עד לחלק הזה אני מסכים איתך.מה שמעניין בסרטון של פאול זה שהוא טוען שצריך להשקיע מאמץ תכנוני כדי לגרום לכך שלקדם המגבר לא יהייה צליל משלו.
הטענה הזו עומדת בניגוד לתפיסה "המינימליסטית" מפני שלדבריו כל רכיב, פלג כניסה, בורר כניסות או וסת עוצמת הקול משפיעים על הצליל.
זה מחזיר אותי תמיד למחשבה שתכנון טוב של מערכות שמע מורכב בהרבה ממה שנדמה אם רוצים להשיג תוצאה טובה.
זה עומד בסתירה לתפיסה של מהנדסים שמעולם לא תכננו מוצר וכשהם בוחנים את המוצר הסופי, הוא נראה להם פשוט וקל לבנייה. המציאות מורכבת בהרבה.
אריה
התכוונתי לאותם מהנדסים בפורום שמעולם לא עסקו בתכנון ציוד אודיו.עד לחלק הזה אני מסכים איתך.
לא הבנתי איך כול המהנדסים נכנסו לתמונה?
(חוץ מזה שהם תכננו את המגבר , ונתנו לקבוצת מיקוד אדיופילים להביע דעה, ואחר כך שיפרו על סמך קבוצת המיקוד)
המציאות מורכבת מבעיות ידועות ,פתרונות מוכרים וקצת שיפורים.
אף אחד לא המציא את הגלגל, במחשבה שניה אולי פול כן המציא בגלל גילו.
עם כול הכבוד לפול, אני בטוח שיש קדם של חברות אחרות שנשמע טוב לפחות כמו הקדם שלו.
ועוד משהו,
הוא לא חידש לנו שום דבר , פרט לקידום מכירות דרמתי שהמהנדסים שלו נלחמו בשיניים עד לשלמות המוצר.
מה הכוונה מינימום רכיבים?לא, למה לשנות סאונד (נא לחסוך ממני את התגובה "מאיפה אתה יודע איך איך נשמעת ההקלטה ואם לא ערכו אותה). כדי למנוע אפשרות שרכיב מסויים ישנה את הסאונד אני מאמין שמינימום רכיבים בסט אפ הם המתכון הכי טוב לנאמנות למקור.
לא בהכרח ותלוי גם באיכות הכבלים.מה הכוונה מינימום רכיבים?
אתה חייב מקור, קדם מגבר ומגבר
אם זה מופרד ל 3 רכיבים זה כנראה ישמע טוב יותר מאשר אם מחובר בקופסה אחת
יש גם דאקים עם ווליום קונטרול (לא דיגיטלי) וגם פונו סטייג׳ עם ווליום קונטרול שמייתרים את הצורך בקדם.מה הכוונה מינימום רכיבים?
אתה חייב מקור, קדם מגבר ומגבר
אם זה מופרד ל 3 רכיבים זה כנראה ישמע טוב יותר מאשר אם מחובר בקופסה אחת
גם נכון אבל קשה להאמין שמישהו עם ציוד טוב יקח כבלים דפוקיםלא בהכרח ותלוי גם באיכות הכבלים.
ארז
אם יש ווליום קונטרול אז יש קדם פנימייש גם דאקים עם ווליום קונטרול (לא דיגיטלי) וגם פונו סטייג׳ עם ווליום קונטרול שמייתרים את הצורך בקדם.
נכון אבל מכשיר אחד פחות...אם יש ווליום קונטרול אז יש קדם פנימי
אם אני משתמש רק בקומפקט דיסק, אולי עדיף קדם פסיבי (יש כמה חברת כאלו)?
ה-ALLEGRI REFERENCE PREAMPLIFIER נראה מדהים, מתאים להרבה מאוד מגברי הספק והביקורות טובות מאוד.
האלגרי רפרנס מדהים, שמעתי את כל שלושת הגירסאות של האלגרי באנגליה ואני משתמש בעצמי באחד, אבל קדם פסיבי ברמה הזו הוא שקוף וחשוף באופן מפחיד, אם סט-אפ הוא טוב ומאוזן מספיק ולא זקוק לגיהוץ\נקיון\החלקה שעושה קדם אקטיבי, אז כנראה צריך לשים לא פחות מ 30-40 אלף דולר על קדם אחר כדי להגיע לרמה של האלגרי+ או הרפרנס (אני לא הצלחתי לשמוע וגם לא הדילר שהשמיע לי, הבדל סוני ביניהם אבל יש לרפרנס תצוגה דיגיטלית, הרבה יותר דרגות ווליום, שיכוך, באלאנס ו rca ועוד כמה יתרונות.)
(כמובן שאני מדבר על קדם פסיבי שנאים שעושה תיאום עכבות אוטומטי כי קדמים פסיבים אחרים זקוקים להתאמת עכבות לקדם וגם אז לא תמיד יישמעו טוב אם המקור מאופיין בדרגת יציאה עם אימפדנס גבוה שאינו קבוע לכל אורך הספקטרום.
ו\או מגבר ההספק מאופיין באימפדנס נמוך יחסית שאינו קבוע לכל אורך התחום.)
אם אני משתמש רק בקומפקט דיסק, אולי עדיף קדם פסיבי (יש כמה חברת כאלו)?
ה-ALLEGRI REFERENCE PREAMPLIFIER נראה מדהים, מתאים להרבה מאוד מגברי הספק והביקורות טובות מאוד.