אין על מה לכעוס, אני פשוט לא מסכים..
זה נכון שהזלאטון זה רמקול יוצא דופן וחברת CH Precision , היא בקצה של הקצה של הדברים, אבל הדברים ישמעו לחלוטין אחרת בלי טיפול אקוסטי.
ובמקרה הזה, טיפול אקוסטי= סאבוופר ושימוש ב RC.
אם נקח את הזלאטון וה CH Prcision וננתק אותם מהסאבוופר והטרינוב ונוסיף להם קדם אנלוגי במליון דולר וניתן להם להתמודד עם החלל שלי, שהוא בין החללים הגרועים ביותר שידעה האנושות, הכל ישמע לגמרי אחרת. לגמרי אחרת.
זוועה, זו אחת המילים שקופצות לי לראש.
ולא צריך ללכת רחוק אגב.
שמעתי את הזלאטון במינכן, עם אלקטרוניקה מאוד רצינית וזה נשמע...סביר. לא משהו שהיה גורם לי להשאר בחדר יותר מכמה דק או לרוץ לקנות את הרמקול.
החלל/החדר, גמר את הסאונד שם, בדיוק כמו שהוא עשה בעוד עשרות חדרים אחרים.
היה שם חדר אחד שנשמע חלומי???
עם כל הקדמים האנאלוגים בעולם.
האם אפשר לקבל סאונד חלומי בלי שום טיפול אקוסטי, אולי, אבל זה בשוליים החריגים של החריגים לכלל הבסיסי, לפיו: החדר הוא הדרמה הכי גדולה בכל התחום הזה.
רן
עריכה: מקריאה פעם נוספת של ההודעה שי, אני שם לב שכתבת טיפול אקוסטי סטנדרטי. פיספתי את זה. סליחה.
אז כן, ברור שאפשר להשיג תוצאות טובות עם אקוסטיקה סטנדרטית, אבל הפערים בין תוצאה כזאת, הבאה לידי ביטוי בדרך כלל בזריקת חפצים שונים, ללא שום מדידות, לבין שימוש באקוסטיקה מקצועית, בין אם היא אקטיבית או פסיבית או שילוב בינהם, יהיה אדיר.
הרבה יותר מכל החלפת אלקטרוניקה באשר היא, לרבות שימוש בקדם כזה או אחר.
רן