tomertsin
מושעה
- הודעות
- 12,603
- מעורבות
- 2,203
- נקודות
- 113
[SUP]
...השנה התייצבו לקו הזינוק לא פחות מתריסר מכוניות עם יותר מ-6,100 כוחות סוס במשותף ובשווי כולל (לפני מסים) של 1.9 מיליון דולר. היו שם מכוניות עם ארבעה, ששה, שמונה, עשרה ו-12 צילינדרים, ביניהן היו מי שמעבירות את הכוח לגלגלים הקדמיים, אחרות שולחות את הסוסים לאחור והיו גם כאלו שחולקות את העדר הגדול בין כל הגלגלים.
מכונית הביצועים הצנועה ביותר שהתייצבה לקו הזינוק הייתה הפורד פוקוס ST עם מנוע בנפח 2 ליטרים ו-252 כ"ס ואילו למכונית החזקה ביותר על קו הזינוק - דודג' וויפר SRT, יש מנוע עם בנפח 8.4 ליטר עםלא פחות מ- 640 כ"ס. בתווך ניתן למצוא את הפורשה קאיימן S, הפורשה 911 קאררה 4 והיגואר F טייפ שמסתפקות במנועים "צנועים יחסית" עם הספקים שבין 325 ל-488 כ"ס. את שחקני מרכז הטבלה בדמות ניסאן GT-R Track Pack, אודי R8 וי 10 פלוס, ב.מ.וו M6, אסטון מרטין וונקוויש ומרצדס E קלאס AMG סטיישן עם מנועים בהספקים שבין 545 ל-577 כ"ס ובקצה ניתן לפגוש, לצד הוייפר האכזרית, גם את הבנטלי קונטיננטל GT ספיד עם 616 כ"ס ואת המרצדס SLS בלאק עם 622 כ"ס. למרות שנתוני הביצועים לכאורה יכולים להצביע מראש על חבורת הצמרת, ראוי לזכור שממש לא פשוט להוריד כל כך הרבה כוח לכביש בצורה יעילה ושני המקצים הקודמים הוכיחו שלאו דווקא המכונית החזקה בהיצע היא הזוכה.
יש רק דרך אחת לגלות זאת!
[video=youtube;8k1DIrfNr48]http://www.youtube.com/watch?v=8k1DIrfNr48#t=312[/video]
תומר
[/SUP]
...השנה התייצבו לקו הזינוק לא פחות מתריסר מכוניות עם יותר מ-6,100 כוחות סוס במשותף ובשווי כולל (לפני מסים) של 1.9 מיליון דולר. היו שם מכוניות עם ארבעה, ששה, שמונה, עשרה ו-12 צילינדרים, ביניהן היו מי שמעבירות את הכוח לגלגלים הקדמיים, אחרות שולחות את הסוסים לאחור והיו גם כאלו שחולקות את העדר הגדול בין כל הגלגלים.
מכונית הביצועים הצנועה ביותר שהתייצבה לקו הזינוק הייתה הפורד פוקוס ST עם מנוע בנפח 2 ליטרים ו-252 כ"ס ואילו למכונית החזקה ביותר על קו הזינוק - דודג' וויפר SRT, יש מנוע עם בנפח 8.4 ליטר עםלא פחות מ- 640 כ"ס. בתווך ניתן למצוא את הפורשה קאיימן S, הפורשה 911 קאררה 4 והיגואר F טייפ שמסתפקות במנועים "צנועים יחסית" עם הספקים שבין 325 ל-488 כ"ס. את שחקני מרכז הטבלה בדמות ניסאן GT-R Track Pack, אודי R8 וי 10 פלוס, ב.מ.וו M6, אסטון מרטין וונקוויש ומרצדס E קלאס AMG סטיישן עם מנועים בהספקים שבין 545 ל-577 כ"ס ובקצה ניתן לפגוש, לצד הוייפר האכזרית, גם את הבנטלי קונטיננטל GT ספיד עם 616 כ"ס ואת המרצדס SLS בלאק עם 622 כ"ס. למרות שנתוני הביצועים לכאורה יכולים להצביע מראש על חבורת הצמרת, ראוי לזכור שממש לא פשוט להוריד כל כך הרבה כוח לכביש בצורה יעילה ושני המקצים הקודמים הוכיחו שלאו דווקא המכונית החזקה בהיצע היא הזוכה.
יש רק דרך אחת לגלות זאת!
[video=youtube;8k1DIrfNr48]http://www.youtube.com/watch?v=8k1DIrfNr48#t=312[/video]
תומר
[/SUP]