חברת הוט החלה בהשקה רכה של ממיר Magic HD HOT


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,509
מעורבות
754
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: חברת הוט החלה בהשקה רכה של ממיר Magic HD HOT
 

ר

רני777

אורח
בעיות ידועות

לאחר המתנה של שנים הזמנתי אחד מהוט כדי לאחד סופסוף את הממירים.
הוט מזהירים בזמן המכירה משלוש בעיות ידועות:
1. ממיר לפעמים קופא וצריך לנתק מהחשמל
2. זמן מעבר עלול להיות ארוך
3. לעיתים לא ניתן לראות EPG שבעה ימים קדימה.

מישהו ניסה כבר ויודע לספר על חומרת הבעיות ? אני חושש שאצטער על החלטתי לשמש שפן נסיונות של הוט..
 
א

אורח

אורח
אכן יש בעיות...
מהבוקר בינתיים הוא קפא לי פעם אחת
ה-EPG לפעמים פשוט לא עובד ורשום מידע אינו זמין
והדבר הכי מבאס זה שהממשק פועל איטי בטירוף
אבל הם אמרו ואני מקווה שלא חירטטו שעוד שבועיים בערך אמור לצאת עדכון גרסא שיטפל בכל זה
 
מ

מוסקו

אורח
מלא בעות

הקלטה לא זמינה כאילו אין אפשרות להקליט התמיכה המליצו על דבר מוזר
לנתק מחשמל להוציא הדיסק הקשיח להדליק וכשדלוק להחזיר הקשיח
זה עזר וכל פונקציות ההקלטה חזרו אבל אח"כ נעלנו והתרגיל לא עזר פעמים נוספות
מעבר לזה קופא/נכבה לפעמים
עדכנתי תוכנה יזום ולא עזר
בקיצור נראה ממש מכה בנתיים
כשעבד ורציתי לקפוץ ליום מסויים בכלל בלתי אפשרי הייתי צריך לעשות סקרול מהיום עד היום שרציתי להתקין
דרך אגב כמה גובים לכם עליו
נראה לי צריך לתת אותו חינם רק על הדיליי שלו
 

א

אורח

אורח
בעיות שנתקלתי בהם:
1. הממיר נתקע - יש צורך להוציא מהחשמל
2. הודעה ממש מרגיזה בתוכנייות עם ״start over״ לאחר לחיצה על ״pause" - לא מפסיקה ומפריעה לצפייה בסרט
מקווה שיתקנו במהרה.  
 
א

אורח

אורח
הממיר ממש לא מוכן לשיווק קיבלתי אותו אתמול והוא ממש מאכזב עד עכשיו..
איטי בטירוף, לא מגיב בכלל לפעמים, בעיות ב-EPG כפי שכבר הוזכר ובנוסף באג נוסף ומעצבן
הסאונד בערוצים שתומכים ב-5.1 לא עובד כראוי (בממיר מוגדר Dolby Digital) ובכל זאת הרסיבר מזהה רק PCM.
ניתן להתגבר על העניין אם לוחצים על הכפתור הצהוב (אפשרויות) בתוך אותו עקוץ ותחת מידע נוסף גוללים לפס-קול ואז ניתן לבחור באפשרות האחרונה en dd רק שאליה וקוץ בה כל יציאה מהערוץ מחזירה למצב המקורי וכל פעם שאתה נכנס לערוץ אתה צריך להגדיר ידנית (בממיר ה-HD הישן לא היו בעיות כאלו).
העלתי את זה בפני נציג טכני של הוט שכמובן לא הבין בכלל על מה אני מדבר אבל אמר שיעביר את זה הלאה לגורמים הרלוונטיים נקווה שיעשו עם זה משהו.
 

GalK

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
1
נקודות
1
יש לי את הממיר מאתמול ואכן אין ספק שהמוצר עדיין אינו בשל המון תקיעות, איטיות בלתי נסבלת,
בעיות ב-EPG וגם באג נוסף מעצבן בתחום הסראונד. בערוצים המשדרים AC3 הרסיבר מקבל אות PCM בלבד למרות
שבהגדרות הממיר הגדרתי Dolby Digital.
ניתן להתגבר על הבעיה ע"י לחיצה על הכפתור הצהוב (אפשרויות) בערוץ המשדר ושם תחת מידע נוסף->
פס-קול-> ניתן להגדיר EN DD. אולם אליה וקוץ בה, כאשר יוצאים מהערוץ וחוזרים אליו צריך להגדיר זאת כל פעם מחדש.
בממיר HD הישן לא היו לי בעיות כאלו וכאשר עברתי לערוץ שמשדר AC3 אוטומטית הרסיבר היה קולט את זה.
העלתי את הבעיה בפני נציג טכני של הוט שכמובן לא ממש הבין על מה מדובר אולם נראה כי הבעיה היא תוכנתית
נקווה שתיפתר בקרוב.
 

א

אורח

אורח
*** של ממיר לפחות בנתיים
 

Oddedi

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
נסיוני בממיר החדש הוט HD מוצר לא גמור עם הרבה מאד בעיות - בהחלט לא למוצר זה חיכיתי!!

הממיר החדש HOT HD הותקן בביתי לפני מספר ימים. מנסיוני ואני איש טכני אפשר לקבוע כי חברת הוט מיהרה להשיק מוצר לא גמור בלשון המעטה מלא תקלות טכניות המונעות הנאה בשימוש או בכלל שימוש. חוברת ההדרכה עשויה ברשלנות ואינה עוזרת למשתמש שאינו מומחה כי אינה עונה על הרבה פעולות.
שרות הלקוחות והשרות הטכני - אינם מכירים את המוצר ואת בעיותיו ועוברים שם מנציג לנציג אם בכלל מגיעים אליהם - לעיתים מגיעים תוך דקה ולעיתים מחכים גם 20 דקות ללא מענה כמו היום. בזבוז זמן רב וגם זאת מבלי לקבל מענה מוסמך. כך שעדין אינני יודע אם המוצר שלי פגום או כל המוצרים פגומים באותה מידה. נאמר לי ע"י נציג (מוסמך? שחזר אלי אחרי שהתלוננתי ברמות גבוהות) שאכן יש תקלות רבות והוא אינו יודע מתי תצא גרסת תוכנת תיקון. אף אחד לא היה מעונין לשמוע איזה בעיות יש לי.......
הממיר המגיב בצורה
איטית עד לעצבן - נתקע לעיתים תכופות ואין אפשרות לצאת ממצב זה אלא ע"י ניתוק מהרשת או כיבוי. נורת החווי הקדמית גם בחדר חשוך קשה לראותה במיוחד שלעיתים הממיר מפסיק להגיב כלל ואי אפשר לראות את נורת החיווי. להערכתי יש בעיות עם החווי של הנורה.
התפריטים החדשים
בעיתיים ובגדול הנם די טורדניים כי פעולה שניתן היה בעבר לבצע בשתי לחיצות כעת צריך 5 לחיצות או יותר.
התפריטים אינם תמיד אינטואיטיבים והעובדה שהחוברת לא נותנת הסברים מחייב להפעיל ניחושים.
אין אפשרות להכנס בהקלטה לנקודה רצויה באמצע ההקלטה אלא צריך לרוץ מהר (X30) פעולה שיכולה להמשך מספר דקות!! בעבר הכניסה היתה לכל נקודה רצויה.
ועוד בעיות כמלא הסל....
....(לי יש כבר 3 עמודים עם הערות....אבל כאמור אין למי להעביר אותם!!)
לסיכום - מוצר חשוב שחיכיתי לו זמן רב - שבעתיד יתכן ועבוד בסדר ( מעניין כמה זמן יקח להוט לתקן זאת אם הם לא מקשיבים ללקוחות המדווחים..). את הידע שלהם ואת כישוריהם אנו רואים במוצר הלא מוצלח שהוציאו מתחת ידם). בינתיים יש להוט הרבה מה לעשות, השאלה אם יש להם מי שיעשה?
למרות זאת אמליץ לכל המוכנים לעבור את שלבי הלימוד והאי נוחות בלשון המעטה על גבם, להזמין את הממיר (לגבי מחיר השימוש לדעתי יש לעמוד על כך שעד שלא יעבוד תקין - לא לשלם!!), אך אל תוותרו על הממיר מג'יק הקודם העובד כהלכה (גם לו היו בזמנו חבלי לידה קשים מאד שלקחו זמן רב).
המוצר פותח בחברה רצינית תומפסון(לשעבר) הצרפתית. לא מאמין שהם הוציאו מוצר כל כך גרוע. כנראה התוכנה נכתבה בארץ.......
שאלה להנהלת הוט: מדוע לאחר תקופת המתנה כל כך ארוכה וכשהשוק מחכה לממיר מקליט מחברת הוט (לYES יש ממיר HD כבר זמן רב!) - משיקה החברה מוצר כל כך בשלבי פתוח מוקדמים? ומדוע אין תמיכה טכנית הולמת. מדוע החברה לא עשתה (לי לא ידוע על כך) פילוט מקצועי מתאים לפני השחרור לשוק החופשי (מעבר להתקנות אצל עובדי החברה)?
<< אני מוכן לעזור להוט ולהעביר להם מנסיוני ... אולם אין עם מי לדבר - ברור שצריך היה להיות ערוץ קשר להנדסה ולא לעבור בשלב זה (שהנו בהחלט שלב ניסוי) דרך המוקדים הרגילים.
אכזבה גמורה. כשלון בהשקת המוצר. רק נזק יגרם להוט....אני מתפלא על מנכ"ל הוט שהנו בעל ניסיון רב מחברת בזק על שנתן רשות לבצע את ההשקה במצב מוצר כזה.
עודדי
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אני נותן להם עוד שבועיים.
אם זה ימשיך בתקלות, אבקש החלפה ל HD הרגיל וזיכוי.
 

א

אורח

אורח
החלטה חפוזה שנועדה לתת מענה לחומרה שלyes

אין לי כלל ספק כי מי שהחליט על השקת המכשיר כבר חותם בלשכה! פשוט שערוריה להוציא מכשיר בעל כל כך הרבה
ליקויים. כל הזמן צריך לקום מהמיטה ולנתק מהחשמל! וכמעט שכל פעם שמפעילים הקלטה (בהנחה שהממיר באמת
הקליט ולא נכבה מעצמו לפני שהיא החלה) המכשיר נכבה לאחר פחות מדקה. אז למה למען השם יש לי צורך בממיר שלא
עושה את התפקיד שעל שמו הוא נקרא???!!! בטח יש עזיבה מטורפת ל yes וגם אני בדרך...
 
א

אורח

אורח
ממיר נוראי

יש לנו 3 כאלה, ביקשנו ממיר HD וזה מה שסיפקו לנו, אחרי המון תלונות להוט והבטחות שתצא גרסא חדשה תוך חודש (החל מלפני שבועיים)....אני בספק גדול אם זה יקרה
בנתיים קיבלנו פיצוי בגובה כל חבילת ערוצי הHD לשנה וחצי חינם
אם זה יימשך כבר עדיף ממיר רגיל ולא HD על האיטיות הנוראית הזאת והחוסר יכולת לדעת מה משודר בכל ערוץ
פשוט מוצר נוראי, מצטער שבכלל עזבתי את יס בשבילם
 
א

אורח

אורח
ממיר גרוע

וגם זה בלשון המעטה אין ספור תקלות שצויינו פה כבר כישלון ענקי של הוט מצטער על הרגע שעזבתי את יאס
 

א

אורח

אורח
Magic HD HOT

קיבלתי את הממיר לפני כשבוע. גם לי הוסבר כי יש 3 תקלות ידועות, כפי שפירטו הכותבים בתגובויהם לעיל.
לאחר התקנה גיליתי שאבד לי ערוץ שמע DD בערוצים בהם הוא משודר(לא היה בין התקלות הידועות שפורטו בפני בעת הרכישה). פניתי למרכז השרות והם שלחו טכנאי. הטכנאי הגיע ללא כל כלי עבודה ועידכן אותי שהבעיה ידועה ואמורה להיפתר תוך חודש, אלא שלדבריו HOT מבטיחה זאת כבר שלושה חודשים) והוא לא מבין למה לא מעדכנים על את הלקוחות .
תקלה נוספת שגיליתי היא שערוץ בקרה בין הטלוויזיה והמגבר המועבר בממשק HDMI השתבש לגמרי. כל המערך שעבד ללא תקלות בממיר HD רגיל השתבש ולא מאפשר הפעלה של הטלוויזיה והמגבר בלחיצת כפתור אחת, ערוץ הבקרה של הקול יש להגדיר מחדש בכל הפעלה ועוד.
אחרי עבודה של 5 ימים, הממיר נכבה והיה צורך לבצע התקנת תוכנה מחדש בעזרת מוקד שרות.
אני אבחן את הממיר עוד מספר ימים ואחליט אם כדאי להמתין לגירסה המובטחת שאמורה לפתור את כל הבעיות או להזדכות עליו. אם לפחות היו מודיעים בעת הרכישה שמדובר בשלב BETA של הגירסה הייתי שוקל אם להסתכן. בכל מקרה עבור השירות שאני עושה ל- HOT הם היו צריכים לשלם לי ולא להיפך.
 
א

אורח

אורח
לא לירכוש את הממיר החדש , חבל על העצבים.
הממיר החדש פשוט גואל נפש
 
א

אורח

אורח
חבלי לידה

עברתי להוט לפני יומיים , אין ספק ש YES יותר אכותיים מהם בכל נושא הטכנולוגיה אבל כשהממרים של יס הגיעו לפני שנתיים גם להם היו בעיות דומות והגירסאות התעדכנו אחת לשבועיים עד שהממיר התייצב
הממיר החדש הזה באמת די "בוסרי" ויש לעבוד עליו הרבה עד שיעבוד כמו שצריך
גם אני ניסיתי לחבר אותו לרסיבר שלי "הרמן קרדון AVR260 " ב HDMI והממיר מתקצר מיד והייתי צריך לחבר בכניסה נפרדת לטלוויזה וסאונד בנפרד לרסיבר , אבל בכל זאת אחכה חודש חודשיים עד שינסו לשדרג את הגירסה שלו
פשוט לא יכולתי לעמוד בפיתוי של המחיר , חסכתי 300 שקלים בחודש כשעברתי להוט אינטרנט טלפון טלוויזיה וספק
הם הדרך הנכונה
 

nat5050

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו יודע אם הם הולכים לתקן את הבעיה של הDolby Digital?
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
איזה בעיה זאת ?
 
א

אורח

אורח
התקלות בממיר הזה הן ללא סוף פשוט לא לגעת

לאחר המתנה של שנים הזמנתי אחד מהוט כדי לאחד סופסוף את הממירים.
הוט מזהירים בזמן המכירה משלוש בעיות ידועות:
1. ממיר לפעמים קופא וצריך לנתק מהחשמל
2. זמן מעבר עלול להיות ארוך
3. לעיתים לא ניתן לראות EPG שבעה ימים קדימה.

מישהו ניסה כבר ויודע לספר על חומרת הבעיות ? אני חושש שאצטער על החלטתי לשמש שפן נסיונות של הוט..

כל הבעיות שהם מציינים כלום לעומת המציאות הוט מספקים רק ממירים מחודשים שלא עוברים ביקורת איכות ראויה אני אישית הוחלף לי ממיר 3 פעמים בשבוע אחד כולם עם תקלות שלא ניתן להשתמש בהם עושים ריסטרט והתקנה מחדש כל יום כל היום לפחות פעמיים בשעה למשך חמש עשר דקות ממש לא מומלץ. עדיף ממיר אנלוגי ללא תקלות המג'יק היחיד בממיר הזה זה שהוא מצליח בכלל להידלק
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור