טכניקס חוזרת אל העתיד שוב עם פטיפון חדש SP-10R...


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113


technics.jpg

ההכרזה הגדולה ביותר בתערוכת IFA 2017 עד כה מגיעה עם טכניקס. בעקבות הפטיפון האייקוני SL-1200, החברה נכנסה עוד יותר לתוך ההיסטוריה שלה והכריזה על פטיפון חדש SP-10R. העלות של SP-10R החדש עדיין לא אושרה, אך בהתחשב במדיניות התמחור האחרונה של טכניקס, אנחנו לא מצפים שזה יהיה מחיר מציאה. מכירת הפטיפון תחל בקיץ 2018.

תומר
 

תמונות מצורפות

  • technics.jpg
    technics.jpg
    KB 41.4 · צפיות: 903
נערך לאחרונה ב:

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,105
מעורבות
921
נקודות
113
תודה תומר , הפטיפון ניראה מדהים :בעד:
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
ה-SL-1200G במהדורה מוגבלת עולה היום 3,000 פאונד, הערכה שלי לפטיפון פרמיום 5,000-7,000 דולר, עוד שלושת רבעי שנה.

eFe2EZ5Ri6acWmhYCKe2ec-970-80.jpg

תומר
 

תמונות מצורפות

  • eFe2EZ5Ri6acWmhYCKe2ec-970-80.jpg
    eFe2EZ5Ri6acWmhYCKe2ec-970-80.jpg
    KB 39 · צפיות: 479

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
הלסת נפלה, המראה מדהים, מקווה שאיכות הסאונד תצדיק את המחיר שכנראה לא יהיה זול. הגיע הזמן שטכניקס יחזרו לימים היפים של פעם.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
אמרתי לכם ממזמן שאין על היפנים
מה שהם שכחו אחרים מתחילים ללמוד

לא מסכים.
ברוב המוחלט של מוצרי האודיו כיום היפנים נמצאים רחוק מאחור.
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
לא מסכים.
ברוב המוחלט של מוצרי האודיו כיום היפנים נמצאים רחוק מאחור.

לא מדויק, יש הרבה HIGH END שמשווק בשוק המקומי בלבד, כל המותגים הגדולים שם, מרנץ, דנון, אונקיו וימאהה רק שמדובר בציוד שנראה ובטוח גם נשמע מעולה.כמו כן יוכל להיות שאני טועה אבל לא הייתי מחליף את הAS 3000 שלי עם אף משולב אחר בעל שם אקזוטי, הסאונד פשוט נהדר ויותר טבעי מהמתחרים (אפילו שהוא לא בולט או מתייפייף כמוהם בכל הקשור לסאונד).
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
מדויק מאוד. מרנץ וימהה, טובים ככל שיהיו (והם טובים בהחלט), לא הצליחו לשים את עצמם איפה שנמצאת מקינטוש, בורמייסטר, דרטזיל, קונסטליישן ונלסון פאס. ברמקולים הם בכלל מאחור בזמן שאירופה שמה להם פייט כזה שאפילו לנסות להתחרות שם הם בקושי מצליחים. במקורות הם מעולים, אבל עדיין, חוץ מהאיירפורס של היום והמיקרו סייקי של אז. גרארד, טורנס, דה וינצ׳י, קליר אודיו, ברינקמן ועוד גם השאירו להם אבק מודרני. היפנים טובים מאוד, עשו את הרוב ראשונים. אבל ישנו פתגם שאומר ״התלמיד יצא מוצלח מהמורה שלו״ (או משהו כזה).
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
מדויק מאוד. מרנץ וימהה, טובים ככל שיהיו (והם טובים בהחלט), לא הצליחו לשים את עצמם איפה שנמצאת מקינטוש, בורמייסטר, דרטזיל, קונסטליישן ונלסון פאס. ברמקולים הם בכלל מאחור בזמן שאירופה שמה להם פייט כזה שאפילו לנסות להתחרות שם הם בקושי מצליחים. במקורות הם מעולים, אבל עדיין, חוץ מהאיירפורס של היום והמיקרו סייקי של אז. גרארד, טורנס, דה וינצ׳י, קליר אודיו, ברינקמן ועוד גם השאירו להם אבק מודרני. היפנים טובים מאוד, עשו את הרוב ראשונים. אבל ישנו פתגם שאומר ״התלמיד יצא מוצלח מהמורה שלו״ (או משהו כזה).

כל היופי בפורמים ובכלל בשונה בבני האדם הוא שכל אחד מעדיף משהו שונה והאבק שאתה מדבר עליו נמצא מאחורי כל העדפה אישית. לא התחברתי למותגים שהזכרתה. השם לא עשה עלי רושם, רק הסאונד והAS 3000 עשה ברבע שעה מה שאחרים לא עשו בשעה למרות הביקורת בWHAT HIFI. אני לא אומר שאחרים טועים אבל אני גם לא אומר שאני לא צודק.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
מדויק מאוד. מרנץ וימהה, טובים ככל שיהיו (והם טובים בהחלט), לא הצליחו לשים את עצמם איפה שנמצאת מקינטוש, בורמייסטר, דרטזיל, קונסטליישן ונלסון פאס. ברמקולים הם בכלל מאחור בזמן שאירופה שמה להם פייט כזה שאפילו לנסות להתחרות שם הם בקושי מצליחים. במקורות הם מעולים, אבל עדיין, חוץ מהאיירפורס של היום והמיקרו סייקי של אז. גרארד, טורנס, דה וינצ׳י, קליר אודיו, ברינקמן ועוד גם השאירו להם אבק מודרני. היפנים טובים מאוד, עשו את הרוב ראשונים. אבל ישנו פתגם שאומר ״התלמיד יצא מוצלח מהמורה שלו״ (או משהו כזה).

זה ההבדל בין יצור-המוני של דנון מרנץ וימהה, לחברות הבוטיק שציינת...

זה כמו ההבדל בין אונית מכולות שחוצה אוקיאנוסים, ליאכטת פאר גדולה... למי יש יכולת תימרון טובה יותר..??

יצרנים קטנים יכולים להתעלות על הגדולים מהם בזה שהם יכולים לשנות כיוון במהירות, כי הם פועלים בהיקפים קטנים.
הגדולים מחוייבים לסדרות ייצור גדולות ולכן השאיפה שלהם לפנות לדרישות השוק הממוצעות .

זה לא נכון לחשוב שהיכולת להתעלות מעל הייצרנים שציינת הם מעבר ליכולות שלהן, זו פשוט הבחירה בסגמנט שוק הצרכנים שקובע עבורן אילו מוצרים לייצר.
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
זה ההבדל בין יצור-המוני של דנון מרנץ וימהה, לחברות הבוטיק שציינת...


סליחה שאני חוזר לAS 3000 שלי כי זה בא ממקור ראשון, לא מקריאה בעיתונות או באינטרנט, חיכתי למגבר הזה לא פחות משנתיים (בעיקר בגלל ההתעקשות שלי על הצבע הכסוף ופנלים מעץ), הוא מיוצר ביצור מוגבל לפי הזמנה/ביצור מוגבל לכל מדינה, לא בדיוק יצור המוני אלא מזכיר חברת בוטיק נכון? רק שכאן לא משלמים על השם אלא על מוצר מאוד מושקע.


זה כמו ההבדל בין אונית מכולות שחוצה אוקיאנוסים, ליאכטת פאר גדולה... למי יש יכולת תימרון טובה יותר..??

תלויי במזג האוויר ותלויי מי הרב חובל של כלי השייט, אני אעדיף בכל יום חברה עם נסיון כמו של ימאהה, טכניקס וכדומה שתייצר מוצר בלי פשרות שנשמע מעולה בעלות יותר נמוכה ממוצר עם שם אקזוטי. הבעיה לדעתי קשורה בהכרות עם המוצרים הללו, הפירמות הנ"ל התעלמו מהשוק הדו ערוצי הרבה שנים ונעלמו מהנוף ככה ש"מי סופר אותם" בחוגים האודיופילים אבל לפי מה שאני קורא, רואה ושומע הם חוזרים בגדול.



יצרנים קטנים יכולים להתעלות על הגדולים מהם בזה שהם יכולים לשנות כיוון במהירות, כי הם פועלים בהיקפים קטנים.
הגדולים מחוייבים לסדרות ייצור גדולות ולכן השאיפה שלהם לפנות לדרישות השוק הממוצעות .

זה לא נכון לחשוב שהיכולת להתעלות מעל הייצרנים שציינת הם מעבר ליכולות שלהן, זו פשוט הבחירה בסגמנט שוק הצרכנים שקובע עבורן אילו מוצרים לייצר

הצרכנים הצביעו כבר מזמן, הפורמט האודיו ערוצי ואפילו נגני התקליטים (כפי שאתה רואה בשרשור הנוכחי) נשארו וישארו איתנו עוד הרבה זמן. הכיוון בכל הקשור להגברה לפחות, הוא לא חדשנות אלא דווקא חזרה למקורות שבהם המוצר היה בנויי להחזיק מעמד כל החיים ולא שיחליפו אותו כל שני וחמישי בגלל תקלה/עלות תיקון גבוהה (היה לי מגבר מקינטוש משנות ה60, שמור, בנויי היטב ונשמע הרבה יותר טוב ממגברים מודרניים)

החברות היפניות הגדולות לא נשארו אדישות והם פותחות את המרתפים, מנערות את האבק מהתוכניות ומתחילות להחזיר את האודיו היפני האיכותי לתודעה, צריך רק לקוות שהשמרנות והדעה הקדומה של הצרכנים לא יקלקלו את זה כי בסופו של יום התחרות עושה טוב לכולם.
 

נערך לאחרונה ב:

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
ברוב המוחלט של מוצרי האודיו כיום היפנים נמצאים רחוק מאחור.

נכון :אצבע מורמת וגם לגבי הטכניקס.
תומר

היפנים נמצאים מאחור רק מהבחירה שלהם בסגמנט השוק..
אך כשהם עושים הי-אנד הם מאחור רק במחיר..
חוץ מזה,
לא משתלם לשום חברה יפנית מוכרת לייצר סדרה קטנה וסופר יקרה, זה בערך כמו טויוטה - לקסוס.. או מרצדס - מייבאך .
לקוחות לא ישלמו מחירי עתק על מוצר בשם סאניו, או שרפ , ואפילו אם הוא יהיה בנוי לתלפיות..
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור