יותר משאלה


gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
אתמול הזמנתי לסידי מאלמ.התקשרתי היום לבטל.לא ניכנס לסיבה.אבל הם רוצים 550 שח דמי ביטול.מה אני עושה:
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
בחוזה מכירה וגם בחנות עצמה, חייבת להיות מצויינת מדיניות החזרה וביטול.
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
אין כזה דבר 550 שקל דמי ביטול, צריך לקחת 5% ממחיר המוצר או 100 שקל הנמוך מבניהם. תתקשר לחברת האשראי ותבטל את העסקה.
 

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
תודה.אבל רשום בהזמנה דמי ביטול 10 אחוז
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
תודה.אבל רשום בהזמנה דמי ביטול 10 אחוז

כדאי שתקרא את זה: (מתוך החוק להגנת הצרכן)

"חובות הצדדים במקרה של ביטול



· במקרה של ביטול עקב פגם או אי התאמה בין הנכס או השירות לפרטים שנימסרו לצרכן, יחזיר העוסק לצרכן את כספו בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול והצרכן יעמיד את הנכס לרשות העוסק.

· במקרה שהביטול אינו מסיבות אלה, אלא הצרכן פשוט החליט כי ברצונו לבטל את העסקה, רשאי העוסק לקבל דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם בלבד. מעבר לסכומים אלה לא רשאי העוסק לגבות דמי ביטול נוספים."
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור