ni-ro
חבר משקיען
- הודעות
- 1,335
- מעורבות
- 705
- נקודות
- 113
השוואה בין העריכות
שבת שלום,
בעקבות הפוסט של עמיר (AR1) פניתי אליו באם ניתן לקפוץ לשמוע את המערכת. חשבתי שיש רשימת המתנה של לפחות חודש, אמרתי לעצמי או. קיי לפחות ניקח תור. מאוד הופתעתי שעמיר שאל מתי נוח לי. קבענו לאתמול (באותו יום).
הכניסה-
כבר מהרגע הראשון עוד לפני שנכנסים לבית, ניתן להבחין שמדובר באדם שמוזיקה הינה בכל רמ״ח אביריו, אם בכניסה שיש מגנטים של מוצארט על הדלת (כנראה המסעדה), דרך צליל הפעמון (שמנגנת יצירה) ועד לכניסה לבית, שכיאה לאוהב מוסיקה, החדר הראשון הוא ״קודש הקודשים״.
טוב, הרמקול הזה ג-ד-ו-ל !!!! לא שערתי לעצמי כמה גדול (ויפה) הוא. כל המערכת מסודרת למופת.
מוסיקה-
1. Dave Brubeck- על השולחן הונח לו דיסק של מיודענו. בקשתי מעמיר להתחיל איתו. מכיוון שאני מכיר אותו טוב מאוד ולפיכך, תהיה לי אפשרות לקבל יחוס כלשהו למערכות ששמעתי בעבר. טוב, כנראה שיש לשמוע את הדיסק ויש לשמוע את הדיסק במערכת של עמיר. מ-ו-ש-ל-ם !!! הנפח שיוצא מהכלים , הגודל שלהם, ההפרדה והמיקום. זה לא פייר!
2. Ella sings Broadway- Hernandez hideaway הקול של Ella יחד עם האפקטים בשיר. פשוט חוויה.
3. Marianne Mellnas- cat ate domino ההקלטה הזו הרגה אותי. המערכת כולה (ובפרט הרמקולים), הצליחה להעביר את תחושת הכנסיה.
המשכנו לעוד מספר יצירות, כגון:
4. SFChoral artist- Silent night
ואז עברנו ל 4/5 channel stereo. תאמת שקראתי את הפוסט של עמיר לראשונה חשבתי לעצמי למה צריך להאזין ברב ערוצי, לבנאדם יש רמקול שמרביתנו יכולים לחלום עליו. למה להיכנס לרב ערוצי (אולי זה גימיק וכו).
עמיר הסביר לי שהסיבות העיקריות להאזנה ברב ערוצי הם; כוונת המשורר (טכנאי הסאונד במקרה שלנו), או פשוט החוויה של הופעה/ קונצרט והמוסיקה פשוט ׳עוטפת׳ אותך. בשניהם, ידידי החוויה עברה לי באופן מדהים!
5. Marche du soldant- מקווה שאני לא טועה. מדובר בדיסק SACD שניתן להאזין לו בדו / רב ערוצי. עמיר שם את הוורסיה הדו ערוצית תחילה ואחכ את הרב ערוצי שהקיף אותנו מכל עבר. הסנכרון היה מושלם שלרגע לא יודעים מאיפה המוסיקה מגיעה (עמיר ביטל לרגע את הקדמיים ורק אז ניתן היה להבחין בדינמיות וב סינרגיה המושלמת).
עברנו אחכ להקלטת 4 אורגנים בכנסיה, ל west side story ולפס הקול של Chicago - all that jazz.
Pink Floyd ב 5.1 ערוצים נשמע שכאילו אתה באותם בתי קולנוע ושמים לך סרט ב 360 מעלות. אין לתאר.
6. Los Angeles quartet - שוב עמיר שם את הגירסה הדו ערוצית. נשמע סבבה 4 חברים שמנגנים גיטרה. אולם שעברנו לגרסה 4.0 ההפרדה היתה מושלמת סינרגיה בין 4 הנגנים. צריך להיות שם כדי להבין על מה מדובר.
7. Vivaldi 4 season- סיפרתי לעמיר שנמר ידידנו מכניס אותי אט אט למוסיקה קלאסית, וכשהורדתי לא מזמן את 4 עונות. עמיר מיד הביא מספר דיסקים של ויואלדי עם ביצועים לא מהעולם הזה. כמות הידע והמוסיקה שיש לבנאדם המיוחד הזה לא נתפסת, הדפסות על גבי הדפסות ועמיר נראה מכיר כל תו ותו.
סיום-
8. Polonaise no. 14 -Chopin- סיימנו עם קטע פסנתר של שופיין. קטע מאוד רגוע ומרחף. כיאה לשעה 19:00 בערב יום ו׳.
לצערי הייתי צריך לצאת לארוחת שישי כל כך לא רציתי ללכת.
לעמיר תודה רבה שהסכמת לארח אותי. למדתי ממך המון. הייתי מאוד שמח לקפוץ שוב בקרוב עם זוגתי (שתחייה), כדי שתחווה את מה שאני חוויתי (כל ארוחת שישי קדחתי לה על החוויה).
מסקנה-
האזנה אצל עמיר אינה דומה לשום דבר שחוויתי בעבר.
תודה רבה
שבת שלום,
בעקבות הפוסט של עמיר (AR1) פניתי אליו באם ניתן לקפוץ לשמוע את המערכת. חשבתי שיש רשימת המתנה של לפחות חודש, אמרתי לעצמי או. קיי לפחות ניקח תור. מאוד הופתעתי שעמיר שאל מתי נוח לי. קבענו לאתמול (באותו יום).
הכניסה-
כבר מהרגע הראשון עוד לפני שנכנסים לבית, ניתן להבחין שמדובר באדם שמוזיקה הינה בכל רמ״ח אביריו, אם בכניסה שיש מגנטים של מוצארט על הדלת (כנראה המסעדה), דרך צליל הפעמון (שמנגנת יצירה) ועד לכניסה לבית, שכיאה לאוהב מוסיקה, החדר הראשון הוא ״קודש הקודשים״.
טוב, הרמקול הזה ג-ד-ו-ל !!!! לא שערתי לעצמי כמה גדול (ויפה) הוא. כל המערכת מסודרת למופת.
מוסיקה-
1. Dave Brubeck- על השולחן הונח לו דיסק של מיודענו. בקשתי מעמיר להתחיל איתו. מכיוון שאני מכיר אותו טוב מאוד ולפיכך, תהיה לי אפשרות לקבל יחוס כלשהו למערכות ששמעתי בעבר. טוב, כנראה שיש לשמוע את הדיסק ויש לשמוע את הדיסק במערכת של עמיר. מ-ו-ש-ל-ם !!! הנפח שיוצא מהכלים , הגודל שלהם, ההפרדה והמיקום. זה לא פייר!
2. Ella sings Broadway- Hernandez hideaway הקול של Ella יחד עם האפקטים בשיר. פשוט חוויה.
3. Marianne Mellnas- cat ate domino ההקלטה הזו הרגה אותי. המערכת כולה (ובפרט הרמקולים), הצליחה להעביר את תחושת הכנסיה.
המשכנו לעוד מספר יצירות, כגון:
4. SFChoral artist- Silent night
ואז עברנו ל 4/5 channel stereo. תאמת שקראתי את הפוסט של עמיר לראשונה חשבתי לעצמי למה צריך להאזין ברב ערוצי, לבנאדם יש רמקול שמרביתנו יכולים לחלום עליו. למה להיכנס לרב ערוצי (אולי זה גימיק וכו).
עמיר הסביר לי שהסיבות העיקריות להאזנה ברב ערוצי הם; כוונת המשורר (טכנאי הסאונד במקרה שלנו), או פשוט החוויה של הופעה/ קונצרט והמוסיקה פשוט ׳עוטפת׳ אותך. בשניהם, ידידי החוויה עברה לי באופן מדהים!
5. Marche du soldant- מקווה שאני לא טועה. מדובר בדיסק SACD שניתן להאזין לו בדו / רב ערוצי. עמיר שם את הוורסיה הדו ערוצית תחילה ואחכ את הרב ערוצי שהקיף אותנו מכל עבר. הסנכרון היה מושלם שלרגע לא יודעים מאיפה המוסיקה מגיעה (עמיר ביטל לרגע את הקדמיים ורק אז ניתן היה להבחין בדינמיות וב סינרגיה המושלמת).
עברנו אחכ להקלטת 4 אורגנים בכנסיה, ל west side story ולפס הקול של Chicago - all that jazz.
Pink Floyd ב 5.1 ערוצים נשמע שכאילו אתה באותם בתי קולנוע ושמים לך סרט ב 360 מעלות. אין לתאר.
6. Los Angeles quartet - שוב עמיר שם את הגירסה הדו ערוצית. נשמע סבבה 4 חברים שמנגנים גיטרה. אולם שעברנו לגרסה 4.0 ההפרדה היתה מושלמת סינרגיה בין 4 הנגנים. צריך להיות שם כדי להבין על מה מדובר.
7. Vivaldi 4 season- סיפרתי לעמיר שנמר ידידנו מכניס אותי אט אט למוסיקה קלאסית, וכשהורדתי לא מזמן את 4 עונות. עמיר מיד הביא מספר דיסקים של ויואלדי עם ביצועים לא מהעולם הזה. כמות הידע והמוסיקה שיש לבנאדם המיוחד הזה לא נתפסת, הדפסות על גבי הדפסות ועמיר נראה מכיר כל תו ותו.
סיום-
8. Polonaise no. 14 -Chopin- סיימנו עם קטע פסנתר של שופיין. קטע מאוד רגוע ומרחף. כיאה לשעה 19:00 בערב יום ו׳.
לצערי הייתי צריך לצאת לארוחת שישי כל כך לא רציתי ללכת.
לעמיר תודה רבה שהסכמת לארח אותי. למדתי ממך המון. הייתי מאוד שמח לקפוץ שוב בקרוב עם זוגתי (שתחייה), כדי שתחווה את מה שאני חוויתי (כל ארוחת שישי קדחתי לה על החוויה).
מסקנה-
האזנה אצל עמיר אינה דומה לשום דבר שחוויתי בעבר.
תודה רבה
נערך לאחרונה ע"י מנהל: