LCD בעיה בסמארט טושיבה-זקוק לעזרה


itsik

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
לפני כשבועיים רכשתי מסך LED טושיבה מדגם 50L4333
האחריות היא של ניופאן.למרות זאת הטלוויזיה לא מופיעה באתר של ניופאן .אני מאוד מרוצה מהאיכות ומהסאונד אך ישנה בעיה שמאוד מפריעה לי-הטלוויזיה לא מצליחה להתחבר לאינטרנט באמצעות LAN (כבל) וגם בחיבור WIRLESS הטלוויזיה מזהה את הראוטר (הוטבוקס של הוט) מתחברת לכאורה-אך בTEST CONNECTION מבשרת כי לא ניתן להתחבר.אני לא מצליח להתחבר לשירותים שטלוויזית סמארט אמורה להציע למרות ששילמתי ממיטב כספי עבור מסך שאמור לספק לי את השירותים הללו.

בעיה נוספת-הטלוויזיה אינה תומכת בכתיבה בעברית! אפילו ברשימת המדינות שניתנת לבחירה בהתקנה הראשונית ישראל אינה מופיעה.יש לי הרגשה רעה שמדובר בייבוא מקביל או מעודפים אירופאיים שהיעו לארץ על אף שהאמריות והשירות ניתנים ע"י ניופאן היבואן הרשמי.

האם מישהו מהגולשים יכול לחשוב על דרך לפתרון 2 הבעיות הנ"ל?אשמח לתשובות.תודה.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
על פי מה שידוע לי, טלוויזיות טושיבה אינן תומכות בהצגת אותיות עברית בתפריטים / כתוביות עברית. היכן ראית בפרסומים שכתוב אחרת?
 

itsik

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב
לא ראיתי מעולם פרסום שכזה-אינני מבין גדול בתחום ולא טענתי שראיתי...הטלוויזיה מצאה חן בעיני,המחיר התאים לי-אז רכשתי.לא בדקתי את הנושא מאחר וכלל לא עלה בדעתי שיש טלוויזיה מתקדמת יחסית שנמכרת בישראל אך אינה תומכת בעברית....לצערי ובעקבות קריאת תשובתך אני מבין כי טעיתי-לו הייתי יודע לא הייתי רוכש את המסך.
אגב-גם בסקירה של המסך פה אצלכם באתר-לא מופיע הנתון הכואב הזה....שאני בטוח שרלוונטי להמון מהוגולשים באתר.
http://www.dtown.co.il/articles/3102.html
האם טושיבה לא מוציאה גם עדכוני תוכנה שיאפשרו תמיכה בעברית???
ולגבי הבעיה העיקרית של ההתחברות לאינטרנט-האם יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
בכל כתבת ביקורת שפורסמה באתר על מסך טושיבה מסוג SMART TV כתבנו את הענין הזה.
דווקא בידיעה אליה נתת קישור, אין בעיית עברית משום שמדובר במערכת הפעלה אנדרואיד שמגיעה עם תמיכה מובנית בה, אבל מדובר בדגמים מאוד ספציפיים של טושיבה.

לגבי בעיית ההתחברות, זה יכול להיות קשור לכל מיני הגדרות בראוטר, כמו הגבלת מספר כתובות IP מורשה, חלוקת DHCP ועוד. האם פנית לתמיכה הטכנית של ניופאן בענין?
 

itsik

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
היי
תודה על ההתייחסות,כמה תשובות:
1.הטלוויזיה שרכשתי היא בדיוק מהדגם שכתוב בידיעה (סדרה L4300).ולא-אין תמיכה מובנית בדגם כמו שפירטתי לעיל.
2.אין בעיה בראוטר,אין בעית התחברות עם כל מכשיר אחר\טאבלט\סמארטפון\מחשב וכו'.למרות זאת הזמנתי טכנאי אינטרנט של הספק שבדק,ניסה,חפר ואף החליף ראוטר ובסוף פסל את כל האפשרויות לבעיה באינטנט עצמו.
3.ניסיתי להתקשר לניופאן-במשך חצי שעה העבירו אותי מאחד לשני (חוסר מקצועיות לדעתי)-עד שלבסוף התייאשתי....

נראה לי שאין לי דרך אחרת ,אלא להשלים עם רוע ה"גזירה"....כנראה שרכשתי טלוויזית סמארט שהיא ממש לא סמארט...תוספת של מאות שקלים שירדו לטמיון.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אתה אומר שיש בטלוויזיה שלך מערכת אנדרואיד?
אם כן, תבדוק בהגדרות באיזו גרסת אנדרואיד מדובר.
בהנחה שתצליח לסדר חיבור אינטרנט, אם אפשר להתקין אפליקציות רגילות של אנדרואיד, תתקין את זו:
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.c_lis.ccl.morelocale
לאחר ההתקנה, תוכל לבחור בעברית בהגדרת השפות.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור