הפרק השני האדיר בביצוע של קלמפרר אהוב עלי במיוחד.
עם זאת, אני לא מתלהב משאר הביצוע, "גדול" ככל שיהייה, וזה כולל גם את הסולנים, אליזבת שווארצקופף ודיטריך פישר-דיסקאו, שבמקומות אחרים אני אוהב ומעריך אותם מאוד.
ההעדפה העיקרית שלי היא הביצוע של
קאראיאן מ-1964 בדויטשה גראמופון, עם הסולנים גונדולה יאנוביץ ואברהארד וכטר, שהם נפלאים ממש. קאראיאן הקליט את היצירה גם עוד כמה פעמים, כולל ב-DVD.
הפרק השני בביצוע הזה הוא משהו מיוחד לא רק בגלל הביצוע עצמו, אלא בגלל ההדגשה הגדולה של תפקיד הטימפאני (תופי-הדוד) בהקלטה, עד כדי כך שהפרק הופך כמעט לקונצ'רטו לטימפאני, מקהלה ותזמורת.
גונדולה יאנוביץ מצטיינת אפילו יותר בהקלטה שלה עם ברנארד הייטינק, אבל שאר הביצוע פחות מזהיר.
ועוד יש לציין לטובה את הקלטתו
השנייה של ג'והן אליוט גארדינר (2007) בכלי תקופה.
עמיר