מסכים איתך לגבי חלק אבל ממש לא לגבי נצילות הרמקולים והעכבה שלהם.לפרה פסבי מתאימה מערכת סינגולרית,
כאשר נצילות הרמקול צריכה להיות גבוהה בסביבות 100db, עכבה נדיבה 8 אוהם ודי
יציבה, יציאת הממיר 2v לפחות,ורגישות המגבר מתחת ל 1v,אזי המערכת תהיה מעולה עם הפרה הזה, בכל פשרה מוגזמת המערכת עלולה להיות אנמית,היה לי פרה דומה עם שנאים, וויתרתי עליו כדי לא להשקיע במערכת שמתאימה לפרה דומה.
(music first)
שמעתי לא מעט סט-אפים נפלאים עם פרה פסיבי עם רמקולים מודרנים בעלי נצילות רגילה ועכבה סטנדרטית.
וגם לא הייתי שם באותו סל פרה פסיבי שנאים ופרה פסיבי סטנדרטי עם נגד אחד ויחיד שקובע עכבה, זו חיה אחרת.
אני חושב שלמי שאין בעיה לשים 50-60 אלף שח על פרה או 20-25 על משומש, פסיבי לא מעניין, אבל לנו, פשוטי העם הוא מאפשר לקחת את הפרה לאותם גבהים עם פרה פסיבי ב 3000-4000 שח עם אטנואטור נגדים משובחים של dact
חיבורים מצויינים וחיווט איכותי אבל כן, בהחלט, צריך לדאוג להתאמה חשמלית.
לכן אני חושב גם שהאלגרי רפרנס מכשיר פחות מעניין, כי היתרון הגדול של הפסיבי הוא ה vfm המטורף שלו כאשר המערכת מותאמת אליו.
במחיר של האלגרי רפרנס (8000 פאונד) אפשר לקנות פרה אקטיבי טוב מאוד שיהיה יותר גמיש וורסטילי, (למרות שלא היה לי איכפת להחליף את ה allegri+ שלי ברפרנס.)