למעמד של GRAND PRIX.
תוצאה: שיפור בטונליות, צליל אמיתי יותר עם יותר בשר ובאס ריתמי מעט יותר.
בדיקה שישית:
כל המערכת על מעמדים ייעודיים. המגבר של ASR מועבר ממעמד ציוד של CAMBRE למעמד של GRAND PRIX.
התוצאה: שיפור מרשים בכל הפרמטרים של בדיקה 4 ו - 5 . התוצאה הכללית טובה באופן ברור וקל להבחנה. הבאס יורד נמוך יותר באופן שמיע מאוד, תוך שמירה על הטקסטורה והפירוט של הקונטרה באס / צלו / תופים. ההבדל שקול ממעבר למגבר שמתקשה קצת לדחוף רמקול, למגבר בריא ששולט בו נכון.
בדיקה שלא בוצעה: השוואת המעמד של CAMBRE למעמד של SOLID STEEL, הנחת היסוד - הבידודשלהם, בגדול, באותו רמה.
רצ"ב תמונות המדגימות את חלק מהקונפיגורציות. תמונות עם המכשירים על הרצפה לא בוצעו - חלק זה נעשה אתמול, לא תכננתי לעשות על העניין פירסום, לכן לא צילמתי.