טלויזיות פלזמה ו- LCD - פרימיום במיתון


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,440
מעורבות
750
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: טלויזיות פלזמה ו- LCD - פרימיום במיתון
 

Roy

חבר משקיען
הודעות
523
מעורבות
32
נקודות
28
כתבה מעולה. אני תוהה, בעקבותיה, האם המסכים הזולים של העתיד הקרוב יתנו ביצועים כמו של מסכים זולים, או שמפני שהטכנולוגיות בשלות יותר, מסך זול של מחר ייתן ביצועים של מסך פרימיום של אתמול אך יותר בזול?
כמו כן, חבל מאוד על העיכוב של נושא ה-OLED. זו המהפכה הגדולה הבאה בתחום, גדולה לא פחות מהמעבר מ- CRT למסכים הדקים, משתי בחינות: הראשונה היא כמובן הטכנית, האיכותית, העיצובית וכו'. השניה היא הסביבתית. ככל שמסכים נעשים דקים וקלים יותר הזיהום והעלויות של ייצורם, אריזתם ושינועם יורדים; כמו כן הם משאירים הרבה פחות זבלה בסביבה כשהם נזרקים. OLED מבחינות אלו הוא גם וגם.
מבחינת איכות, אגב, ה LED BACKLIT נראה כמו רעיון גדול, אבל מהתבוננות במסכים כאלו בחנות ובלפטופים לאחרונה, זה נראה טוב, אבל לא כמו פריצת הדרך שציפיתי לה, כלומר לא משהו שקפץ לעין לעומת LCD טוב רגיל.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
לבינתיים, מחירי המסכים בדגמי הביניים יורדים מאוד, מסכים כגון פלזמה 42 מתוצרת פנסוניק, סמסונג ו- LG עומדים כיום על סביב 6,000 ש"ח; לא מזמן היו מחירים דגמים אלו יקרים באלפי שקלים יותר...
מחירי המסכים מתוצרת מותגים מובילים יורדים - סדרות הפתיחה דומות בעלותן כיום למחירי מסכים מחברות "מדבקה", כך שיותר אטרקטיבי היום מפעם לרכוש מסך ממותג ידוע.

OLED - מהתרשמות ראשונה ולא "מדעית", אכן מדובר במהפיכה עם איכות תמונה ועובי שמסכי LCD עדיין אינם מסוגלים להתמודד איתם כיום.

LED LCD אינו אומר מסך איכותי באופן אוטומטי, גם כאן ישנם הבדלים גדולים באיכות הדגמים השונים, יש הבדל בסוגים השונים של נורות LED שמשתמשים בהן, מידת הפיזור שלהן במסך ומספר הלדים שמשתמשים בהם.
גם כאן, יש לבדוק את הביצועים של כל מסך ודגם לגופו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור