SONYES
חבר משקיען
- הודעות
- 1,659
- מעורבות
- 743
- נקודות
- 113
שלום לכם ושנה טובה
בפתח הדברים אני מתרגש שאני כותב לכם לאחר שכתבתי כבר בעבר אבל זה במיוחד מרגש עבורי " הגשמת חלום של 39 שנים
ב1981 כחייל צעיר ראיתי ושמעתי את בפילהרמונית הישראלית את חדר הקלטות של DGG אז הקליטו את מחזור יצירות של ברנשטיין כמלחין .
ההלם היה מוחלט לשמוע באולם בשניה אחת ומיד לשמוע בדיוק אותו הדבר ללא קומפרסיה ברמקולים זה עתה הביאו אותם
מגרמניה היו B&W 801F המידע עבר מהקרופונים דרך קונסולה לשני מכשירי הקלטה דיגיטלים של SONY U-MATIC
מקצועי ועוד גיבוי בסרט על טייפ סלילים ענק שטודר זה היה באולפן במיוחד עבור DGG שונה מהאולפן של קול ישראל מירושלים אז .יעקב אגוזי ועוד מהנסים רפי אשל אולי אני טועה ... שם היה להם שני טייפים מכונות שטודר ענקיים ורמקולים של TANOY
אבל שום דבר לא היה דומה לסאונד של 801F
טוב עברה עוד שנה 1982 סטרוינסקי...ככה עד שהגיעו גם EMI להקליט את פרלמן וזובין מהטה אגב התגנבתי ב1979 כחייל החבאתי למעלה מבלי ששמו לב אלי שמעתי איך מקליטים את הסימפוניה הרביעית של מאהלר עם זובין מהטה עם ברברה הנדריקס היה מדהים ... כמעט נפקדות עשיתי אז כדי לראות ולשמוע את הדברים האלו ...
ככה עד 1992
הרמקולים והחברה לא יצאה לי מהראש עד שקניתי דגם D220I עוד 1986 אבל ב1989 רכשתי את 801 שהיה עודף פתוח מאולפנים אז גם זרקו אותי מהבית יחד איתם וחזרו
לפני 15 שנים פספסתי כזה אבל מודל 801F לא מזמן פספסתי שוב את המודל שקדם S2 הוא מודל M שניבנה עבור חברות הקלטה .... במיוחד וחכ יצאה גירסת הצרכן קראו לו 801 S2 אחרי זה גירסת 25 שנים לחברה 1991-2 עד 1998 יוצר דגם 801 S3 שאותו אני מחזיק היום
אליו מחבר מגבר הי קורנט דנון 2000 עם מקור מרנץ 11 או סוני 50
הכבלים הם MIT-750
אינטר קונקטים של VDH טנדר ליין
אני אחרי כל כך הרבה ימים של כוון כיול פיזור חומרים כמו כריות שמיכות מתחת לספה ועוד ועוד והרמת הרמקול 20 סמ
מהריצפה סוף סוף קיבלתי פחות בומיות בסאונד ונפתח לי המיד וטרבל
מה אומר לכם היום לא נחשב אבל זה עושה לי טוב לאוזנים
בנוסף לזה שחררתי את הנמר מכלוב החתולים - המערכת השניה שהיתה לי בחדר הקטן שלא הגיע לשיא היכולת שלה הכוללת
רמקולים
FOCAL 1008 BE ELAKTRA
מגבר
ניים אודיו סופר נייט 2 SN2 עם ספק כח HIGH CAP DR המוסיף נתח נכבד לסאונד שלו בבאס במיד רוחב עומק וקיצור מה לא
מקור NAIM DAC + ספק כח של טדי פרדו
אינטר קונקטים של DIN של קורד אודיו
טרנספורט
מבוסס פילפס עם דיקודר פילפס הם ממקורות שונים כמו מרנץ רוטל פילפס וגם סוני 707ESD עם טרנספורט KSS-190
על מכניקה אגדית של סוני BU-1 שהשתמשו בראפרנס שלהם R1
היחידים המוצאים מהדיסק כל כך הרבה מידע
סטנדים B&W
הכבלים הטובים ותקים ונאמנים שלי VDH CS-122 איתם יש לי הכירות מ1990 בפורמט הקודם שלהם ועד היום
בקיצור יש לי נרוונה והנה חג וסגר והזדמנות לפתוח לא פחות אולי מ500 דיסקים עדיין סגורים
שנה טובה לכולם
SONY
בפתח הדברים אני מתרגש שאני כותב לכם לאחר שכתבתי כבר בעבר אבל זה במיוחד מרגש עבורי " הגשמת חלום של 39 שנים
ב1981 כחייל צעיר ראיתי ושמעתי את בפילהרמונית הישראלית את חדר הקלטות של DGG אז הקליטו את מחזור יצירות של ברנשטיין כמלחין .
ההלם היה מוחלט לשמוע באולם בשניה אחת ומיד לשמוע בדיוק אותו הדבר ללא קומפרסיה ברמקולים זה עתה הביאו אותם
מגרמניה היו B&W 801F המידע עבר מהקרופונים דרך קונסולה לשני מכשירי הקלטה דיגיטלים של SONY U-MATIC
מקצועי ועוד גיבוי בסרט על טייפ סלילים ענק שטודר זה היה באולפן במיוחד עבור DGG שונה מהאולפן של קול ישראל מירושלים אז .יעקב אגוזי ועוד מהנסים רפי אשל אולי אני טועה ... שם היה להם שני טייפים מכונות שטודר ענקיים ורמקולים של TANOY
אבל שום דבר לא היה דומה לסאונד של 801F
טוב עברה עוד שנה 1982 סטרוינסקי...ככה עד שהגיעו גם EMI להקליט את פרלמן וזובין מהטה אגב התגנבתי ב1979 כחייל החבאתי למעלה מבלי ששמו לב אלי שמעתי איך מקליטים את הסימפוניה הרביעית של מאהלר עם זובין מהטה עם ברברה הנדריקס היה מדהים ... כמעט נפקדות עשיתי אז כדי לראות ולשמוע את הדברים האלו ...
ככה עד 1992
הרמקולים והחברה לא יצאה לי מהראש עד שקניתי דגם D220I עוד 1986 אבל ב1989 רכשתי את 801 שהיה עודף פתוח מאולפנים אז גם זרקו אותי מהבית יחד איתם וחזרו
לפני 15 שנים פספסתי כזה אבל מודל 801F לא מזמן פספסתי שוב את המודל שקדם S2 הוא מודל M שניבנה עבור חברות הקלטה .... במיוחד וחכ יצאה גירסת הצרכן קראו לו 801 S2 אחרי זה גירסת 25 שנים לחברה 1991-2 עד 1998 יוצר דגם 801 S3 שאותו אני מחזיק היום
אליו מחבר מגבר הי קורנט דנון 2000 עם מקור מרנץ 11 או סוני 50
הכבלים הם MIT-750
אינטר קונקטים של VDH טנדר ליין
אני אחרי כל כך הרבה ימים של כוון כיול פיזור חומרים כמו כריות שמיכות מתחת לספה ועוד ועוד והרמת הרמקול 20 סמ
מהריצפה סוף סוף קיבלתי פחות בומיות בסאונד ונפתח לי המיד וטרבל
מה אומר לכם היום לא נחשב אבל זה עושה לי טוב לאוזנים
בנוסף לזה שחררתי את הנמר מכלוב החתולים - המערכת השניה שהיתה לי בחדר הקטן שלא הגיע לשיא היכולת שלה הכוללת
רמקולים
FOCAL 1008 BE ELAKTRA
מגבר
ניים אודיו סופר נייט 2 SN2 עם ספק כח HIGH CAP DR המוסיף נתח נכבד לסאונד שלו בבאס במיד רוחב עומק וקיצור מה לא
מקור NAIM DAC + ספק כח של טדי פרדו
אינטר קונקטים של DIN של קורד אודיו
טרנספורט
מבוסס פילפס עם דיקודר פילפס הם ממקורות שונים כמו מרנץ רוטל פילפס וגם סוני 707ESD עם טרנספורט KSS-190
על מכניקה אגדית של סוני BU-1 שהשתמשו בראפרנס שלהם R1
היחידים המוצאים מהדיסק כל כך הרבה מידע
סטנדים B&W
הכבלים הטובים ותקים ונאמנים שלי VDH CS-122 איתם יש לי הכירות מ1990 בפורמט הקודם שלהם ועד היום
בקיצור יש לי נרוונה והנה חג וסגר והזדמנות לפתוח לא פחות אולי מ500 דיסקים עדיין סגורים
שנה טובה לכולם
SONY