שלום לכולם
לפני כשבועיים רכשתי מסך LED טושיבה מדגם 50L4333
האחריות היא של ניופאן.למרות זאת הטלוויזיה לא מופיעה באתר של ניופאן .אני מאוד מרוצה מהאיכות ומהסאונד אך ישנה בעיה שמאוד מפריעה לי-הטלוויזיה לא מצליחה להתחבר לאינטרנט באמצעות LAN (כבל) וגם בחיבור WIRLESS הטלוויזיה מזהה את הראוטר (הוטבוקס של הוט) מתחברת לכאורה-אך בTEST CONNECTION מבשרת כי לא ניתן להתחבר.אני לא מצליח להתחבר לשירותים שטלוויזית סמארט אמורה להציע למרות ששילמתי ממיטב כספי עבור מסך שאמור לספק לי את השירותים הללו.
בעיה נוספת-הטלוויזיה אינה תומכת בכתיבה בעברית! אפילו ברשימת המדינות שניתנת לבחירה בהתקנה הראשונית ישראל אינה מופיעה.יש לי הרגשה רעה שמדובר בייבוא מקביל או מעודפים אירופאיים שהיעו לארץ על אף שהאמריות והשירות ניתנים ע"י ניופאן היבואן הרשמי.
האם מישהו מהגולשים יכול לחשוב על דרך לפתרון 2 הבעיות הנ"ל?אשמח לתשובות.תודה.
לפני כשבועיים רכשתי מסך LED טושיבה מדגם 50L4333
האחריות היא של ניופאן.למרות זאת הטלוויזיה לא מופיעה באתר של ניופאן .אני מאוד מרוצה מהאיכות ומהסאונד אך ישנה בעיה שמאוד מפריעה לי-הטלוויזיה לא מצליחה להתחבר לאינטרנט באמצעות LAN (כבל) וגם בחיבור WIRLESS הטלוויזיה מזהה את הראוטר (הוטבוקס של הוט) מתחברת לכאורה-אך בTEST CONNECTION מבשרת כי לא ניתן להתחבר.אני לא מצליח להתחבר לשירותים שטלוויזית סמארט אמורה להציע למרות ששילמתי ממיטב כספי עבור מסך שאמור לספק לי את השירותים הללו.
בעיה נוספת-הטלוויזיה אינה תומכת בכתיבה בעברית! אפילו ברשימת המדינות שניתנת לבחירה בהתקנה הראשונית ישראל אינה מופיעה.יש לי הרגשה רעה שמדובר בייבוא מקביל או מעודפים אירופאיים שהיעו לארץ על אף שהאמריות והשירות ניתנים ע"י ניופאן היבואן הרשמי.
האם מישהו מהגולשים יכול לחשוב על דרך לפתרון 2 הבעיות הנ"ל?אשמח לתשובות.תודה.