א. ברשותך אתחיל מהסוף.
לגבי מגברים.
כפי שכבר ציינתי, זה לא שאי אפשר לשמוע הבדלים, ההבדלים ברורים, אבל הם בהחלט לא משקפים את ההבדלים בכסף.
ההבדלים שאני שמעתי, לרבות היתרונות הטכנולוגים של CH , הפכו את זה למוצר מנצח, אבל אני לא חושב שהוא "שווה" פי 2 או פי 5 ממוצרים אחרים ששמעתי . הוא "שווה" עבורי ויתכן ועבור אחרים, הוא לא "שווה" את ההבדל במחיר.
זה לא תחביב כלכלי וקשה לאמוד את הדברים עם דפי אקסל.
אגב, זה לא רק נכון לגבי הגברות, ברגע שאתה מעמיד מוצר מול מוצר (למעט רמקולים) אתה מתקשה להצדיק הבדלים וקפיצות אדירות במחיר, ביחס להבדלים שאתה שומע בפועל.
לגביי עניין הבאס.
אני חושב שאתה עושה קצת סלט בין קולנוע ביתי לסטריאו ומערבב בין פס קול שמוקלט עם תדר ל LFE, קרי 0.1 , לבין שימוש בסאבוופר ורמקולים קדמיים והפיכתם למקשה אחת בעת הקשבה לסטריאו.
אין מצב שנדרש להנמיך, או להגביר, או להוסיף או לרסן את הבאס. הכל אמור לעבוד כיחידה הומוגנית ושלמה.
נשים שנייה את המערכת שלי בצד, היות
והחיתוך שלי הוא מאוד מורכב, זה לא 50, או 60 הרץ , או מספרים אחרים כפי שציינת. זה כבר מספר שנים לא המצב.
החיתוך שלי הוא שונה בכל רמקול ורמקול, פילטר שונה בכל רמקול ורמקול (LR,BWTH וכיוצב) וסלופים שונים בכל רמקול ורמקול.
אני גם עובד עם טכניקה שנקראת Bass Spaciousness, המאפשרת לי להשתמש ב 4 הוופרים של הזלאטון (11") כאלמנטים נפרדים של באס .
כל האמור נובע ממיקסום הסאונד, ביחס לאקוסטיקה של החדר.
לא נכנס לזה כי זה מורכב וסוטה מהדיון.
המצב נכון להיום הוא, שאוזן אנושית, לרבות אוזן ביונית (או נמר לצורך העניין...שנאלץ כל הזמן לקום מהספה לבדוק אם הסאב עובד...)
לא יכולה להבחין אם סאב עובד אצלי ...וזה תודות לטרינוב, שימוש בתוכנות חיצוניות, איכות הסאב וכמובן הרבה שעות של דקדוק המצב.
אתה מתייחס לסאבוופר כבעיה, לאור ההתנסות שהייתה לך במערכות שלא באמת הצליחו להשתמש בסאבוופר ככלי אקוסטי, שזה בעצם תפקידו.
כל רמקול, גדול כקטן, תמיד תמיד תמיד, ישמע טוב יותר בתוספת סאבוופר.
לא רלוונטי ליכולות הרמקול, אלא קשור לבעיות אקוסטיות שמייצר החלל.
החלל לא ממש אכפת לו אם יש לך זלאטון או אלכס V או רמקול של לוגי'יטק.
בעיה אקוסטית בחלל תשפיע על כל האמורים לעיל.
סאבוופר נכון, במיקום נכון, עם טיפול טכנולוגי נכון, מטרתו היא לפתור את הבעיות שאותו חלל יוצר.
העובדה שלא נתקלת ביתרון של המוצר הזה, קשורה רק לעובדה כי לא נכחת בחדרים שמי שתכנן אותם, או הבעלים שלהם, ידע איך לפתור את הבעיה הזאת.
אתה תמיד מוזמן לשמוע
רן
הרבה נושאים....נושא הסנטר אמנם נטחן דק, אבל זה ממש לא הגיע לקטגוריה של שעמום. לדעתי.
ב. כן, קשה לי לאבחן הבדלים בהגברות.
אם קשה לי במגבר של 10k שמתחרה
ב20 או 30,אז קשה שבעתיים לאבחן
, בתקציבים שאתה בוחן. לכן אומר, שאפו.
סלח לי שאני "מודד" את המגברים לפי מחיר.
בהחלט מסכים שיש פערים אדירים, או יותר
נכון להגיד, אין כמעט פערים(או יכולת אמיתית לאבחן לעיתים), הבדלים בין מגבר סופר יקר - לאחד שעולה חמישית ממנו.
הנושא מורכב בהחלט.
הרשה לי להקשות טיפה.
מקריאה בהיסטוריה של הפוסטים שלך,
אתה שומע מוזיקה שמוקלטת בסטריאו
עם סאב וחיתוך הקדמיים ב 80,או 60.
מניסיוני - מוסיקה צריכה להשמע מצוין
גם בווליום נמוך, גם בבינוני וגם בגבוה.
מה כוונתי - סאב, הוא עוד רמקול ועוד צרה
שאתה מכניס לסטאפ ולחלל. לא מספיק
קשה להתמודד עם באס מהזוג הקיים,
אתה בעצם "מוסיף בעיה " נוספת למשוואה.
אוקיי, יתכן והטרינוב שלך הגיע לרמת רפרנס
זה הייתי סקרן לשמוע. מדוע?
כי בכל המערכות ששמעתיי בחיי, שילוב
סאב במוזיקה היה מורכב. (בעיקר בגלל שאין ערוץ כזה מוקלט, אתה יצרת ערוץ וירטואלי).
בווליום נמוך אתה לא מרגיש מספיק באס
בחדר.. ואז נאלץ להגביר(באס בסאב)
ישנה הקלטה אחרת עם באס אימתני,
אז יש פה בעיה הפוכה, נדרש לרסן באס.
בזוג רמקולים כ"כ בריאים כשלך, מדוע
אנחנו צריכים את הכאב ראש הזה?
פשוט חייב להבין.
מאוד מסקרן אותי איך ניתן להתמודד עם
סיטואציות מורכבות של הפרשי הקלטה.
הוזכר בעיקר באס, כי זה החלק הקשה
ביותר להתמודדות של מערכת הכיול. ושלא
לדבר על החדר עצמו. וזה רק הבסיס של
הבעיות. ישנן עוד המון...
בכל אופן, בהקלטה רב ערוצית בטח לבטח
בסרטים, ישנו ערוץ 0.1. ההבדל הוא עצום
בנקודת ההתחלה של כל העסק הזה שנקרא
שחזור הקלטה.
טוב, חושב שהבהרתי הנקודה
אשמח שתשכנע אותי שטעיתי.
לגבי מגברים.
כפי שכבר ציינתי, זה לא שאי אפשר לשמוע הבדלים, ההבדלים ברורים, אבל הם בהחלט לא משקפים את ההבדלים בכסף.
ההבדלים שאני שמעתי, לרבות היתרונות הטכנולוגים של CH , הפכו את זה למוצר מנצח, אבל אני לא חושב שהוא "שווה" פי 2 או פי 5 ממוצרים אחרים ששמעתי . הוא "שווה" עבורי ויתכן ועבור אחרים, הוא לא "שווה" את ההבדל במחיר.
זה לא תחביב כלכלי וקשה לאמוד את הדברים עם דפי אקסל.
אגב, זה לא רק נכון לגבי הגברות, ברגע שאתה מעמיד מוצר מול מוצר (למעט רמקולים) אתה מתקשה להצדיק הבדלים וקפיצות אדירות במחיר, ביחס להבדלים שאתה שומע בפועל.
לגביי עניין הבאס.
אני חושב שאתה עושה קצת סלט בין קולנוע ביתי לסטריאו ומערבב בין פס קול שמוקלט עם תדר ל LFE, קרי 0.1 , לבין שימוש בסאבוופר ורמקולים קדמיים והפיכתם למקשה אחת בעת הקשבה לסטריאו.
אין מצב שנדרש להנמיך, או להגביר, או להוסיף או לרסן את הבאס. הכל אמור לעבוד כיחידה הומוגנית ושלמה.
נשים שנייה את המערכת שלי בצד, היות
והחיתוך שלי הוא מאוד מורכב, זה לא 50, או 60 הרץ , או מספרים אחרים כפי שציינת. זה כבר מספר שנים לא המצב.
החיתוך שלי הוא שונה בכל רמקול ורמקול, פילטר שונה בכל רמקול ורמקול (LR,BWTH וכיוצב) וסלופים שונים בכל רמקול ורמקול.
אני גם עובד עם טכניקה שנקראת Bass Spaciousness, המאפשרת לי להשתמש ב 4 הוופרים של הזלאטון (11") כאלמנטים נפרדים של באס .
כל האמור נובע ממיקסום הסאונד, ביחס לאקוסטיקה של החדר.
לא נכנס לזה כי זה מורכב וסוטה מהדיון.
המצב נכון להיום הוא, שאוזן אנושית, לרבות אוזן ביונית (או נמר לצורך העניין...שנאלץ כל הזמן לקום מהספה לבדוק אם הסאב עובד...)
לא יכולה להבחין אם סאב עובד אצלי ...וזה תודות לטרינוב, שימוש בתוכנות חיצוניות, איכות הסאב וכמובן הרבה שעות של דקדוק המצב.
אתה מתייחס לסאבוופר כבעיה, לאור ההתנסות שהייתה לך במערכות שלא באמת הצליחו להשתמש בסאבוופר ככלי אקוסטי, שזה בעצם תפקידו.
כל רמקול, גדול כקטן, תמיד תמיד תמיד, ישמע טוב יותר בתוספת סאבוופר.
לא רלוונטי ליכולות הרמקול, אלא קשור לבעיות אקוסטיות שמייצר החלל.
החלל לא ממש אכפת לו אם יש לך זלאטון או אלכס V או רמקול של לוגי'יטק.
בעיה אקוסטית בחלל תשפיע על כל האמורים לעיל.
סאבוופר נכון, במיקום נכון, עם טיפול טכנולוגי נכון, מטרתו היא לפתור את הבעיות שאותו חלל יוצר.
העובדה שלא נתקלת ביתרון של המוצר הזה, קשורה רק לעובדה כי לא נכחת בחדרים שמי שתכנן אותם, או הבעלים שלהם, ידע איך לפתור את הבעיה הזאת.
אתה תמיד מוזמן לשמוע
רן