לפני מס' שנים קניתי אינטרקונקט של חברת היי אנד מהיבואן. כשקיבלתי את הכבל, זיהיתי שנראה מוזר, שאינו יצוק ולא נראה שכך יצא מהיצרן המכובד. שאלתי את היבואן והוא השיב שהוא מכין אותם בעצמו, כך זה מקובל ואין עם זה בעיה.
לאחר תקופת מה, נוצר נתק באחד הכבלים, פניתי ליבואן שביקש שאעביר לו את הכבל לתיקון, בתשלום כמובן.
כעת שוב יש לי נתק באחד המחברים. אציין שהכבלים מחוברים קבוע, אינני מחליף ציוד רב, והמכשירים והכבלים נשארים סטטיים, ללא "משחק" כמעט. ברור לי שלא היה קורה לי אפילו בכבל של אייס...
האם זה מקובל שהיבואן מכין את הכבל בעצמו? האם תפקידו של היבואן אינו לייבא, לשווק ולמכור, ולא להחליף את אשר מבוצע במפעל היצרן? האם חיבור המתאמים לכבל (הלחמה, בידוד, ציפוי וכו') בצורה מקצועית, שהולמת חברת היי אנד, הוא איננו חלק ניכר מהמוצר המוגמר, במיוחד במקרה של כבל? האם זהו חלק מתפקידו של היבואן, שאולי במקרה גם איש טכני, אך בעיקרו הינו איש עסקים?
אשמח לשמוע מניסיונכם, האם זה מקובל ומה דעתכם.
לאחר תקופת מה, נוצר נתק באחד הכבלים, פניתי ליבואן שביקש שאעביר לו את הכבל לתיקון, בתשלום כמובן.
כעת שוב יש לי נתק באחד המחברים. אציין שהכבלים מחוברים קבוע, אינני מחליף ציוד רב, והמכשירים והכבלים נשארים סטטיים, ללא "משחק" כמעט. ברור לי שלא היה קורה לי אפילו בכבל של אייס...
האם זה מקובל שהיבואן מכין את הכבל בעצמו? האם תפקידו של היבואן אינו לייבא, לשווק ולמכור, ולא להחליף את אשר מבוצע במפעל היצרן? האם חיבור המתאמים לכבל (הלחמה, בידוד, ציפוי וכו') בצורה מקצועית, שהולמת חברת היי אנד, הוא איננו חלק ניכר מהמוצר המוגמר, במיוחד במקרה של כבל? האם זהו חלק מתפקידו של היבואן, שאולי במקרה גם איש טכני, אך בעיקרו הינו איש עסקים?
אשמח לשמוע מניסיונכם, האם זה מקובל ומה דעתכם.