שנים רבות נהניתי מאחד מראשוני הפטיפונים של NOTTINGHAM ANALOGUE יבוא אישי של חבר עוד מהימים שאייל פור עוד לא היה היבואן שלהם. אני חושד שאייל ראה ושמע את המכשיר אצלי לפני שהסתער על היבוא שלו. זה היה הטופ של החברה -MENTOR REFERANCE עם הזרוע פורצת הדרך עשויה מגרפיט על גבי ציר אחד. שנים של החלפות והתקדמות במערכת השאירו כמעט תמיד את הצד האנלוגי עדיף כמקור סאונד על פני הצד הדיגיטאלי. בנושא מוסיקה כמובן שהכף נוטה פעם לכאן ופעם לשם.
כשהגיע זמנו של המקור האנלוגי להתחדש התחלתי בהזמנת זרוע של GRAHAM . שנים שאייל הפציר בי לעשות זאת אבל זיו סגר עבורי את העסקה. בעקבות ביקור אצל השייך הגדול שלנו הנמר הנוראי והאזנה לסט שלו ירדה לי ההבנה שעדיף לי להקים את הזרוע על גבי פטיפון חדש וכך כפיתי על הקוסם מנס ציונה להזמין עבורי גם פטיפון DAIS חדש וכבל זרוע הולם.
כמה שעות נדרשו לפרוק הישן והרכבת החדש (כלול במחיר) וכמה דקות נדרשו כדי להבחין בצלילות ,בעומק בפרטים ובשקיפות של הסט החדש. כמה שעות וימים נדרשו כדי להביא את כבל הזרוע החדש לתת את מלוא הספקטרום הטונאלי כולל הבאס הנמוך והפריחה (BLOOM) סביב הצליל. מערכת הסנסואי שלי עולה ופורחת.
לצערי ולשמחתי לא ניתן לי לנוח על זרי הדפנה והפעם זיו כפה עלי להוסיף את המוצר פרי תכנונו T RING+ T CLAMP שהם משקולת למרכז התקליט וטבעת חיצונית כבדה להידוק התקליט לצלחת. לא האמנתי עד כמה ניתן עוד להשקיט את הרעש סביב הסיגנל הטהור ולקבל את המוסיקה על רקע של שקט מושלם. האפקט דומה להגברת ווליום ולהסרת מסך מעל פני המוסיקה. להערכתי את שני הפריטים האלה כדאי לכל בעל פטיפון שיכול לשאת את משקלם להוסיף ולהפיק עוד מהסט שלהם.
לשמחתי גם הפטיפון היוצא קיבל בית טוב והוא מטופל בידים מקצועיות שיוציאו ממנו את המיטב.
מזמן למדתי שלבחור דילר טוב חשוב כמו לבחור ציוד טוב. כלומר הדילר אמור להיות האיש שיעזור לך לתפור את הציוד המתאים לטעם שלך ולאישיות שלך. שנים של כאוס בתחום הובילו אותי אל יאיר תמם שלצערי פרש מהיבוא אבל התקדם לרמקולי המופת שלו. את ההובלה נטלו אצלי שניים. גבי עמרם וזיו פרלמן. השלושה שהזכרתי הם גם חברים אישיים. אבל זיו היה חבר הרבה לפני שהפך לדילר ועל הדרך שבה עשה זאת אני אסיר תודה. את החן וההומור שלו אין צורך להציג, אבל אני נתקלתי גם במקצועיות חסרת פשרות שהשאירה אותי פעור פה.
ועל הדרך תודה לנמר המסוכן שליווה ועודד והשפיע אבל עשה זאת כשרק האינטרס שלי למול עינייו.
כשהגיע זמנו של המקור האנלוגי להתחדש התחלתי בהזמנת זרוע של GRAHAM . שנים שאייל הפציר בי לעשות זאת אבל זיו סגר עבורי את העסקה. בעקבות ביקור אצל השייך הגדול שלנו הנמר הנוראי והאזנה לסט שלו ירדה לי ההבנה שעדיף לי להקים את הזרוע על גבי פטיפון חדש וכך כפיתי על הקוסם מנס ציונה להזמין עבורי גם פטיפון DAIS חדש וכבל זרוע הולם.
כמה שעות נדרשו לפרוק הישן והרכבת החדש (כלול במחיר) וכמה דקות נדרשו כדי להבחין בצלילות ,בעומק בפרטים ובשקיפות של הסט החדש. כמה שעות וימים נדרשו כדי להביא את כבל הזרוע החדש לתת את מלוא הספקטרום הטונאלי כולל הבאס הנמוך והפריחה (BLOOM) סביב הצליל. מערכת הסנסואי שלי עולה ופורחת.
לצערי ולשמחתי לא ניתן לי לנוח על זרי הדפנה והפעם זיו כפה עלי להוסיף את המוצר פרי תכנונו T RING+ T CLAMP שהם משקולת למרכז התקליט וטבעת חיצונית כבדה להידוק התקליט לצלחת. לא האמנתי עד כמה ניתן עוד להשקיט את הרעש סביב הסיגנל הטהור ולקבל את המוסיקה על רקע של שקט מושלם. האפקט דומה להגברת ווליום ולהסרת מסך מעל פני המוסיקה. להערכתי את שני הפריטים האלה כדאי לכל בעל פטיפון שיכול לשאת את משקלם להוסיף ולהפיק עוד מהסט שלהם.
לשמחתי גם הפטיפון היוצא קיבל בית טוב והוא מטופל בידים מקצועיות שיוציאו ממנו את המיטב.
מזמן למדתי שלבחור דילר טוב חשוב כמו לבחור ציוד טוב. כלומר הדילר אמור להיות האיש שיעזור לך לתפור את הציוד המתאים לטעם שלך ולאישיות שלך. שנים של כאוס בתחום הובילו אותי אל יאיר תמם שלצערי פרש מהיבוא אבל התקדם לרמקולי המופת שלו. את ההובלה נטלו אצלי שניים. גבי עמרם וזיו פרלמן. השלושה שהזכרתי הם גם חברים אישיים. אבל זיו היה חבר הרבה לפני שהפך לדילר ועל הדרך שבה עשה זאת אני אסיר תודה. את החן וההומור שלו אין צורך להציג, אבל אני נתקלתי גם במקצועיות חסרת פשרות שהשאירה אותי פעור פה.
ועל הדרך תודה לנמר המסוכן שליווה ועודד והשפיע אבל עשה זאת כשרק האינטרס שלי למול עינייו.
נערך לאחרונה ב: