שלום רב.
לפני פחות משבוע קיבלתי את הטלוויזיה החדשה - LG 55LA621Y.
קניתי אותה,כמו רוב האנשים שקונים עכשיו - בגלל המונדיאל.
להפתעתי גיליתי שבזמן צפייה במשחקי כדורגל ישנם מאין "פסים שקופים" לאורך המסך.
בזמן שהתמונה עומדת קשה להבחין בהם (אך ניתן בכל זאת),אך ברגע שהתמונה נעה במהירות - רואים אותם בבירור.
מיותר לציין שלראות משחק בצורה הזו היא משימה בלתי אפשרית.
העין מתמקדת כל הזמן בפסים הללו וחווית הצפייה פשוט לא קיימת.
חשוב לציין שביקרו אצלי בבית יותר מעשרה אנשים,ולאחר כמה דקות של צפייה כולם הביעו תמיהה לגבי הפסים.
יצרתי קשר עם ח.י,הסברתי על התקלה,והתשובה שקיבלתי מנציגת השירות הייתה:
"בדקתי את העניין,מדובר בתופעה ידועה,לא מדובר בתקלה - ככה המסך עובד"
הסברתי לה שהתשובה לא מספקת אותי ושאני דורש לקבל מסך תקין אחר או החזר כספי.
המוקדנית החליטה להזמין לי טכנאי שיבדוק את המצב.
לפני כחצי שעה הטכנאים (צמד) עזבו ואלה עיקרי הדברים שנאמרו על ידם:
"אנחנו מבינים על מה את מדבר,מדובר בתופעה מוכרת וידועה.
המסך עובד ככה,אין מה לעשות.
גם להחליף את המסך לאחד חדש לא יעזור,ניסינו את זה כמה וכמה פעמים,וגם במסכים החדשים ראו את הפסים"
שורה תחתונה:
מדובר בתופעה ידועה במסכים של LG בכלל ושל הדגם הזה בפרט.
מעבר לכך שאני לא מבין איך חברה בסדר גודל של LG מייצרת מסכים כאלה,
אני לא מבין איך היבואן בארץ לא מזהיר את הצרכנים לפני הקנייה שקיימת תופעה כזאת?
מדובר בהטעיית צרכנים והתנערות מאחריות.
נכון לעכשיו היבואן לא מוכן לבצע החזר כספי משום שהטלוויזיה נפתחה (למרות שלא נתלתה על הקיר,ולמרות שהקופסה עדיין ברשותי).
ניסיתי לפנות ל-LG העולמית,אבל קיבלתי בתגובה: "קבוצת ח.י היא הנציגה של LG בישראל ויש לפנות אליהם"
וזה לאחר שהסברתי בפנייה שהיבואן לא עוזר במקרה הזה.
אני אעדכן אם יהיו התפתחויות.
קחו את הנושא הזה לתשומת לבכם - אני באופן אישי מוצר של LG לא אקנה יותר,ובוודאי שלא מהיבואן ח.י.
לפני פחות משבוע קיבלתי את הטלוויזיה החדשה - LG 55LA621Y.
קניתי אותה,כמו רוב האנשים שקונים עכשיו - בגלל המונדיאל.
להפתעתי גיליתי שבזמן צפייה במשחקי כדורגל ישנם מאין "פסים שקופים" לאורך המסך.
בזמן שהתמונה עומדת קשה להבחין בהם (אך ניתן בכל זאת),אך ברגע שהתמונה נעה במהירות - רואים אותם בבירור.
מיותר לציין שלראות משחק בצורה הזו היא משימה בלתי אפשרית.
העין מתמקדת כל הזמן בפסים הללו וחווית הצפייה פשוט לא קיימת.
חשוב לציין שביקרו אצלי בבית יותר מעשרה אנשים,ולאחר כמה דקות של צפייה כולם הביעו תמיהה לגבי הפסים.
יצרתי קשר עם ח.י,הסברתי על התקלה,והתשובה שקיבלתי מנציגת השירות הייתה:
"בדקתי את העניין,מדובר בתופעה ידועה,לא מדובר בתקלה - ככה המסך עובד"
הסברתי לה שהתשובה לא מספקת אותי ושאני דורש לקבל מסך תקין אחר או החזר כספי.
המוקדנית החליטה להזמין לי טכנאי שיבדוק את המצב.
לפני כחצי שעה הטכנאים (צמד) עזבו ואלה עיקרי הדברים שנאמרו על ידם:
"אנחנו מבינים על מה את מדבר,מדובר בתופעה מוכרת וידועה.
המסך עובד ככה,אין מה לעשות.
גם להחליף את המסך לאחד חדש לא יעזור,ניסינו את זה כמה וכמה פעמים,וגם במסכים החדשים ראו את הפסים"
שורה תחתונה:
מדובר בתופעה ידועה במסכים של LG בכלל ושל הדגם הזה בפרט.
מעבר לכך שאני לא מבין איך חברה בסדר גודל של LG מייצרת מסכים כאלה,
אני לא מבין איך היבואן בארץ לא מזהיר את הצרכנים לפני הקנייה שקיימת תופעה כזאת?
מדובר בהטעיית צרכנים והתנערות מאחריות.
נכון לעכשיו היבואן לא מוכן לבצע החזר כספי משום שהטלוויזיה נפתחה (למרות שלא נתלתה על הקיר,ולמרות שהקופסה עדיין ברשותי).
ניסיתי לפנות ל-LG העולמית,אבל קיבלתי בתגובה: "קבוצת ח.י היא הנציגה של LG בישראל ויש לפנות אליהם"
וזה לאחר שהסברתי בפנייה שהיבואן לא עוזר במקרה הזה.
אני אעדכן אם יהיו התפתחויות.
קחו את הנושא הזה לתשומת לבכם - אני באופן אישי מוצר של LG לא אקנה יותר,ובוודאי שלא מהיבואן ח.י.