genvirt
חבר משקיען
- הודעות
- 2,351
- מעורבות
- 801
- נקודות
- 113
שלום חברים!
לא סוד (מי שעוקב) שמימי תערוכת מינכן בשנה שעברה, אני לא הפסקתי להזכיר ולפרגן לרמקול שהיה הכי אהוב עלי מכול התערוכה הענקית. אני לא מגדיר את עצמי כאודיאופיל גדול, או מבין גדול במוזיקה , ממש לא, אבל כמו לכול אחד מאיתנו חשובה לי חווית סאונד, שזו חוויה סובייקטיבי לחלוטין בסופו של דבר. ולכן עבורי רמקול הזה היה הכי הכי.
ואיזה רמקול זה? אכן,1 Audionec Evo הסדרה החדשה של החברה (שלא ידעתי על קיומה בכלל) שהוצגה יחד עם למפיזאטור בתור הדאק, טיפול בחשמל של Jadis, והגברות ומקור של אודיאונק עצמו (מקווה שאני זוכר נכון את ההרכב).
בתערוכה בחדר הזה כול מי שהיה נכנס - פשוט היה נשאר ונשאר לזמן הרבה מעבר לזה שבד״כ מגדישים לחדר בתערוכה.
שאלתי את נציג (ואולי הבעלים) של החברה האם רמקול זה ינגן כזה יפה גם עם הציוד עממי ויותר פשוט ? - כמענה קיבלתי תשובה חיובית. היה די קשה להאמין אחרי ששמים בחדר כזה ציוד, שרמקולים ינגן באותה מידע או לפחות קרוב, כלומר הלכתי עם טיפה סקפטיות בלב (יאני מי יגיד ת׳אמת?)
חזרנו, כתבנו כתבות וחוויות מתערוכה ותוך כדאי התברר שיהיה יבוא רמקול לארץ! שמחתי מאוד, גם שמחתי שיבואן האמיץ- עופר ממאסטרו אודיו, שאני מכיר אותו כבר די הרבה שנים שעברו על עשור לדעתי.
היתי בטוח שאשמע סוף סוף חוויה זו בתערוכת די טאון , אך לא זכיתי (לא זכינו) כי חברה עשתה שינויים בדרך, עיקוב פה , עיקוב שם, בקיצור רק לפני מספר שבועות הרמקול נחת בארצינו.
קפצתי לעופר כמעט ובאותו יום וזכיתי לפתיחה החגיגית של סרקופגים שבהם הרמקולים הגיעו עימדנו אותם, אך לא זכיתי לשמוע באותו היום.
ועכשיו, אחרי ביקור של שניצל וחברים, אמרתי שאין לי יותר סבלנות - הקיצר קפצתי היום ל״בונגאלו״ של עופר תמיד אהבתי להיכנס לחדר הזה הרבה דברים כרגיל, אך לי זה לא הפריע אף פעם ואפילו הוסיף.
ביליתי כשעתיים אחד לאחד , שמענו סיגנונות שונים ע״פ סט ליסט של עופר מהמחשב, וגם כמה דיסקים.
התחלנו באזנה של קונפיגורציה evo 1, בדיוק כמו במינכן, רק ללא מכשירי ״על״, אלה לברדין בתור הגברה, פלייבאק כדאק/מקור ומחשב בתור מקור נוסף.
תשמעו - הנציג בתערוכה לא עיוות את התשובתיו (במילים הפשוטות - לא שיקר) - נשמע - אותה חוויה, או כזה קרוב שדי קשה לשים לב ובטח ע״פ הזיכרון והתלהבות שהייתה לי בתערוכה.
אחרי זמן מה עברנו לקונפיגורציית שחלמתי לשמוע - evo 2 עם סאב אקטיבי.
וואו - שומעים הבדל ברור וחד - הכול קיבל עסיסיות נוספת, גוף, עוד טבע לסאונד שגם ככה נשמע טבעי ואנלוגי בעיניי, אך עכשיו עוד יותר.
אחד מהיתרונות של רמקול אקטיבי זה יכולת לשלוט בכמות/עוצמת הבס.
היה לי בתחילת דרכי באודיו בארץ במשך מספר שנים טובות רמקול עם סאב מובנה אקטיבי (בוסטון אקוסטיקס) לפעמים זה היה די לא נוח לבצע התאמות, אך בסוף מגיעים לאיזה איזון ונשארים עם זה (אני לפחות).
למי שמאוניין קיימת גרסה עם מערכת כיול יעודית.
יש עוד (ע״פ דבריו של עופר) המון אפשרויות כיוונון ברמקול, שטרם נלמדו על ידיו.
רמקול לא שגרתי לגמריי, אבל חוויתי וכפי. כמו שציין חבר באחד מהשרשורים לאחרונה על הרמקול הזה - רמקול שראוי להיותרמקול אחרון
שמענו די הרבה דברים, וכול פעם אני ״תפסתי״ את עצמי על שאלה - מאיפה הסאונד באה?!
הייתה לי הרגשה שהסאונד לידי, מסביבי ולא באה כלל מהרמקול - זה מה שהרגשתי.
בסוף שמענו שיר שלגמרי לא ב״תחום״ האזנה של עופר עד בכלל - שיר של מטאליקה מאלבום השחור - Nothing Else Matter - חברים - זה מרתק!
בקיצור קיבלתי תוסף אנרגיה חוויתית לתקופה ארוכה קדימה.
כתבו כאן חבריי שאולי שווה להתאים הגברה, שלפעמים צורם - לא יודע - בכול רמקול אפשר למצוא דבר לכול כיוון, זה גם די תלוי בהקלטה ובעוד הרבה דברים. בטוח שאפשר לשפר, אבל גם ללא שום שיפור ובקושי אחרי ברייק אין, הרמקול נשמע (לטעמי האישי) חלום ולא מאכזב כפי שקורה לפעמים אחרי התלהבות הראשונה.
נכון, נראה ״מוזר״, ״אנדוסטריאלי״, ״לא שגרתי״ - אבל הסאונד עושה את הכול.
רמקול שיודע להתמודד,לדעתי, עם כול הסגנונות המוזיקה ללא בעיה וללא שום מאמץ , רמקול שפשוט מנגן מוזיקה.
ואני כאחד ש״מת״ על פוקאל ובעלים של פוקאל, ועבורי ״רק פוקאל״ - לא יכול להתנתק מהדבר הזה.
בקיצור חברים - שווה ביקור, שווה לשמוע.
תודה לעופר על האירוח חם כרגיל, הסברים, הכירות בדברים חדשים וכמובן על החוויה הגדולה!
ההמשך יבוא - אגיע בקרוב לביקור נוסף יותר מוכן, עם כמה דיסקים שקרובים ללבי ביד וחוויה תמשך
ערב נעים לכולם!
לא סוד (מי שעוקב) שמימי תערוכת מינכן בשנה שעברה, אני לא הפסקתי להזכיר ולפרגן לרמקול שהיה הכי אהוב עלי מכול התערוכה הענקית. אני לא מגדיר את עצמי כאודיאופיל גדול, או מבין גדול במוזיקה , ממש לא, אבל כמו לכול אחד מאיתנו חשובה לי חווית סאונד, שזו חוויה סובייקטיבי לחלוטין בסופו של דבר. ולכן עבורי רמקול הזה היה הכי הכי.
ואיזה רמקול זה? אכן,1 Audionec Evo הסדרה החדשה של החברה (שלא ידעתי על קיומה בכלל) שהוצגה יחד עם למפיזאטור בתור הדאק, טיפול בחשמל של Jadis, והגברות ומקור של אודיאונק עצמו (מקווה שאני זוכר נכון את ההרכב).
בתערוכה בחדר הזה כול מי שהיה נכנס - פשוט היה נשאר ונשאר לזמן הרבה מעבר לזה שבד״כ מגדישים לחדר בתערוכה.
שאלתי את נציג (ואולי הבעלים) של החברה האם רמקול זה ינגן כזה יפה גם עם הציוד עממי ויותר פשוט ? - כמענה קיבלתי תשובה חיובית. היה די קשה להאמין אחרי ששמים בחדר כזה ציוד, שרמקולים ינגן באותה מידע או לפחות קרוב, כלומר הלכתי עם טיפה סקפטיות בלב (יאני מי יגיד ת׳אמת?)
חזרנו, כתבנו כתבות וחוויות מתערוכה ותוך כדאי התברר שיהיה יבוא רמקול לארץ! שמחתי מאוד, גם שמחתי שיבואן האמיץ- עופר ממאסטרו אודיו, שאני מכיר אותו כבר די הרבה שנים שעברו על עשור לדעתי.
היתי בטוח שאשמע סוף סוף חוויה זו בתערוכת די טאון , אך לא זכיתי (לא זכינו) כי חברה עשתה שינויים בדרך, עיקוב פה , עיקוב שם, בקיצור רק לפני מספר שבועות הרמקול נחת בארצינו.
קפצתי לעופר כמעט ובאותו יום וזכיתי לפתיחה החגיגית של סרקופגים שבהם הרמקולים הגיעו עימדנו אותם, אך לא זכיתי לשמוע באותו היום.
ועכשיו, אחרי ביקור של שניצל וחברים, אמרתי שאין לי יותר סבלנות - הקיצר קפצתי היום ל״בונגאלו״ של עופר תמיד אהבתי להיכנס לחדר הזה הרבה דברים כרגיל, אך לי זה לא הפריע אף פעם ואפילו הוסיף.
ביליתי כשעתיים אחד לאחד , שמענו סיגנונות שונים ע״פ סט ליסט של עופר מהמחשב, וגם כמה דיסקים.
התחלנו באזנה של קונפיגורציה evo 1, בדיוק כמו במינכן, רק ללא מכשירי ״על״, אלה לברדין בתור הגברה, פלייבאק כדאק/מקור ומחשב בתור מקור נוסף.
תשמעו - הנציג בתערוכה לא עיוות את התשובתיו (במילים הפשוטות - לא שיקר) - נשמע - אותה חוויה, או כזה קרוב שדי קשה לשים לב ובטח ע״פ הזיכרון והתלהבות שהייתה לי בתערוכה.
אחרי זמן מה עברנו לקונפיגורציית שחלמתי לשמוע - evo 2 עם סאב אקטיבי.
וואו - שומעים הבדל ברור וחד - הכול קיבל עסיסיות נוספת, גוף, עוד טבע לסאונד שגם ככה נשמע טבעי ואנלוגי בעיניי, אך עכשיו עוד יותר.
אחד מהיתרונות של רמקול אקטיבי זה יכולת לשלוט בכמות/עוצמת הבס.
היה לי בתחילת דרכי באודיו בארץ במשך מספר שנים טובות רמקול עם סאב מובנה אקטיבי (בוסטון אקוסטיקס) לפעמים זה היה די לא נוח לבצע התאמות, אך בסוף מגיעים לאיזה איזון ונשארים עם זה (אני לפחות).
למי שמאוניין קיימת גרסה עם מערכת כיול יעודית.
יש עוד (ע״פ דבריו של עופר) המון אפשרויות כיוונון ברמקול, שטרם נלמדו על ידיו.
רמקול לא שגרתי לגמריי, אבל חוויתי וכפי. כמו שציין חבר באחד מהשרשורים לאחרונה על הרמקול הזה - רמקול שראוי להיותרמקול אחרון
שמענו די הרבה דברים, וכול פעם אני ״תפסתי״ את עצמי על שאלה - מאיפה הסאונד באה?!
הייתה לי הרגשה שהסאונד לידי, מסביבי ולא באה כלל מהרמקול - זה מה שהרגשתי.
בסוף שמענו שיר שלגמרי לא ב״תחום״ האזנה של עופר עד בכלל - שיר של מטאליקה מאלבום השחור - Nothing Else Matter - חברים - זה מרתק!
בקיצור קיבלתי תוסף אנרגיה חוויתית לתקופה ארוכה קדימה.
כתבו כאן חבריי שאולי שווה להתאים הגברה, שלפעמים צורם - לא יודע - בכול רמקול אפשר למצוא דבר לכול כיוון, זה גם די תלוי בהקלטה ובעוד הרבה דברים. בטוח שאפשר לשפר, אבל גם ללא שום שיפור ובקושי אחרי ברייק אין, הרמקול נשמע (לטעמי האישי) חלום ולא מאכזב כפי שקורה לפעמים אחרי התלהבות הראשונה.
נכון, נראה ״מוזר״, ״אנדוסטריאלי״, ״לא שגרתי״ - אבל הסאונד עושה את הכול.
רמקול שיודע להתמודד,לדעתי, עם כול הסגנונות המוזיקה ללא בעיה וללא שום מאמץ , רמקול שפשוט מנגן מוזיקה.
ואני כאחד ש״מת״ על פוקאל ובעלים של פוקאל, ועבורי ״רק פוקאל״ - לא יכול להתנתק מהדבר הזה.
בקיצור חברים - שווה ביקור, שווה לשמוע.
תודה לעופר על האירוח חם כרגיל, הסברים, הכירות בדברים חדשים וכמובן על החוויה הגדולה!
ההמשך יבוא - אגיע בקרוב לביקור נוסף יותר מוכן, עם כמה דיסקים שקרובים ללבי ביד וחוויה תמשך
ערב נעים לכולם!
תמונות מצורפות
-
48CFC620-DE39-4478-9E63-C184F638E773.jpegKB 64 · צפיות: 225
-
3D07791C-6ECD-45AD-920A-5449EE932839.jpegKB 57.2 · צפיות: 228
-
4E39B582-D6C8-4D90-AF9D-35ABE371CB66.jpegKB 44.4 · צפיות: 219
-
CD0EAFFF-3D67-4E5F-9B01-0623BADFB44D.jpegKB 66.3 · צפיות: 225
-
D29E9226-EEFB-49C5-874D-41E64AECF2DE.jpegKB 79.6 · צפיות: 225
נערך לאחרונה ב: