ה-GLC החדש מתבסס על פלטפורמת ה-C קלאס החדשה ונראה כגרסה מוגבהת למרכב הסטיישן של מכונית המנהלים עם עיצוב חד ואווירודינמי לעומת החזות הרבועה של הדגם הקודם שמקנה לו את מקדם הגרר הנמוך ביותר בסגמנט 0.31. תא המטען, נקודת החולשה של הדגם הקודם גדל ב-130 ליטר ל-580 ליטרים, הנפח הגדול בקטגוריה. למרות זאת המשקל העצמי ירד ב-80 ק"ג תודות לשימוש בחלקי אלומיניום ופלדה בחוזק מתיכה גבוהה.
ואוו...איזה יכולות שטח יש לו?
החלפה על היונדאי שלי?
תומר