רגש בהופעות חיות הוא עניין חמקמק מאוד: יש הופעות שגורמות לך חוויה רגשית עמוקה. ניקח למשל כדוגמא הופעות של יהודה פוליקר, אחד האומנים הנערצים עלי: התרגשתי מאוד לראות את המופע היווני שלו ״סלוניקי חיפה תל אביב״ בשנת 2023 - לא כל יום רואים ושומעים על במה, וזה נדיר גם ביוון 4 נגני בוזוקי (יהודה פוליקר, יוני פוליקר, יוגב כהן, חיים רומנו) הייתי כל כך מרוגש מחטיבת הבוזוקי הזו עד שהלכתי לאחר חודש, בפעם השניה לאותו מופע בדיוק. התרגשתי מאוד לראות את המופע המשותף של פוליקר עם גידי גוב בשנת 2021-2022. גם למופע הזה הלכתי פעמיים, כדי לחוות שוב את השיאים המוסיקליים. המופע ״אפר ואבק״ במאי 2024 בהיכל התרבות היה גם הוא מאסטרפיס. לעומת זאת ראיתי את פוליקר באיחוד האחרון עם תיסלם בבריכת הסולטן ויצאתי מאוכזב, הם שרו רק 4 שירים ביחד, לעומת 7 שירים משותפים בכל ההופעות האחרות בסיבוב המשותף. אגב, העובדה שהאיחוד היה קמצני מאוד, עברה גם לקהל, חלק מההופעות בוטלו בגלל חוסר ביקוש לכרטיסים - הופעה אחת בוטלה בקיסריה, הופעה שניה בוטלה באמפי אשדוד (בדיחה לא קשורה: איך קוראים לאמפי כשתיסלם מופיעה בו? אמפי אשדות). והופעה שלישית בוטלה באמפי קרית מוצקין, כביכול בגלל המצב הבטחוני. פרט לכך, הופעות רגילות של יהודה פוליקר כבר לא גורמות לי את אותו רגש.
גם רגש בשמיעת מערכת סטריאו מעולה הוא עניין חמקמק - יש לי מערכת נפלאה (פרט לעניין הגובה) אני משפר אותה ללא הרף, למשל בשנה האחרונה החלפתי את כל הכבלים משלל סוגים (אינטרקונקטים, כבלי רשת, כבלי HDMI, ולקינוח גם מייצב חשמל) והשיפור עצום ומרגש אותי יום יום. המערכת של אלדר גרמה לי להתרגשות, פליאה וקנאה עצומה - אין לי סאונד כזה, וחבל, לפחות במימד הגובה. יום יבוא והוא קצת רחוק בגלל אילוצי מיקום, וגם עניין הגובה ישופר ויוגבהההה. לעומת זאת, יש לי סאונד טוב יותר מרוב רובן של המערכות בישראל במימד ההיקפי, כפיצוי על החוסר במימד הגובה.