לא יודע מי עוקב אחרי השטויות שלי ... אבל להזכירכם התלבטתי איך "לרסן" את המערכת הירושלמית שלי שהכילה פרואק d2, קיימברידג' 740 להגברה ודיווידי פיוניר/דאק מג'יק כמקור.
בסופו של דבר ... במקום למצוא "פטנט" איך לרסן את הפרואק, רמקול נפלא לדעתי אך שלא התאים לצרכים שלנו (ק"ב ומוסיקת ג'אז ווקאלי שקטה), במקום לחפש פתרונות של הגברה/מקור/כבלים - פשוט שינמכתי ... ועברתי לרמקולים צ'אריו דלפינוס. רמקולים שבעבר חמדתי בכל מקרה. אין להם את העוצמה והדיוק של הפרואק. אבל לצרכים שלנו הם יותר ממושלמים. עכשיו צריך לבדוק עם שני המגברים שיש לנו פה : רוקסן קנדי 2 מול קיימברידג' 740. יכול להיות שדווקא הקיימברידג' יהיה גורם מאזן לחמימות של הצ'אריו בזמן שהרוקסן רק יקח אותו יותר רחוק באותו כיוון.
בכל מקרה התלבטות אחת פחות. יהיה לי קשה להפרד מהפרואק (הלוואי שהיתה לי מערכת שלישית לשים אותם בה
). אבל כנראה ייצאו לטרייד או ללוחות
בסופו של דבר ... במקום למצוא "פטנט" איך לרסן את הפרואק, רמקול נפלא לדעתי אך שלא התאים לצרכים שלנו (ק"ב ומוסיקת ג'אז ווקאלי שקטה), במקום לחפש פתרונות של הגברה/מקור/כבלים - פשוט שינמכתי ... ועברתי לרמקולים צ'אריו דלפינוס. רמקולים שבעבר חמדתי בכל מקרה. אין להם את העוצמה והדיוק של הפרואק. אבל לצרכים שלנו הם יותר ממושלמים. עכשיו צריך לבדוק עם שני המגברים שיש לנו פה : רוקסן קנדי 2 מול קיימברידג' 740. יכול להיות שדווקא הקיימברידג' יהיה גורם מאזן לחמימות של הצ'אריו בזמן שהרוקסן רק יקח אותו יותר רחוק באותו כיוון.
בכל מקרה התלבטות אחת פחות. יהיה לי קשה להפרד מהפרואק (הלוואי שהיתה לי מערכת שלישית לשים אותם בה