דילמה בנוגע לרסיבר arcam avr 360


bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
עומד לרכוש רסיבר קולנוע ביתי.
שקלתי ללכת על מרנץ 5007.
לאחרונה הציעו לי מחיר סביר יחסית ל-arcam 360.(עדיין כ- 40 אחוז גבוה ממחיר המרנץ).
יש בעיה טכנית להשוות אחד מול השני באותו מעמד( לא מצאתי חנות שמחזיקה את שניהם).
קראתי מעט ביקורת על ה- arcam.
בנושאי סאונד הוא זוכה לתשבוחות רבות, מה שלא מפתיע במיוחד.
יחד עם זאת יש לגביו ביקורת שלילית לעניין עיבוד הוידאו, שם הוא נכשל במבחנים מסוימים.
http://www.hometheater.com/content/arcam-avr360-av-receiver-ht-labs-measures

לעומת זאת cברסיבירם של מרנץ, אמנם לא מצאתי לגבי ה- 5007, אבל כן מצאתי , באותו מקור, לגבי ה- 7007 וה- 6006 ביקורת טובה מאוד גם לגבי הוידאו.
http://www.hometheater.com/content/marantz-sr7007-av-receiver-ht-labs-measures

http://www.hometheater.com/content/marantz-sr6006-av-receiver-ht-labs-measures

מישהו יכול להציע לי איך לקבל החלטה מבין השניים, ועד כמה צריך להרתיע עניין הביקורת השלילית בעניין הוידאו לגבי ה- 360.

בנוסף, מצאתי שמספר פיצ'רים/תקנים הקיימים במרנץ, לא קיימים ב- ארקאם.
כמו- thx
audyssey
mult eq xt
לא בטוח לגבי 4k uoscale ו- passthrough
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
לי באופן אישי יש במערכת בחדר שינה את הרסיבר של ARCAM AVR300
אני יכול להגיד שהוא מגבר מאוד מוזיקלי ברגע שהוא מחובר לרמקולים קדמיים בBI AMP
(יש אפשרת במגבר את היציאות של רמקול 6. ורמקול 7 לנתב לבי אמפ על הרמקולים הקדמים -מגבר אחד לתדר הגבווה ומגבר אחד לתדר הנמוך)
חבר טוב שלי בעקבות שמיעה של המגבר שלי רכש את ה ARCAM AVR 350 אצלו שמעתי את המגבר גם במוזיקה וגם בסרטים והתוצאה מצוינת - מבחנת רסיברים הכי טובה ששמעתי
הרמקולים שמחוברים לו למגבר הם
B W 805
סנטר של B W CDM-NT
אחוריים של B W
וסאב וופר של REL דגפ בריטניה 1
(לי באופן אישי יש בסלון מערכת רצינות שמבוססת על מגבר ARCAM FMJ 32 עם זוג רמקולים של BW 804 )
:cool:
 
נערך לאחרונה ב:

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
אין לי ספק, וגם כאמור בביקורות (אם כי מניסיון חייבים לשמוע בעצמך- כל אחד והסאונד המדבר אליו) שהרסיבר מוסיקלי מאוד ויש מצב שבקטגוריה הזו הוא עולה על המרנץ.
אציין כי הא לא הולך להיות מע' הסטיראו הראשית שלי למוסיקה ( זו תהיה כנראה מע' מבוססת על הגברה שפורפרתית , אם כי עדיין אני לא סגור על זה) כך שבנוסף לצד המוסיקלי שלו (שכמובן חשוב ביותר), חשובים לי נושאים הקשורים למכלול הקולנועי.
כאמור, ה- 360 עולה בכ- 40 אחוז יותר מהמרנץ שציינתי ואני מנסה למצוא דרך לבחון אם אכן אקבל את התמורה לתוספת הזו ואם לא תהיה פגיעה בנושאי וידאו, בהשוואה למרנץ ואשמח אם מישהו יכול להתיחס לדברים שפירטתי.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113
לא ברור לי איזה תמריץ יש לך להוציא עוד 40% בשביל לקבל יכולות עיבוד וידאו נחותות יותר כאשר בתחום האודיו ממילא יש לך מערכת ייעודית אחרת...

בשביל לשלם 40% אתה צריך לקבל יותר, לא פחות.

ארז
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
לכן אני בדילמה בנושא זה.
יחד עם זאת, אתחיל בכך שגם לקולנוע חשובה לי איכות האודיו . לא יכול לסבול 'צבע' לא טבעי ,גם כשזה נוגע לדיבור, קל וחומר למוסיקה בסרטים.
כנראה שאיכות האודיו של ה- arcam אמורה להיות טובה יותר מזו של המרנץ (אם כי כאמור לא שמעתי בהשוואה אחד מול השני).
שיקול נוסף (בהחלט יתכן שלא נכון) הוא שכנראה ייקח לי קצת זמן לבניית מערכת האודיו הראשית שלי, כך שקיוויתי להשתמש לפרק זמן זמני ברסיבר לעניין זה, לכן אולי אהיה מוכן להוציא יותר.
עם זאת חשוב לי להבין עד כמה אותם דברים שציינתי (הביקורת השלילית על עניין הוידאו של ה'ארקאם') ישפיעו על השימושים שלי בפועל.
ממה שאני מבין, מדובר שם בעיקר על איכות ההמרה ב- up scaling ואולי איכות ההמרה של סוגי כניסות/יציאות שונות .
לא ברור לי עד כמה יכולים להשפיע הדברים האחרים שצייני כמו ה- thx
audyssey
mult eq xt וכדו'.
 
נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אין לו כיול אוטומטי?
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
אין לו כיול אוטומטי?
אתה מתכוון לארקאם 360 ?
נאמר לי שיש לו סוג של כיול, משהו נדמה לי עם מיקרופון, אבל לא בטוח.
כאן המפרט שלו.
http://www.hometheater.com/content/arcam-avr360-av-receiver-specs
מניח שתדע טוב ממני מה יש בו ומה לא.

וכמי שאין לו בכלל ניסיון ברסיבר קולנוע (עד כה שמעתי סרטים במערכת הסטריאו) ממש לא ברורה לי חשיבות הכיול, ה- upscaling וכדו'.
אשמח לעצה בנושא.
 

נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
Prospective buyers should read four Video Test Bench report for the Arcam AVR360, which performed below our benchmarks for the deinterlacing of 1080i, film-based, 3:2 content in its conversion to 1080p output, and also clipped both below black and above white signals on HDMI with upscaling engaged. These flaws would not be visible on all content and would likely be missed by all but the most critical viewers. Video processing in the AVR360 can be set for passthrough, which bypasses the processing and allows the source or disply to perform the conversion while eliminating the clipping. Clipping is an error we see fairly frequently in AVRs, although often with less severity, but neither error should really appear in an $1,800 receiver, especially given today’s excellent third-party video processing solutions. The AVR360’s Top Pick designation is wholly based on the weight of its extraordinary audio performance, with the recognition that, for most users in practice, the video flaws would neither be obvious nor a dealbreaker
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
אוקי, לזה בדיוק התכוונתי, לא כל כך מבין מה כוונתך בציטוט הזה.
כאמור, מכיוון שאני מעט חדש בתחום רסיבר קולנוע, לא ברור לי עד כמה זה חשוב עבורי למשל עניין ה- upscaling ודומיו.
יחד עם זאת, ומכיוון שאני כבר לא בטוח מה אפסיד כאן בתחום עיבוד הוידאו, אני נוטה למען הזהירות לוותר על הארקאם.
פשוט רציתי להתייעץ כאן עד כמה הנושא שציטטת חשוב .
לצערי לא קיבלתי עדיין התיחסות לשאלתי הספציפית.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
זה המשפט החשוב:
These flaws would not be visible on all content and would likely be missed by all but the most critical viewers

​כלומר, לפי הבנת הנקרא שלי, אלא אם אתה סופר פדנט, כנראה לא תרגיש בזה.

ולסיכום:
for most users in practice, the video flaws would neither be obvious nor a dealbreaker
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
אני מבין.
על מנת לדעת האם לי אישית זה יפריע אולי אבהיר מעט את חוסר הבהירות שלי ואשמח אם מישהו יוכל להתיחס לזה.
ראשית, עד לא מזמן, לא הייתי בכלל מודע לכך שלרסיבר קולנוע יש גם תפקיד בתחום הוידאו, הייתי בטוח שהתפקיד היחיד שלו הוא לעסוק בתחום האודיו הרב ערוצי וכדו'.
רסיברים שהכרתי מלפני מספר שנים, למיטב ידיעתי לא עשו זאת.
במאמר אליו אנו מתיחסים הוא מפרט שם בטבלה מתוך המבחנים שנעשו באלו פרמטרים הרסיבר הזה נכשל, נתונים שאיני מבין למה בדיוק הם מתיחסים.
אודה ואבוש שאני גם לא יודע אם מדובר על נושאי וידאו , אודיו, או שניהם.
לפי זה הרסיבר 'לא עבר' את המבחנים הבאים: (פרמטרים שאגב שני רסיברי ה-מרנץ שנבחנו אצלם- אמנם מדובר ב- 7007 וב- 6006- כן עבור אותם בהצלחה).
3:2 hd
2:2 hd
2:2 sd
video clipping

412arcam.vidmeas.jpg


http://www.hometheater.com/content/arcam-avr360-av-receiver-ht-labs-measures


עשוי לעזור לי בהחלטה להבין מהם בדיוק פרמטרים אלו.
תודה.
 
נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113
עדיין לא מובן לי מדוע לשלם 40% יותר בשביל מוצר נחות יותר או לבטח לא עדיף בתחום הוידאו.
ארז
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
לטיעון שלך בהחלט יש מקום.
אני אכן אולי בדרך לרדת מהרעיון, אבל בכל זאת רוצה להבין מהם הבדיוק הדברים לגביהם יש ביקורת שלילית.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור